IAA 2015 živě: SUV Volkswagen Tiguan už může být také hybrid

Seznam kapitol
  1. Volkswagen Tiguan
  2. Fotogalerie: Volkswagen Tiguan

Nová generace SUV Volkswagen Tiguan se poprvé představila těsně před autosalonem a nyní si ji můžeme ve Frankfurtu prohlédnout naživo. Tiguan stojí na platformě MQB, váží o 50 kg méně (přestože je trochu větší, prostornější a pevnější) a může to být poprvé také plug-in hybrid s motorem 1.4 TSI a kombinovanou spotřebou 1,9 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan se prvně ukázal při včerejší velké tiskovce skupiny VW. Nyní stojí na výstavišti nejen ve verzi R-Line, ale také jako plug-in hybrid GTE

Když vynecháme hybrid, který zřejmě bude okrajovým modelem (Evropané tak moc milují turbodiesely...), najdeme pod kapotou motory o výkonech od 85 do 176 kW. Vrcholná verze dostane motor 2.0 TDI BiTurbo, nastavitelný pohon všech kol 4Motion a sedmistupňový automat DSG.

Sportovní auta | Hatchbacky | Volkswagen | Premiéry | Frankfurt 2015 | Volkswagen Golf

IAA 2015 živě: VW Golf GTI Clubsport pokoří stovku za šest sekund

Není bez zajímavosti, že právě dvakrát přeplňovaný turbodiesel má měrný výkon 120 koní na litr. Třeba takové BMW M3 E90 mělo 105 koní na litr. Nesrovnáváme, jen konstatujeme... Nový Tiguan je v průměru o 24 % úspornější než ten předchozí a utáhne až 2500 kg těžký přívěs. Nechybí ani rozsáhlá bezpečnostní a asistenční výbava.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Tiguan
  2. Fotogalerie: Volkswagen Tiguan
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků