Infiniti FX: oblíbené SUV s prvním faceliftem

Model Infiniti FX, nejprodávanější model značky vůbec, se po řadě dílčích modifikací a omezených sérií dočkal své první „regulérní“ modernizace od uvedení na trh v roce 2009.

Pro modelový rok 2012 doznal model Infiniti FX celé řady dílčích modifikací a jeho cena na českém trhu startuje na částce 1 498 190 Kč včetně DPH za verzi FX37 GT, přičemž za nejlevější diesel se připlácí zhruba 40 000 Kč. Zvenčí si na voze všimneme především nové masky chladiče přibližující typ FX ostatním vozům Infiniti současnosti a studii Infiniti Essence, přepracovaného předního nárazníku s chromovanými detaily, upraveného vzhledu litých ráfků a nových odstínů lakování včetně barvy Iridium Blue (na snímku).

Infiniti

Infiniti FX Limited Edition: edice i pro Evropu

V nabídce pohonných jednotek se nic nezměnilo, k dispozici jsou tedy zážehové jednotky 3,7 V6 s výkonem 320 koní (235 kW) a 5,0 V8 o výkonu 390 koní (287 kW) a vznětový agregát 3,0 V6 s výkonem 238 koní (175 kW) z dílen konsorcia Nissan/Renault.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Infiniti FX dostalo v rámci svého evropského faceliftu pro rok 2012 především novou masku chladiče a přepracovaný nárazník

Každý model FX je vybaven systémem inteligentního pohonu všech kol Infiniti (AWD – All-Wheel-Drive) a sedmistupňovou převodovkou s adaptivním řízením (ASC – Adaptive Shift Control). Modely Infiniti FX v provedení pro rok 2012 jsou již k dispozici v centrech Infiniti po celé Evropě.

Zároveň byl zahájen příjem objednávek na vozy edice Infiniti FX Vettel, třešničky na dortu této modelové řady, o nichž jsme vás informovali již dříve. Další informace o verzi FX Vettel budou zveřejněny v blízké době. Je třeba upozornit, že jistou modernizací Infiniti FX prošlo již vloni, ale pouze pro americké trhy.
 

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků