Indická Tata připravuje novou značku. V Ženevě představí malý roadster

Tata Motors na ženevském autosalonu představí zcela novou značku Tamo. Pozornost chce nejprve upoutat malým sportovním roadsterem.

Největší indický výrobce aut Tata Motors se celosvětově proslavil především jedním z nejlevnějších a nejjednodušších aut současnosti - modelem Nano. Právě této image se ale tvůrci chtějí zbavit. Činí tak prostřednictvím nově založeného brandu Tamo.

Klepněte pro větší obrázek

Tamo má být v portfoliu indického výrobce, které od roku 2008 zahrnuje i Jaguar či Land Rover, nositelem inovací a nových technologií. Na vývoji se bude z podstatné části podílet také vývojové centrum automobilky v britském Coventry.

Zajímavosti | Byznys

Tata Zica se musí přejmenovat kvůli epidemii viru Zika

Koncept, se kterým se nová značka bude prezentovat na březnovém autosalonu v Ženevě, dostane název Futuro. Těšit se můžeme na dvousedadlový sportovní roadster. Uprostřed by se měla objevit přeplňovaná dvanáctistovka o výkonu 180 koňských sil. 

Retro | Ceny

Nejlevnější auta z let 1977 a 2017. Tehdy stál trabant 15 platů, dnes dacia jen 6

Produkční verze by se na trhu mohla objevit už v příštím roce. Vzhledem k místu představení se otevírají spekulace pro evropský prodej, podrobnější informace si však Indové nechávají až na oficiální premiéru vozu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2012
Stav: 86 177 km
Cena: 105 000 Kč
Dacia Logan 1.39
Rok výroby: 2006
Stav: 59 226 km
Cena: 50 000 Kč
Dacia Logan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 76 047 km
Cena: 135 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků