IAA 2015 živě: Alfa Romeo Giulia se ukázala pouze ve špičkové verzi QV

Alfa Romeo se patrně bojí ukázat civilní verzi zadokolky Giulia. Na autosalon přivezla pouze „haló“ model, který je fascinující, ale prodejní žebříčky trhat nebude.
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia

Alfa Romeo stále ještě neukázala běžný „nesportovní“ model nového sedanu Giulia. Na autosalonu ve Frankfurtu si tak – v rozporu s předchozími sliby – zatím můžeme prohlédnout pouze vrcholný sportovní model QV s přeplňovaným šestiválcem od Ferrari o výkonu 375 kW (510 k).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo Giulia se zatím předvádí jen ve vrcholné sportovní verzi QV s přeplňovaným šestiválcem od Ferrari. Na civilní modely si asi budeme muset počkat do Ženevy

Nová zadokolka od Alfy Romeo stojí na platformě vyvinuté spolu s automobilkou Chrysler. Vznikne na ní několik nových modelů nejen Alfy Romeo, ale možná i Maserati a také značek Dodge a Chrysler. Jedním takovým bude třeba kupé Dodge Barracuda. Ale zpět k Giulii.

Video | Sportovní auta | Sedany | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia ladí formu na Nürburgringu. Vypadá a zní dost divoce

Fiat pro ni připravuje novou generaci přeplňovaných downsizovaných motorů, které budou tvořit jádro nabídky. Nejsilnější šestiválec by přece jen moc naftomilných zákazníků nepřitáhl. Pro velkou část potenciálních klientů bude důležité, aby auto vypadalo jako supersport, ale jelo za pět litrů. Vždyť proto se prodávají všechna ta BMW 316d v M paketech…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zatímco sportovní paket s malým spoilerem a difuzorem si koupíte i na běžnou Alfu Giulia, čtveřice koncovek a volant se startovacím tlačítkem zůstane vyhrazen verzi QV

Stejné to bude s Alfou Romeo Giulia, jejiž sportovní paket QV bude k dostání napříč modelovou řadou, samozřejmě bez velkých brzd, samosvorného diferenciálu, aktivní aerodynamiky a podobně. I interiér Alfy Romeo Giulia se startovacím tlačítkem na volantu zůstane vyhrazen vrcholné verzi.

Alfa Romeo Giulia QV vyvine nejvyšší rychlost 307 km/h. Automobilka si za ni na domácím trhu naúčtuje nejméně 79 000 eur (v přepočtu asi 2,14 milionu korun). V nabídce však bude ještě dražší provedení za 95 tisíc eur (2,57 mil. Kč) s keramickými brzdami a četnými karbonovými díly.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo Giulia
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo Giulia
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků