Infiniti JX: snímek s pořadovým číslem 5 je na světě

Jak Infiniti minulý týden slíbilo, tak včera skutečně učinilo. Na facebooku se opravdu krátce po osmnácté hodině objevil nový snímek, který odhalil další kousek karoserie chystaného modelu JX. Tentokrát si můžeme prohlédnout zadní partie. Šestá fotografie bude následovat opět za necelý týden ve čtvrtek. Čas vydání zůstává stejný, tedy 18:07.

Klepněte pro větší obrázek

Infiniti JX se představí už zanedlouho (18. srpna) na Pebble Beach Concours d´Elegance. Už asi víte, že půjde zatím pouze o koncept. Premiéra sériového provedení, které se podle dosud zveřejněných fotografií s velkou pravděpodobností od konceptu příliš lišit nebude, je naplánována na listopadový autosalon v Los Angeles. Američtí zákazníci si budou moci sedmimístnou novinku pořídit jako první, a to už na jaře příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek