Icona Vulcano: čínská variace na téma hybridní supersport

V Šanghaji se představí čínský konkurent italské novinky LaFerrari. Společnost Icona přiveze na blížící se autosalon dvoumístný supersport s názvem Vulcano. Podobně jako vrcholné Ferrari jde i v tomto případě o hybrid, který kombinuje vidlicový dvanáctiválec umístěný vpředu a elektromotor. Celkový výkon systému je 911 koní.

Video | Autosalony | Premiéry | Sportovní auta | Ferrari | Ženeva 2013

Ženevský král? Jednoznačně LaFerrari

Maximální rychlost by se měla pohybovat kolem 350 km/h, přičemž zrychlení z nuly na 200 km/h má být záležitostí na méně než deset sekund. LaFerrari sice nabídne vyšší rychlost i kratší čas na zrychlení, přesto bychom neměli čínskou novinku úplně přehlížet. Technickou stránku dostal na starost Caloudio Lombardi, který dříve pracoval právě pro Ferrari, o design se pro změnu postaral Samuel Chuffart, který nabral zkušenosti u Nissanu, Land Roveru a Jaguaru. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Patrol 2.953
Rok výroby: 2003
Stav: 211 007 km
Cena: 175 000 Kč
Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 194 000 Kč
Nissan Qashqai 1.598
Rok výroby: 2007
Stav: 129 441 km
Cena: 164 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek