Infiniti G37 Hybrid: první hybridní zadokolka Nissanu

Ačkoli Nissanu nejsou automobily s hybridním pohonem cizí, vzpoměňme třeba model Altima z loňska, nový Infiniti G37 Hybrid je jeho první aplikací na voze s pohonem zadních kol. Nejedná se však o hybrid, který by fungoval tak, jak je zvykem u jiných značek. Infiniti G37 pod svojí kapotou hostí běžný spalovací motor, který je však paralelně doplněn elektromotorem. Ten ale v podstatě vozu pomáhá pouze při plné akceleraci a automobil postrádá režim čistě elektrického pohonu. Nissan zdůraznil, že model G37 je osazen novými akumulátory Li-Ion, vyvinutými ve spolupráci s koncernem NEC, ale podrobnosti nesdělil. V tiskové zprávě rovněž chybí zmínka o časovém horizontu. Je jasné, že jeho hlavním odbytištěm budou USA, ale kdy se vůz na trhu objeví, to je zatím ve hvězdách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Infiniti G37 Hybrid


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 87 345 km
Cena: 105 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků