IAA 2015 živě: SUV Volkswagen Tiguan už může být také hybrid

Seznam kapitol
  1. Volkswagen Tiguan
  2. Fotogalerie: Volkswagen Tiguan

Nová generace SUV Volkswagen Tiguan se poprvé představila těsně před autosalonem a nyní si ji můžeme ve Frankfurtu prohlédnout naživo. Tiguan stojí na platformě MQB, váží o 50 kg méně (přestože je trochu větší, prostornější a pevnější) a může to být poprvé také plug-in hybrid s motorem 1.4 TSI a kombinovanou spotřebou 1,9 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Tiguan se prvně ukázal při včerejší velké tiskovce skupiny VW. Nyní stojí na výstavišti nejen ve verzi R-Line, ale také jako plug-in hybrid GTE

Když vynecháme hybrid, který zřejmě bude okrajovým modelem (Evropané tak moc milují turbodiesely...), najdeme pod kapotou motory o výkonech od 85 do 176 kW. Vrcholná verze dostane motor 2.0 TDI BiTurbo, nastavitelný pohon všech kol 4Motion a sedmistupňový automat DSG.

Volkswagen | Sportovní auta | Hatchbacky | Premiéry | Frankfurt 2015 | Volkswagen Golf

IAA 2015 živě: VW Golf GTI Clubsport pokoří stovku za šest sekund

Není bez zajímavosti, že právě dvakrát přeplňovaný turbodiesel má měrný výkon 120 koní na litr. Třeba takové BMW M3 E90 mělo 105 koní na litr. Nesrovnáváme, jen konstatujeme... Nový Tiguan je v průměru o 24 % úspornější než ten předchozí a utáhne až 2500 kg těžký přívěs. Nechybí ani rozsáhlá bezpečnostní a asistenční výbava.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Tiguan
  2. Fotogalerie: Volkswagen Tiguan
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 35 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků