Inferno: Futuristická raketa má patent na materiál a 1400 koní

V Mexiku byl představen koncept moderního hypersportu, který nese jméno Inferno Exotic Car. Kromě designu samotného zaujme použitý materiál a plánované výkony. Inferno má totiž jezdit téměř 400 km/h.

Sportovní auta | Fascinace | Luxusní auta | Design | Lamborghini

Galerie: Mansory Carbonado je monstrum s výkonem 1250 koní

Vývoj mexického supersportu trval sedm let a kromě jiných za ním stojí také designér Antonio Ferraioli, který pracoval také pro Lamborghini. Na automobil byl použit materiál kombinující zinek, hliník a stříbro. Podle oficiálních informací je výsledek stejně odolný jako obrněná vozidla, ale při podstatně nižší hmotnosti. Tento materiál si Inferno také nechalo patentovat.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Lamborghini

Poslechněte si Lamborghini Veneno v akci  

Zatím jde pouze o koncept, reálné auto by ovšem mělo být velmi rychlé. Motor má totiž nabízet maximální výkon 1029 kW (1400 k), zrychlení na 100 km/h údajně proběhne za méně než tři sekundy a nejvyšší rychlost dosáhne na 395 km/h.

Výrobce chce toto monstrum stavět v Itálii. Uvidíme, zda se mu to podaří. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků