Infiniti Q30: Japonská třída A na první fotce vypadá jako Mazda3

Luxusní značka japonského Nissanu pustila do světa první fotografii už dříve oznámeného konceptu Q30. Jedná se o studii hatchbacku nižší střední třídy, který by na trhu soupeřil hlavně s Audi A3, BMW řady 1 a Mercedesem třídy A.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
První oficiální fotografie Infiniti Q30, vpravo Mazda3

Automobilka Infiniti nepřiložila k fotce žádné informace o technice konceptu, který svými organickými křivkami velmi připomíná novou Mazdu 3. Neoficiálně však není tajemstvím, že první kompaktní model Infiniti je postavený na technice od Mercedesu. O platformu, podvozek a motory se bude dělit s třídou A nebo novým crossoverem GLA. To znamená, že sériový následovník Q30 bude prvním Infiniti s pohonem předních kol.

Sériové Infiniti Q30 by se mělo vyrábět v továrně Nissanu v britském Sunderlandu. Koncept se naživo předvede už za dva týdny na autosalonu ve Frankfurtu.

Zobrazit tiskovou zprávu

Jak se vám líbí Infiniti Q30? Napište nám do diskuze pod článkem. 

Mazda 5 1.798
Rok výroby: 2006
Stav: 141 633 km
Cena: 109 000 Kč
Mazda 5 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 76 270 km
Cena: 220 000 Kč
Mazda 3 1.56
Rok výroby: 2009
Stav: 78 028 km
Cena: 155 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek