Indian Springfield je Chief s rozdvojenou identitou. Ale hlavně je krásný

Nový model americké značky vychází z Indianu Chief Vintage, ale má vyšší nosnost, lepší odpružení a snadno odnímatelné cestovní příslušenství. Proto se z cestovního křižníku rychle změní na křižník bulvárů.
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie

Americká motocyklová značka Indian, vzkříšená docela nedávno pod křídly koncernu Polaris, rozšiřuje svoji řadu velkých křižníků o model Springfield. Jeho hlavním znakem je snadno odnímatelná cestovní výbava: plexi i kufry lze během několika okamžiků demontovat bez použití nářadí a proměnit tak klasický cestovní koráb v retro cruiser. Indian zde tedy uplatňuje stejný recept jako Harley-Davidson u modelu Dyna Switchback. Odnímatelné je rovněž sedlo spolujezdce. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cestovně, nebo nalehko? Indian Springfield může rychle odložit plexi i postranní kufry

Oproti modelu Chief Vintage má Indian Springfield kartušovou přední vidlici a vzduchem nastavitelnou zadní pružicí jednotku se zdvihem 11,43 cm. Výrobce udává nosnost 242 kg. 

Video | Fascinace | Motocykly

Indian Black Hills Beast oslavuje americkou tradici závodů do vrchu

Hnací sílu dodává na zadní kolo vidlicový dvouválec Thunder Stroke o objemu 111 krychlových palců (1819 cm3) s točivým momentem 139 Nm. Standardní výbava modelu Indian Springfield obsahuje ABS, systém sledování tlaku v pneumatikách, tempomat nebo padací rám. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Komu by se nelíbila tradiční červená Indian, může si Springfield objednat v černém odstínu Thunder; jiné barvy v nabídce nejsou

Jak je u motocyklů této kategorie zvykem, zákazníci si mohou svůj stroj vylepšit řadou originálního příslušenství od různých dekoračních detailů přes výfuk Remus až po zadní kufr o objemu 64 litrů. Pak je ovšem nutno počítat s tím, že dál naroste už tak nezanedbatelná hmotnost (Indian udává 372 kg bez náplní) i cena (27 000 eur bez DPH). 

Video | Fascinace | Premiéry | Motocykly

Svalnatá novinka Victory Octane chce být chuligánem mezi cruisery

Indian Springfield se vyrábí v červené a černé barvě. Jméno dostal po městě ve stálě Massachusetts, kde motocykly této značky vznikaly v letech 1901 až 1953.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Indian Springfield
  2. Indian Springfield: Kompletní fotogalerie
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků