Kapitoly článku:
Nová generace SUV BMW X1 přešla na novou platformu s pohonem předních kol. Nicméně i přes odklon od tradiční koncepce je uvnitř více místa, což je v této kategorii aut asi to nejdůležitější. Nové motory jsou úspornější a prvně můžete mít i tříválec, samozřejmě také v M Paketu.
SUV BMW X1 přešlo na novou platformu s pohonem předních kol. Díky tomu nabídne variabilnější a prostornější interiér. Automobilka slibuje i nižší spotřebu
V českém ceníku najdete model BMW X1 s dieselem sDrive18d od 885 000 korun, ale jestli se chcete dozvědět o cenách více, klikněte na již dříve zveřejněný článek. Tříválec ještě v ceníku nefiguruje, přijde později.
Zatím nejvýkonnější jsou verze xDrive25i a xDrive25d, které se shodně spoléhají na dvoulitrové čtyřválce s přeplňováním. Obě mají výkon 170 kW (231 k), ale diesel nabídne hned 450 Nm proti 350 Nm benzínového motoru. Nejúspornější verze jezdí za 4,1 litru na 100 km. Proti minulé generaci se samozřejmě rozšířily možnosti konektivity a i X1 výbava je bohatší.