Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Zajímavé věci byly k vidění také na ženevském stánku automobilky Infiniti. Ta sem přivezla koncept Q50 Eau Rouge, který sice měl svou premiéru už v Detroitu, ovšem v návaznosti na velmi kladné reakce se automobilka rozhodla studii posunout blíže k výrobě. Původně pouze moc pěkně vypadající sedan dostala v Ženevě zcela konkrétní parametry.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Infiniti | Ženeva 2014

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu

Tak tedy: pod kapotou najdeme dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 litru. Jeho maximální výkon činní 568 koní a točivý moment dosahuje na 600 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou, za kterou následuje systém stálého pohonu všech kol pracující se základním poměrem 50/50. Maximální rychlost nebude mít daleko k 290 km/h.

Sportovní auta | Autosalony | Sedany | Premiéry | Infiniti

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Samotná Q50 Eau Rouge měří na délku 4803 mm, široká je 1844 mm a vysoká 1430 mm. Ve srovnání s běžným sedanem to znamená délku větší o tři milimetry, šířku větší o 24 mm a výšku nižší o patnáct milimetrů. Rozchod předních kol pak nabral na přední nápravě třicet, na zadní 35 mm navíc.

Automobilka zatím definitivně nepotvrdila sériovou produkci, doufejme ale, že tak nakonec učiní. Eau Rouge vypadá při setkání tváří v tváří výborně a nějaká ta nová konkurence zavedeným německým značkám by určitě na škodu také nebyla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků