Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Model Infiniti G37, dodávaný v karosářských verzích sedan, kupé a kabriolet a s pohonem zadních, nebo všech kol, přichází na evropské trhy se sadou vylepšení pro modelový rok 2011. Zřejmě nejvýznamnější novinkou je standardní instalace sedmistupňové automatické převodovky s řazením páčkami pod volantem. Litá kola pro kupé a kabriolet jsou nová, provedení Coupé S dostalo zadní spoiler a nabídka obsahuje zcela nové odstíny laku včetně černé metalízy Malbec známé již ze sedanu M.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sedany Infiniti G37 jsou dodávány ve verzích G37x GT a G37x GT Premium s pohonem všech kol, zatímco pohonem kol zadních disponuje základní provedení, ale také špičkové G37 S Premium, jež se může pochlubit diferenciálem s omezenou svorností, tužším pérováním i posílenou brzdovou soustavou. V nadcházejícím modelovém roce si mohou zájemci o Infiniti G37 Coupé vybírat z modelů G37 GT, G37 S a G37 S Premium, přičemž všechny jsou dodávány výhradně s pohonem kol zadní nápravy. Naproti tomu Infiniti omezilo svoji paletu otevřené varianty G37 Cabrio na jedinou verzi GT Premium, do jejíž standardní výbavy patří řada komfortních prvků včetně devatenáctipalcových ráfků nebo špičkové audiosoustavy s třinácti reproduktory (včetně těch vestavěných přímo v hlavových opěrkách) a pevným diskem pro ukládání hudby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 49 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků