IAA 2015 živě: Koncept Audi e-tron quattro je předzvěstí Audi Q6

Seznam kapitol
  1. Audi e-tron quattro
  2. Fotogalerie: Audi e-tron quattro

Vypadá to, že se BMW X6 může rozloučit s výsadním postavením ve svém vlastním segmentu. Přišel Mercedes GLE a nyní se můžeme na konceptu Audi e-tron quattro podívat na připravovaný podobný crossover Audi Q6. Ten se do dvou let začne prodávat, elektrický model přijde za tři roky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Elektrický koncept Audi e-tron quattro má aktivní aerodynamiku a dojezd přes 500 km. Nabije se za třicet minut a stovku umí za 4,6 sekundy

Je až s podivem, že ostatní automobilky dovolily BMW tak dlouho vyžírat prodejní koláč ve třídě velkých arogantních nepraktických kupé-SUV. Možná se bály neúspěchu, jaký postihl SsangYong Actyon (ten vlastně tuto třídu založil dva roky před BMW X6)…

SUV | Luxusní auta | Audi | První svezení

Nové Audi Q7 míří hodně vysoko [první jízdní dojmy]

Koncept Audi e-tron quattro je ale zajímavý i z jiného hlediska. Připravuje se totiž na konkurenci v podání elektrické Tesly Model X, která se začne prodávat už na konci září. Nicméně produkční model Audi Q6, který by měl dorazit do dvou let, dostane i povinné diesely 3.0 TDI, na které už zákazníci čekají.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zadní difuzor a křídlo nejsou jen na ozdobu. Při vyšší rychlosti se vysunou a upraví svůj úhel, takže se sníží aerodynamický odpor a tím prodlouží dojezd

Vystavený koncept Audi má tři elektromotory a celkový výkon 370 kW neboli 503 koní. Točivý moment přes 800 Nm stačí k tomu, aby se toto SUV dostalo na stovku za 4,6 sekundy a rozjelo se na 210 km/h. Myslelo se i na praktičnost, kufr pojme 615 litrů.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi e-tron quattro
  2. Fotogalerie: Audi e-tron quattro
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků