Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Model Infiniti G37, dodávaný v karosářských verzích sedan, kupé a kabriolet a s pohonem zadních, nebo všech kol, přichází na evropské trhy se sadou vylepšení pro modelový rok 2011. Zřejmě nejvýznamnější novinkou je standardní instalace sedmistupňové automatické převodovky s řazením páčkami pod volantem. Litá kola pro kupé a kabriolet jsou nová, provedení Coupé S dostalo zadní spoiler a nabídka obsahuje zcela nové odstíny laku včetně černé metalízy Malbec známé již ze sedanu M.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sedany Infiniti G37 jsou dodávány ve verzích G37x GT a G37x GT Premium s pohonem všech kol, zatímco pohonem kol zadních disponuje základní provedení, ale také špičkové G37 S Premium, jež se může pochlubit diferenciálem s omezenou svorností, tužším pérováním i posílenou brzdovou soustavou. V nadcházejícím modelovém roce si mohou zájemci o Infiniti G37 Coupé vybírat z modelů G37 GT, G37 S a G37 S Premium, přičemž všechny jsou dodávány výhradně s pohonem kol zadní nápravy. Naproti tomu Infiniti omezilo svoji paletu otevřené varianty G37 Cabrio na jedinou verzi GT Premium, do jejíž standardní výbavy patří řada komfortních prvků včetně devatenáctipalcových ráfků nebo špičkové audiosoustavy s třinácti reproduktory (včetně těch vestavěných přímo v hlavových opěrkách) a pevným diskem pro ukládání hudby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi TT Coupé 1.984
Rok výroby: 2008
Stav: 121 227 km
Cena: 249 000 Kč
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 987 km
Cena: 180 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek