Infiniti Q50 Eau Rouge dostalo karbonovou střechu a výkon přes 500 k

Detroitský autosalon se nám rozjíždí a s tím také přichází čím dál více zpráv o novinkách, které se zde představují. Jednou z nich je koncept Infiniti Q50 Eau Rouge. Ten už má svou premiéru za sebou.

Hned na úvod jedno drobné zklamání. Pokud jste očekávali nějaké zajímavé informace týkající se pohonné jednotky, tak se nedočkáte. Infiniti zatím na toto téma mlčí. V tiskové zprávě najdete pouze zmínku o tom, že půjde o motor s uspořádáním válců do V. Jestliže se tento koncept skutečně dočká sériového provedení, máme se těšit na výkon přes 500 koní a na točivý moment za hranicí 800 Nm. Parametry více než slibné.

Zajímavosti | Příslušenství | Sedany | Premiéry | Design | Infiniti

Infiniti Q50 Eau Rouge: základní sedan sportovcem. Naoko…

Hodně slibně také vypadá samotný automobil. Při pohledu na první oficiální fotografie se vám možná vybaví vzpomínky na model FX vyrobený ve speciální edici Sebastian Vettel. Úpravy jsou zhruba stejné. Vpředu najdeme karbonový nárazník, blatníky dostaly na každé straně k dobru 10 mm, karbonová jsou také zpětná zrcátka nebo zadní nárazník s integrovaným difuzorem a světlem převzatým z monopostu F1 RB9.

SUV | Sportovní auta | První svezení | Infiniti

Infiniti FX Vettel Edition: první jízdní dojmy

Obecně se hodně dbalo na snížení hmotnosti, takže kromě všeho zmíněného dostal vůz také karbonovou střechu. Vizáž automobilu podtrhují kola o velikosti 21 palců. Co se celkových rozměrů týká, je Eau Rouge v porovnání s klasickým Q50 logicky o 20 mm širší. Stejný nárůst zaznamenal také rozchod kol vpředu i vzadu. Zároveň je nový koncept o 12,7 mm nižší.

Q50 Eau Rouge naznačuje, jak bude vypadat budoucí vrchol této modelové řady. Kdyby vypadal tak, jako tato studie, asi by se nikdo nezlobil.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků