Indian Springfield je Chief s rozdvojenou identitou. Ale hlavně je krásný

Nový model americké značky vychází z Indianu Chief Vintage, ale má vyšší nosnost, lepší odpružení a snadno odnímatelné cestovní příslušenství. Proto se z cestovního křižníku rychle změní na křižník bulvárů.
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie

Americká motocyklová značka Indian, vzkříšená docela nedávno pod křídly koncernu Polaris, rozšiřuje svoji řadu velkých křižníků o model Springfield. Jeho hlavním znakem je snadno odnímatelná cestovní výbava: plexi i kufry lze během několika okamžiků demontovat bez použití nářadí a proměnit tak klasický cestovní koráb v retro cruiser. Indian zde tedy uplatňuje stejný recept jako Harley-Davidson u modelu Dyna Switchback. Odnímatelné je rovněž sedlo spolujezdce. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestovně, nebo nalehko? Indian Springfield může rychle odložit plexi i postranní kufry

Oproti modelu Chief Vintage má Indian Springfield kartušovou přední vidlici a vzduchem nastavitelnou zadní pružicí jednotku se zdvihem 11,43 cm. Výrobce udává nosnost 242 kg. 

Video | Fascinace | Motocykly

Indian Black Hills Beast oslavuje americkou tradici závodů do vrchu

Hnací sílu dodává na zadní kolo vidlicový dvouválec Thunder Stroke o objemu 111 krychlových palců (1819 cm3) s točivým momentem 139 Nm. Standardní výbava modelu Indian Springfield obsahuje ABS, systém sledování tlaku v pneumatikách, tempomat nebo padací rám. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komu by se nelíbila tradiční červená Indian, může si Springfield objednat v černém odstínu Thunder; jiné barvy v nabídce nejsou

Jak je u motocyklů této kategorie zvykem, zákazníci si mohou svůj stroj vylepšit řadou originálního příslušenství od různých dekoračních detailů přes výfuk Remus až po zadní kufr o objemu 64 litrů. Pak je ovšem nutno počítat s tím, že dál naroste už tak nezanedbatelná hmotnost (Indian udává 372 kg bez náplní) i cena (27 000 eur bez DPH). 

Video | Premiéry | Fascinace | Motocykly

Svalnatá novinka Victory Octane chce být chuligánem mezi cruisery

Indian Springfield se vyrábí v červené a černé barvě. Jméno dostal po městě ve stálě Massachusetts, kde motocykly této značky vznikaly v letech 1901 až 1953.

Následující kapitola
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků