Indická automobilka Tamo odhalila v Ženevě svůj dvoumístný sporťák

Tata Motors představila novou značku Tamo. Prvním produktem nového brandu se stal koncept dvoumístného sportovního vozu Racemo.

Největší indický výrobce aut Tata Motors se na trhu proslavil jednoduchým a levným vozem Nano. Teď chce pomocí značky Tamo oslovit úplně jinou skupinu zákazníků. V Ženevě se představení dočkal sporťák Racemo.

Zatím jde jen o koncept dvousedadlového sportovního roadsteru. Pod kapotou najdete 1,2litrový přeplňovaný motor s výkonem 141 kW. Jednotka je propojena se šestistupňovou automatizovanou manuální převodovkou. Z nuly na sto má zrychlit za méně než šest vteřin. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKoncept Racemo 

Kromě běžné varianty chce indická automobilka produkovat také závodní verzi, která bude určena jen a pouze na okruhy. Tama potěší i herní nadšence. Racemo se objeví v závodní hře Forza Horizon 3. 

Tata zatím neposkytla datum, kdy začne s výrobou automobilu. Představení produkční verze se očekává během indického Auto Expo v roce 2018. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků