Infiniti FX v sérii Black and White pro Evropu

Automobilka Infiniti představuje limitovanou edici svého SUV řady FX.

Omezená série nese označení Infiniti FX Black and White, takže je celkem jasné, čím se bude vyznačovat. Vozů vznikne jen 500 a dodávány budou výhradně v lakování bílá Moonlight a černá Obsidian. Na první pohled si všimneme také jedenadvacetipalcových litých ráfků, příjemným doplňkem se standardní instalace systému Around View Monitor usnadňujícího parkování díky soustavě kamer.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
K dispozici bude pouze bílé a černé lakování

Edice Infiniti FX Black and White vychází z výbavového stupně Premium S a na své palubě nabídne cestujícím černou kůží čalouněná sportovní sedadla s šedým stehováním, jež najdeme také na manžetě voliče převodovky, volantu či dveřních obkladech. Standardem jsou dále dotykový displej navigace s pevným diskem, adaptivní tempomat ICC nebo adaptivní pérování CDC.

Série Infiniti FX Black and White je v evropských prodejnách k mání již nyní, ceny začínají v přepočtu na 1,65 mil. Kč. Nepůjde tedy zřejmě o tak exkluzivní náčiní jako Infiniti FX Vettel Edition, které vznikne ve 150 exemplářích a bude stát dvakrát tolik.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků