IAA 2015 živě: Facelift Fiatu 500 je naštěstí velmi nenápadný

Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500

Když bylo oznámeno, že malý městský hatchback Fiat 500 projde faceliftem, trochu jsme se báli, co Fiat s roztomilým autíčkem udělá. Naštěstí prakticky nic, retro design pětistovky zůstal zachován. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Design roztomilé pětistovky se prakticky nezměnil. I technika je vesměs stejná, pouze se snižovala spotřeba a modernizovala komfortní a bezpečnostní výbava

Změny jsou tedy skutečně jen kosmetické. Museli byste postavit obě auta vedle sebe, abyste nalezli rozdíly. Jiná jsou světla, maska i nárazníky, ale spíše se zapracovalo na motorech, převodovkách, podvozku a hlavně interiéru.

Hatchbacky | Premiéry | Frankfurt 2015 | Fiat | Design

Potřebuje Fiat 500 facelift? Prý ano, tak ho tady máme

Uvnitř bude mít zákazník k dispozici více možností individualizace, změní se barvy a dekory a také se sem nastěhuje nový multimediální systém s rozšířenými možnostmi konektivity. Ano, už i malá pětistovka bude mít internet a uděláte si z ní takový malý smartphone.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dovnitř se nastěhoval nový multimediální systém. Samozřejmě nemůže chybět ani ostrá limitovaná verze Abarth, zde s motorem 1.4 Turbo o výkonu 139 kW (190 k)

Motory Fiatu 500 jsou sice na první pohled stejné, ale mají nižší spotřebu a plní emisní normu Euro 6. Základní atmosférická dvanáctistovka je o čtyři decilitry úspornější (nyní 4,3 l/100 km) díky aktivnímu alternátoru a nižšímu tření, přeplňovaný dvouválec 0.9 TwinAir jezdí dokonce za 3,8 litru. Turbodiesel 1.3 Multijet má teď normovanou spotřebu 3,3 l/100 km.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Fiat 500
  2. Fotogalerie: Fiat 500
Fiat Panda 1.108
Rok výroby: 2010
Stav: 70 799 km
Cena: 65 000 Kč
Fiat Croma 1.91
Rok výroby: 2006
Stav: 198 132 km
Cena: 65 000 Kč
Fiat Croma 1.91
Rok výroby: 2006
Stav: 161 634 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků