Infiniti Q50 dostalo nové motory a výkon přes 400 koní

Turbodiesel pokračuje bez velkých změn, ale pod kapotu se nastěhoval nový čtyřválec 2,0 l a dvě verze nového šestiválce.

Sedan Infiniti Q50 přichází pro rok 2016 s novými pohonnými jednotkami. Turbodiesel původem v Mercedesu pokračuje bez velkých změn, ale pod kapotu se nastěhoval nový čtyřválec 2,0 l na benzín a také dvě verze nového benzínového šestiválce s přeplňováním.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti Q50 dostalo nové motory, mezi nimi i šestiválec 3,0 l biturbo. Ten má přes 400 koní a v nabídce zastane roli sportovního modelu. Lze ho kombinovat i s pohonem 4x4

Dvoulitrový čtyřválec nabídne nejvyšší výkon 155 kW (211 k) v 5500 ot./min. a točivý moment až 350 Nm v 1500 ot./min. Šestiválec 3,0 l je přeplňovaný dvojicí turbodmychadel a na zadní nebo všechna kola posílá přes sedmistupňový automat výkon 224 kW (305 k) v 6400 ot./min. a točivý moment 400 Nm v 1600 až 5200 ot./min.

Testy | Design | Technika | Luxusní auta | Sedany | Infiniti

Test Infiniti Q50 2.2d Sport: japonský exot s Němcem v těle

Existuje i silnější verze šestiválce, která se podívá do sportovního modelu. Ten bude konkurovat například BMW M3. Výkon motoru dosahuje na 298 kW (405 k) v 6400 ot./min. a točivý moment má hodnotu 475 Nm v 1600 až 5200 ot./min. Zajímavostí je, že turbodmychadla silnějšího šestiválce se mohou točit rychlostí až 220 000 ot./min.

K dispozici bude nadále i hybridní pohon, který se skládá z atmosférického šestiválce 3,5 l a 50kW elektromotoru. Celkový výkon hybridní soustavy je až 265 kW (360 koní).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozšířila se také komfortní a bezpečnostní výbava, nový je podvozek i řízení. V nabídce zůstává hybridní systém. Všechny modely mají sedmistupňový automat

Infiniti Q50 dostalo také nové řízení s proměnným účinkem a adaptivním posilovačem. Automobilka tvrdí, že má lepší odezvu a poskytuje lepší pocit z řízení. Nového nastavení se dočkal i podvozek, nové jsou stabilizátory a k dispozici jsou za příplatek i adaptivní tlumiče.

Rozšířila se i výbava, a to jak komfortní, tak i bezpečnostní. Vedle hlídání mrtvých úhlů dostanete asistent pro udržení v pruhu, 360° kameru s detekcí překážek, hlídání přijíždějícího auta (pokud například vyjíždíte z parkovacího stání), adaptivní tempomat a spoustu dalšího.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků