Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Zajímavé věci byly k vidění také na ženevském stánku automobilky Infiniti. Ta sem přivezla koncept Q50 Eau Rouge, který sice měl svou premiéru už v Detroitu, ovšem v návaznosti na velmi kladné reakce se automobilka rozhodla studii posunout blíže k výrobě. Původně pouze moc pěkně vypadající sedan dostala v Ženevě zcela konkrétní parametry.

Video | Autosalony | Sportovní auta | Infiniti | Ženeva 2014

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu

Tak tedy: pod kapotou najdeme dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 litru. Jeho maximální výkon činní 568 koní a točivý moment dosahuje na 600 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou, za kterou následuje systém stálého pohonu všech kol pracující se základním poměrem 50/50. Maximální rychlost nebude mít daleko k 290 km/h.

Autosalony | Sportovní auta | Premiéry | Sedany | Infiniti

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Samotná Q50 Eau Rouge měří na délku 4803 mm, široká je 1844 mm a vysoká 1430 mm. Ve srovnání s běžným sedanem to znamená délku větší o tři milimetry, šířku větší o 24 mm a výšku nižší o patnáct milimetrů. Rozchod předních kol pak nabral na přední nápravě třicet, na zadní 35 mm navíc.

Automobilka zatím definitivně nepotvrdila sériovou produkci, doufejme ale, že tak nakonec učiní. Eau Rouge vypadá při setkání tváří v tváří výborně a nějaká ta nová konkurence zavedeným německým značkám by určitě na škodu také nebyla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků