IAA 2015 živě: Lexus RX sází na velmi odvážný design

Čtvrtá generace velkého crossoveru značky Lexus měla světovou premiéru už v dubnu na autosalonu v New Yorku, ale letošní Frankfurt je pro nový Lexus RX evropským debutem. 

Ostře řezanými klíny a ohromnou maskou nový Lexus RX navazuje na vzhled menšího modelu NX

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Lexus RX má ve Frankfurtu evropskou premiéru

Nová generace oproti té starší změnila své základní rozměry. Na délku měří 4890 mm, na šířku 1895 mm a na výšku 1689 mm. Jen pro srovnání, končící RX měří 4770 mm na délku, 1885 mm na šířku a 1685 mm na výšku. Rozvor náprav se zvětšil z 2740 na 2789 mm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Verzi RX350 pohání vidlicový šestiválec o objemu 3,5 l s výkonem 221 kW

Na výběr budou opět varianty RX350 a RX450h, přičemž ve Frankfurtu jsou k vidění obě. První jmenovaný používá benzinový šestiválec o objemu 3,5 litru s výkonem 221 kW (300 k, současné RX má 277 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hybridní RX450h je vrcholem řady. Jeho parametry zatím neznáme

Ačkoliv v Evropě se silnou preferencí dieselů je Lexus RX mezi luxusními SUV spíše okrajovou záležitostí, celosvětově je pro značku zcela zásadní. Je to její nejprodávanější model.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 205 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků