Infiniti G37 v novém, „automat“ se stává standardem

Model Infiniti G37, dodávaný v karosářských verzích sedan, kupé a kabriolet a s pohonem zadních, nebo všech kol, přichází na evropské trhy se sadou vylepšení pro modelový rok 2011. Zřejmě nejvýznamnější novinkou je standardní instalace sedmistupňové automatické převodovky s řazením páčkami pod volantem. Litá kola pro kupé a kabriolet jsou nová, provedení Coupé S dostalo zadní spoiler a nabídka obsahuje zcela nové odstíny laku včetně černé metalízy Malbec známé již ze sedanu M.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Sedany Infiniti G37 jsou dodávány ve verzích G37x GT a G37x GT Premium s pohonem všech kol, zatímco pohonem kol zadních disponuje základní provedení, ale také špičkové G37 S Premium, jež se může pochlubit diferenciálem s omezenou svorností, tužším pérováním i posílenou brzdovou soustavou. V nadcházejícím modelovém roce si mohou zájemci o Infiniti G37 Coupé vybírat z modelů G37 GT, G37 S a G37 S Premium, přičemž všechny jsou dodávány výhradně s pohonem kol zadní nápravy. Naproti tomu Infiniti omezilo svoji paletu otevřené varianty G37 Cabrio na jedinou verzi GT Premium, do jejíž standardní výbavy patří řada komfortních prvků včetně devatenáctipalcových ráfků nebo špičkové audiosoustavy s třinácti reproduktory (včetně těch vestavěných přímo v hlavových opěrkách) a pevným diskem pro ukládání hudby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků