Infiniti Q70 přijede do Paříže s dieselem od Mercedesu

Sedan Infiniti určený pro evropský trh dostane čtyřválcový turbodiesel od Mercedesu. Značce má pomoci prosadit se mezi velmi tvrdou konkurencí prémiových sedanů, ve kterých teď navíc v Evropě čtyřválcové turbodiesely frčí hlavně kvůli nižším normovaným emisím a tedy nižším daním.

Infiniti Q70 je velikostí srovnatelné s Mercedesem třídy E, a od něj si také vypůjčí známý přeplňovaný čtyřválec 2,1 litru, který pod kapotou japonského vozu nabídne výkon 125 kW (170 k) a točivý moment kulatých 400 Nm, který bude k dispozici kdekoli mezi 1600 a 2800 ot./min. Infiniti jasně cílí především na fleetové zákazníky.

Testy | Technika | Luxusní auta | Sedany | Design | Infiniti

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Turbodiesel bude vybaven i funkcí start/stop, ale tisková zpráva neuvádí, s jakou bude spojen převodovkou. Stejně tak si musíme počkat na definitivní dynamické parametry, ale stačí se podívat na Mercedes E 220 CDI a můžeme si udělat poměrně přesný obrázek.

Mercedes se dostane na stovku s manuálem za 8,7 sekundy, s automatem za 8,4 sekundy. Maximální rychlost je pak 228 km/h a spotřeba od 4,7 do 5,1 l/100 km. Sedan od Infiniti se tedy bude zřejmě pohybovat někde kolem těchto hodnot.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků