Infiniti Q70 přijede do Paříže s dieselem od Mercedesu

Sedan Infiniti určený pro evropský trh dostane čtyřválcový turbodiesel od Mercedesu. Značce má pomoci prosadit se mezi velmi tvrdou konkurencí prémiových sedanů, ve kterých teď navíc v Evropě čtyřválcové turbodiesely frčí hlavně kvůli nižším normovaným emisím a tedy nižším daním.

Infiniti Q70 je velikostí srovnatelné s Mercedesem třídy E, a od něj si také vypůjčí známý přeplňovaný čtyřválec 2,1 litru, který pod kapotou japonského vozu nabídne výkon 125 kW (170 k) a točivý moment kulatých 400 Nm, který bude k dispozici kdekoli mezi 1600 a 2800 ot./min. Infiniti jasně cílí především na fleetové zákazníky.

Testy | Design | Technika | Luxusní auta | Infiniti | Sedany

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Turbodiesel bude vybaven i funkcí start/stop, ale tisková zpráva neuvádí, s jakou bude spojen převodovkou. Stejně tak si musíme počkat na definitivní dynamické parametry, ale stačí se podívat na Mercedes E 220 CDI a můžeme si udělat poměrně přesný obrázek.

Mercedes se dostane na stovku s manuálem za 8,7 sekundy, s automatem za 8,4 sekundy. Maximální rychlost je pak 228 km/h a spotřeba od 4,7 do 5,1 l/100 km. Sedan od Infiniti se tedy bude zřejmě pohybovat někde kolem těchto hodnot.

Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 104 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 296 000 Kč
Mercedes Sprinter 2.148
Rok výroby: 2007
Stav: 158 333 km
Cena: 230 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek