Infiniti plánuje do čtyř let velkou ofenzívu

Automobilka Infiniti uspořádala tiskovou konferenci, kde oficiálně představila svou novou českou tvář, kterou se stal zpěvák a herec Jiří Korn. To možná pro někoho je zajímavá informace, ale během krátké tiskové konference také zaznělo něco podstatně zajímavějšího.

Infiniti hraje na evropských trzích roli zajímavé, ale ne příliš prodávané alternativy  především k německé konkurenci. Čeští zákazníci si pak musí vystačit pouze s jedním oficiálním showroomem umístěným v Průhonicích pár kilometrů před Prahou. Tohle by se ale mělo v ne tak vzdálené budoucnosti změnit.

Na přelomu let 2015/2016 chce Infiniti prodávat v Evropě přibližně 100 000 automobilů ročně (v ČR prodalo za minulý rok 95 aut). S tím samozřejmě souvisí také rozšiřování prodejní sítě, což by se mělo týkat také České republiky.  Mimochodem 31. května otevřelo Infiniti svůj první showroomů v Rakousku, což by mohlo naznačovat, že sliby o ofenzívě by nemusely být jen plané řeči.

Infiniti

Infiniti založil v roce 1989 japonský Nissan jako svou luxusní značku po vzoru Toyoty a jejího Lexusu. Nissan se s Infiniti zaměřil na americký trh, do Evropy přišel až v roce 2008. V domácím Japonsku značku nevyužívá.

Infiniti Q60 • Infiniti QX50 •​ Infiniti QX •​ Infiniti QX30

Doporučujeme

Články odjinud