Indická REVA představí ve Frankfurtu dva nové elektromobily s „dálkovým dobíjením”

Frankfurtský autosalon nebude patřit pouze premiérám novinek renomovaných automobilek, ale též malosériovým exotům. Mezi ně se zařadí i elektromobily NXR a NXG indické společnosti REVA. První z nich bude třídveřový kompaktní hatchback, který bude možno objednávat již přímo na autosalonu, neboť jeho sériový výroba má být zahájena na začátku příštího roku. REVA NXG pak má být dvoumístným sportovním vozítkem se střechou typu targa, jenž se začne vyrábět až v roce 2011. REVA těsně po premiéře zároveň spustí internetovou stránku s podrobnými informacemi a formuláři pro objednání on-line.

Ale opravdová perlička nás teprve čeká. REVA slibuje, že nalezla řešení pro ty, kteří se bojí, že někde uvíznou s vybitým autem, neboť pod názvem REVive zavede technologii „dobíjení na dálku“. Indové tento záměr nijak nevysvětlili, pouze slibují, že vybitý vůz lze dálkově dobít po odeslání SMS. Autíčka REVA sice mají být vybavena pokrokovou telematickou soustavou, ovšem dobíjení na dálku je něco vskutku neslýchaného. Co to přesně bude znamenat se teprve dozvíme...

Klepněte pro větší obrázek
REVA NXR
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků