Infiniti FX: oblíbené SUV s prvním faceliftem

Model Infiniti FX, nejprodávanější model značky vůbec, se po řadě dílčích modifikací a omezených sérií dočkal své první „regulérní“ modernizace od uvedení na trh v roce 2009.

Pro modelový rok 2012 doznal model Infiniti FX celé řady dílčích modifikací a jeho cena na českém trhu startuje na částce 1 498 190 Kč včetně DPH za verzi FX37 GT, přičemž za nejlevější diesel se připlácí zhruba 40 000 Kč. Zvenčí si na voze všimneme především nové masky chladiče přibližující typ FX ostatním vozům Infiniti současnosti a studii Infiniti Essence, přepracovaného předního nárazníku s chromovanými detaily, upraveného vzhledu litých ráfků a nových odstínů lakování včetně barvy Iridium Blue (na snímku).

Infiniti

Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

V nabídce pohonných jednotek se nic nezměnilo, k dispozici jsou tedy zážehové jednotky 3,7 V6 s výkonem 320 koní (235 kW) a 5,0 V8 o výkonu 390 koní (287 kW) a vznětový agregát 3,0 V6 s výkonem 238 koní (175 kW) z dílen konsorcia Nissan/Renault.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti FX dostalo v rámci svého evropského faceliftu pro rok 2012 především novou masku chladiče a přepracovaný nárazník

Každý model FX je vybaven systémem inteligentního pohonu všech kol Infiniti (AWD – All-Wheel-Drive) a sedmistupňovou převodovkou s adaptivním řízením (ASC – Adaptive Shift Control). Modely Infiniti FX v provedení pro rok 2012 jsou již k dispozici v centrech Infiniti po celé Evropě.

Zároveň byl zahájen příjem objednávek na vozy edice Infiniti FX Vettel, třešničky na dortu této modelové řady, o nichž jsme vás informovali již dříve. Další informace o verzi FX Vettel budou zveřejněny v blízké době. Je třeba upozornit, že jistou modernizací Infiniti FX prošlo již vloni, ale pouze pro americké trhy.
 

Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků