IAA 2015 živě: VW Golf GTI Clubsport pokoří stovku za šest sekund

Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k). S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s.
Seznam kapitol
  1. VW Golf GTI Clubsport
  2. VW Golf GTI Clubsport: Fotogalerie

Volkswagen Golf GTI a Clubsport? Proč ne. Vypadá to, že ve Wolfsburgu už mají dost image GTI coby „hodného“ hot hatche pro každodenní dojíždění do korporátu a hodlají mu vtisknout trošku drsnější image. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clubsport je divočejší interpretací Golfu GTI

Základem je motor. Přeplňovaný čtyřválec 2.0 TSI teď dává 213 kW (290 k), tedy nachlup stejně jako v čerstvě posíleném Seatu Leon Cupra. To je ovšem dočasná hodnota při plné akceleraci, trvale je motor schopen servírovat maximum 195 kW. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alcantarou potažený volant, anatomická sedadla i výrazný střešní spoiler signalizují sportovnější zaměření modelu

S manuální převodovkou sprintuje Golf GTI Clubsport k metě 100 km/h za 6,0 s, dvouspojková skříň ještě jednu desetinu ubere. S ní je tento model také úspornější, v kombinovaném cyklu jezdí za 6,7 l/100 km. Manuál potřebuje o dva decilitry víc.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Clubsport se bude normálně prodávat, zatím však nevíme, jestli i na našem trhu a za kolik

Na pohled poznáte Clubsport podle nového předního nárazníku, výrazného difuzoru, prahových nástavců a pořádného křídla vzadu. Koncová světla jsou zatmavená a tento speciální Golf dostane také černé pruhy na bocích. Standardem jsou osmnáctipalcová kola, za příplatek si můžete koupit devatenáctky. Fantasticky vypadají „ušaté“ anatomické sedačky.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků