Inovovaná Mazda 3 MPS na „Ringu“ (spy photos)

Jen pár dní po zveřejnění fotografií faceliftované Mazdy 3 nám do redakce dorazily snímky její ostré verze s již klasickým názvem MPS. Jak správně tušíte, všechny byly pořízené v „zeleném pekle“ - tam totiž Mazda v současnosti dolaďuje podvozek své novinky.

Ze záběrů je vidět, že úpravy přední části se odehrají po vzoru faceliftu civilních verzí, ta zadní se zásahům rovněž nevyhne. Pod kapotou zůstane 2,3-litrový, turbodmychadlem přeplňovaný čtyřválec o výkonu 260 koní. Jeho výkon bude opět přenášen na přední kola a o lepší trakci se znovu postará diferenciál s omezenou svorností. Mazda zřejmě vyslyšela své fandy a nová „trojka MPS“ dostane po jedné koncovce výfuku na každé straně, tak jako je tomu například u Focusu ST.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Mazda 3 MPS - novým prvkem budou dvě koncovky výfuku

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 99 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 140 000 Kč
Mazda CX-5 2.191
Rok výroby: 2012
Stav: 123 004 km
Cena: 419 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků