Infiniti Q50 Eau Rouge nabídne výkon 568 koní a pohon všech kol

Zajímavé věci byly k vidění také na ženevském stánku automobilky Infiniti. Ta sem přivezla koncept Q50 Eau Rouge, který sice měl svou premiéru už v Detroitu, ovšem v návaznosti na velmi kladné reakce se automobilka rozhodla studii posunout blíže k výrobě. Původně pouze moc pěkně vypadající sedan dostala v Ženevě zcela konkrétní parametry.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Infiniti | Ženeva 2014

Infiniti Q50 Eau Rouge demonstruje svůj zvuk na prvním videu

Tak tedy: pod kapotou najdeme dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,8 litru. Jeho maximální výkon činní 568 koní a točivý moment dosahuje na 600 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou, za kterou následuje systém stálého pohonu všech kol pracující se základním poměrem 50/50. Maximální rychlost nebude mít daleko k 290 km/h.

Premiéry | Sportovní auta | Autosalony | Sedany | Infiniti

Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Samotná Q50 Eau Rouge měří na délku 4803 mm, široká je 1844 mm a vysoká 1430 mm. Ve srovnání s běžným sedanem to znamená délku větší o tři milimetry, šířku větší o 24 mm a výšku nižší o patnáct milimetrů. Rozchod předních kol pak nabral na přední nápravě třicet, na zadní 35 mm navíc.

Automobilka zatím definitivně nepotvrdila sériovou produkci, doufejme ale, že tak nakonec učiní. Eau Rouge vypadá při setkání tváří v tváří výborně a nějaká ta nová konkurence zavedeným německým značkám by určitě na škodu také nebyla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 37 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků