Intrix: najít místo k parkování bude možná snazší

Zvláště ve větších městech je stále obtížnější najít místo k parkování. A to je výzva.

Pokud často jezdíte po městě a jste nuceni řešit nejrůznější „pochůzky“, jistě mi dáte zapravdu v tom, že byste zvláště ve vypjatých situacích s chutí oželeli polovinu výkonu svého auta a zdvojnásobili jeho spotřebu, jen abyste už konečně zaparkovali. Jistě, některé navigační systémy jsou schopny nabízet informace o volných parkovacích kapacitách velkých parkovišť, o těch menších vás pak informují světelné cedule u silnice nebo se spoléháte na vlastní povědomí, ale to není systémové řešení.

Klepněte pro větší obrázek
Zatím Intrix zajišťuje hlavně informace o dopravní situaci

Řadu důležitých informací nabídnou také aplikace v „chytrých telefonech“, ale jistě sami uznáte, že jde celkově vzato o informace dosti chatrné. Očekávat zejména od menších provozovatelů parkovišť a parkovacích domů průběžné informace o jejich vytíženosti je pak takřka utopií. Nyní přichází společnost Intrix, jež se v současnosti soustředí hlavně na přísun dopravních informací pro navigace, s novým projektem.

Video | Mini

Nový rekord v parkování. Han Yue a Mini Cooper potřebovali rezervu 15 cm

Intrix plánuje zahájit spolupráci se systémy ParkMe v USA a Parkopedia v Evropě, což má uživatelům zajistit jen v Evropě on-line informace o obsazenosti více než 42 tis. parkovacích míst. Intrix Park vám nabídne nejen přehled o jejich aktuální obsazenosti, ale také otvírací doby jednotlivých parkovišť a jejich ceny.

Klepněte pro větší obrázek
Intrix Park by měl být v dohledné době implementován přímo v informačních palubních soustavách nových automobilů
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků