Intel se spojí s výrobci aut. Pomůže vyvíjet mapy pro autonomní vozy

Intel se brzy stane spoluvlastníkem mapové služby Here, která patří německým automobilkám. Bude se podílet na vývoji map pro samořízené vozy.

Intel ve své aktuální zprávě oznámil, že kupuje 15% podíl ve společnosti Here. Jedná se o digitální mapovou službu z Německa a společně s Intelem budou spolupracovat na tvorbě map pro autonomní vozy

Firma Here původně patřila Nokii, ale v roce 2015 ji finský výrobce za 3,07 miliardy dolarů (asi 76 miliard korun) prodal Audi, BMW a Daimleru.

Život řidiče

Mapa: Známe místa, kudy od ledna projedete bez známky

Here je populární mapovou službou, která je rozšířena do 200 zemí světa s dostupností v řadě jazykových mutací. Hlavním konkurentem jsou mapové služby, které poskytuje technologický gigant Google.

Dá se předpokládat, že získaná data a vyvinuté prvky následně využijí zmiňovaní výrobci vozů při tvorbě svých autonomních modelů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků