Infiniti svolává sedan Q50 kvůli problémům s elektronickým řízením

Automobilka Infiniti je nucena svolat do servisů okolo 60 000 sedanů Infiniti Q50, neboť se u nich objevil problém s řídícím software pro adaptivní řízení. Je to zařízení, které mimo jiné umožňuje sedanu Q50 řídit se v určitých podmínkách sám, případně pomáhá řidiči s udržením v jízdním pruhu.

Ojetiny | Život řidiče | Ceny | Byznys

Studie: Svolávací servisní akce prakticky neovlivňují ceny ojetin

Podle Infiniti se může stát, že hned po nastartování vozidla způsobí elektronický problém to, že řízení bude mít jinou odezvu a že se změní i rádius otáčení. Automobilka nicméně neví o případě, že by to způsobilo nehodu či dokonce zranění.

Zajímavosti | Život řidiče | Technika | Příslušenství | Nissan | Infiniti

Příští Infiniti se už budou řídit sama. Dříve než německá konkurence

V USA se svolávací akce týká 28 182 aut, dalších 3800 jich jezdí v Kanadě. Necelých 30 000 postižených vozů pak spadá na zbytek světa včetně Evropy. Automobilka postupně obešle všechny majitele s instrukcemi a výzvou k návštěvě servisu. Oprava bude samozřejmě zdarma.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků