Intel se spojí s výrobci aut. Pomůže vyvíjet mapy pro autonomní vozy

Intel se brzy stane spoluvlastníkem mapové služby Here, která patří německým automobilkám. Bude se podílet na vývoji map pro samořízené vozy.

Intel ve své aktuální zprávě oznámil, že kupuje 15% podíl ve společnosti Here. Jedná se o digitální mapovou službu z Německa a společně s Intelem budou spolupracovat na tvorbě map pro autonomní vozy

Firma Here původně patřila Nokii, ale v roce 2015 ji finský výrobce za 3,07 miliardy dolarů (asi 76 miliard korun) prodal Audi, BMW a Daimleru.

Život řidiče

Mapa: Známe místa, kudy od ledna projedete bez známky

Here je populární mapovou službou, která je rozšířena do 200 zemí světa s dostupností v řadě jazykových mutací. Hlavním konkurentem jsou mapové služby, které poskytuje technologický gigant Google.

Dá se předpokládat, že získaná data a vyvinuté prvky následně využijí zmiňovaní výrobci vozů při tvorbě svých autonomních modelů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků