Inside Line: sto nejhorších automobilů všech dob

27 komentářů

Tomas usa
17. prosince • 9:35

Ziju patym rokem ve statech a ten Aztec tu jezdi pos silnicich bezne, je fakt divnej a dluh mi prisel odpudivej, ale nakonec si na to clovek tim castym potkavanim zvykne a uz mu to ani tak osklive neprijde. Ono to aut zaroven ma vzdor osklivosti cosi do sebe a sice je evidntne prostorne. Proste ho navrhoval v ty dobe nejakej designovej futurolog a byl t styl ktery se neujal... Kdyby se ujal a stal se mdenim a vseobecne prijimanym, tak ostatni prijmu a nam to dnes prijde osklive a jako norma. Stejne tak Saturn ION, ma svoni prednost. Nektere verze Saturnu maji toziz plastovou karoserii takze nereznou... Sam jezdim tretim rokem v SC2. Saturn ION ani SC a SLka nejsou moc pohledny auta, nicmene se diky jednoduchy konstrukci nekazi je na ne more naroharnich dilu a nerezne to. Je to tavej americkej tranbant. Akorat s dvoulitrem...
Tim padem tez skoro nic nezere. Malej motor (na USA) a lehky auto (plastova karoserie)A stejne jako ten Trabant, je treba rici, ze svoji praci zastane a za maly penize.

Vladimír
16. prosince • 23:27

Nejškaredější auto všech dob byla varianta ruské Pobědy vyráběná v Polsku. Na jméni si momentálně nevzpomínám.

dodge
21. prosince • 16:53

Ale ne, jmenovalo se to Warszawa, v těchto karosářských liníích ohyzdných oblud je zmiňovaný Megane.

emha
17. prosince • 9:36

Jmenovalo se to Varšava.

ONdra
16. prosince • 22:37

Asi nebudu sám - kde je Multipla??? :-O

Elpin E. (Elpin)
16. prosince • 19:42

Proč je tam Mustang?? :-|

phoose
16. prosince • 23:06

Proč? Je to tam napsané. Stačí si to přečíst: 1974 Ford Mustang II: Built upon the spindly bones of the Pinto, this shrunken, malformed pony is instantly appalling to Mustang lovers. And, unfortunately, hugely popular with buyers stuck with serial fuel crises.

Mára
16. prosince • 11:29

Nejošklivější je multipla s meganem tuším že 2 generace s tím odporným zadkem-hnus hnusů;-)

marian
17. prosince • 11:31

ten megane, je to vec vkusu. mali sme ho v rodine. mne sa napriklad pacil. na tu dobu, mozno menej prakticky, ale kusok nadcasovy dizajn, a ked sa na ten zadok pozries aj dnes, tak neposobi, ze ho navrhli pred 10 rokmi. je to cisto subjektivne.

JirkaK
16. prosince • 8:51

Nějak zapoměli na Škodu 120. Nic horšího už snad ani nejde vyrobit.

pv33v
16. prosince • 8:42

nahodu Edsel Corsair a Chevrolet Vega nejsu hnusne, aj ten Mustang II je v pohode , a multipla im tu chyba kok*tom

akord
15. prosince • 22:08

a kde je Fiat Multipla? vetsi humus se na silnicich v takove mire snad ani neprohani:-O

Niston
16. prosince • 13:46

Miltiplala se nedá ani považovat za auto, proto v tomhle seznamu chybí, to auto uděli z těsta na pizzu a pohání ho kečup, bržděný sýrem....

dejv
15. prosince • 21:05

Mívali jsme jednu dobu ukrajinské auto, jmenovalo se Tavria... to byl šrot od novoty. Trabant byl proti němu skvělé, spolehlivé auto

marfušenka
15. prosince • 20:28

Trabant že byl nejhorší auto? Otec s ním jezdil asi 30 let, pak ho prodal za pakatel a ten chlap si ho spravil a jezdí s ním doteď. Téměř se nekazil, na rozdíl od škodováckého šrotu nezrezavěl. Kombík, nekazil se, převezlo se v něm všechno. Dělali jsme si z něho všichni srandu, ale ruku na srdce, na lepší jsme neměli, bylo to takové lidové prdítko.

baboon
15. prosince • 21:00

Přesně tak!!
To je divná móda plivat na Trabíka! Ano, čoudil, prskal, ale jezdil a jezdil. Znám za život desítky lidí, kteří si jej koupili, buď na větší neměli, nebo jim stačil, a někteří jej mají dodnes, další s ním postavili chatu ...
Můj zesnulý táta mi od mládí vštěpoval větu: "Nikdy nemůžeš říkat o žádným autě, že je škaredý. Jiným se třeba líbí, a připadá jim škaredý to, co máme my. Maximálně můžeš říct, že se Ti to nelíbí."
Proto si myslím, že takový žebříček (a vyšlo i několik knih) je bezcenný ... :-(

Rumprstumpr
20. prosince • 12:21

Jako kluk sme ho měli v rodině a bylo to super prdítko...
Údržba? Žádná voda,žádnej olej,žádnej fridex,žádný rozvody-prostě naprosto ideální autíčko a když už se něco po.ralo,tak v kufru byla stranová desítka,třináctka,kladivo,šroubovák a sikovky a bylo opraveno raz dva...
V zimě (ani po půl roce stání) se nastalo že by nenastartoval(měl sem 12w) a co sem ve sněhu nevyjel to sem vycouval:-).
Teď o něm znovu uvažuji jako o "hračce" na zrenovování-v orig.stavu,s černýmí skly a chrom koly by to bylo i v dnešní době něco super a například na nákup 0,5km daleko startovat v mrazech TDIčko které mám také není moc dobré-dvě mouchy jednou ranou...;-).
Udělat stejný žebříček v Německu tak trabi nebude ani v první stovce!!!
Ruku na srdce kdo ho měl tak ho nepomlouvá....

Radim
15. prosince • 21:07

Absolutní souhlas.

michal
15. prosince • 19:01

tak nevím kde na to přišly ale asi vynechali ty šroty ze škodovky
to auto ve skutečnosti to auto je hezčí než na fotkách

Axell
15. prosince • 18:21

taky mohly pod těmi odkazy být nějaký fota :-O3-[

Bidlo
15. prosince • 16:23

Škoda HNUSter:-))

roomstein
18. prosince • 11:31

Jestli se to hodnotilo dle vzhledu, tak by opravdu Roomser a Fabia II byly v první desítce. Kdyby ovšem američanům značka Skoda něco říkala...

Jááá
15. prosince • 16:03

A kde je SSangYong Rodius?? B-]
Ten je vzhledově hned za Aztekem :-D:-D:-D

Bolek
15. prosince • 14:45

Vtipne zas super zebricek :-/ To je tak kdyz reknete novinari vybli neco pred Vanoci at je o cem psat :-)

vmn
15. prosince • 14:24

nejošklivější neznamená nejhorší.
Proto bych si nedovolil tvrdit, ze Aztec je nejhorsi auto vsech dob, nujhnusnejsi asi ano.
Jsem si na 100% jisty, ze autor clanku aztecem nikdy nejel, takze bych chtel vedet odkud bere tu jistotu, ze je opravdu nejhorsi.

baboon
15. prosince • 17:43

Souhlasím s Vámi, navíc každý takový žebříček je naprosto subjektivní. na asi 6. místě je Chevrolet Vega. Měl jsem ji asi před 25 lety, byla jediná v ČR, vůbec mi nepřipadala ošklivá a jezdila spolehlivě.
Isetta: pokud by byla opravdu tak špatná, sotva by se v poválečné Německu stala šlágren, koneckonců vycházela z italské Iso Isetty, která není vůbec jmenovaná, ovšem kvalitou a motorisací stála daleko pod úrovní BMW.
Aztec nemusí být motoricky špatný, nejel jsem v něm, ale pojem "krása" je relativní.
Facit: mají takové žebříčky vůbec smysl, když je každý jedntlivec sestaví zcela jinak ?

asdf
15. prosince • 15:29

je to pravda, i když je aztek hnusnej jak prdel, tak stejně převyšuje spoustu aut na současnym evropskym trhu.

Doporučujeme

Články odjinud