Investiční poradce: Ferrari 275 GTB/C Speciale je na prodej

Dneska se na nás ze všech stran hrnou rady, jak zaručeně dobře investovat a uchránit své chabé úspory od inflace. Ale co se jednou vyklašlat na banku a koupit si raději něco, na čem rozhodně nikdy neproděláte? Třeba vzácné Ferrari 275 GTB/C Speciale.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U těchto detailů získává termín "autoerotika" naprosto jiný význam

Tento typ vznikal v letech 1964 a 1965 vlastně jen kvůli homologaci závodního speciálu Ferrari 275 GTB. Tohle konkrétní auto vzniklo jen ve třech exemplářích. Číslo šasi draženého auta je 06701 a to prý svědčí o tom, že bylo vyrobeno v dubnu 1965 jako první ze série tří kusů. Nikdy oficiálně nezávodilo.

Život řidiče | Byznys

Auto jako investice aneb jak si koupit hračku a neprodělat na tom

Naproti tomu jeho příbuzný to v témže roce dotáhl na celkové třetí místo v závodě 24 h Le Mans a od té doby se prý nikdy žádné auto s motorem vpředu a pohonem zadních kol tak dobře neumístilo.

Retro | Technika | Sport

Shelby Cobra Daytona (1964-1965): Americké kladivo na Ferrari

Pod celohliníkovou ručně dělanou karoserií se ukrývá fascinující vidlicový dvanáctiválec o objemu 3,3 l, pro který palivovou směs připravuje šest karburátorů. To jen, kdybyste neměli při dlouhých zimních večerech co dělat. Seřídit tenhle mechanismus bude chtít opravdu velkou porci zkušeností a hlavně trpělivosti.

Výkon Ferrari 275 GTB/C Speciale dosahoval na 235 kW (320 k), což bylo o zhruba 70 koní víc než u standardního Ferrari 275 GTB. Vůz bude již 15. srpna dražit aukční síň RM Auctions v Monterey a očekává se, že by výsledná cena mohla překročit 25 milionů dolarů (půl miliardy korun). Mohlo by to tak být nejdražší Ferrari všech dob.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků