Infiniti FX30d: naftový exot z dílen AHG Sport

Automobilka Infiniti zahájila frontální útok na evropskými zákazníky milovaný segment SUV se vznětovými motory, když jsme vám na počátku loňského roku představili model Infiniti FX30d, který byl naceněn krátce poté. Pro zákazníky, kteří by tomuto stroji chtěli vtisknout sportovního ducha, je určena modifikace z dílen společnosti AHG Sport, jež je divizí přímo firmy Infiniti Centre se sídlem v německém Hamburgu.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Novinka doznala blíže nespecifikovaných úprav vznětového šestiválce (půjde zřejmě jen o nový program řídicí jednotky), který nově dosahuje nejvyššího výkonu 280 koní (206 kW) a točivého momentu 600 Nm. Standardní nastavení disponuje hodnotami 238 koní (174 kW), resp. 550 Nm. Za tuto modifikaci na pokladně AHG Sport zaplatíte v přepočtu 30 800 Kč. Za dalších 36 800 Kč dostanete snížené pérování a za bezmála astronomických 195 000 Kč pak také sadu trojdílných, jedenadvacetipalcových litých ráfků Schmidt Revolution obouvající pneumatiky o rozměru 295/40 R21.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků