I vrtulník je potřeba natankovat. A proč ne na klasické pumpě?

Na čerpací stanici můžete spatřit různorodé dopravní prostředky, které se pohybují po zemském povrchu. Nedávná příhoda ze Slovenska ukazuje, že lze jít ještě dál. Bez problémů tak na klasické čerpací stanici můžete potkat třeba ... vrtulník.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na čerpací stanici můžete potkat různé dopravní prostředky,
ale vrtulník, to se vážně nevidí příliš často

Pochopitelně nepřiletěl až ke stojanu, ale přistál o opodál. Majitel pak už jen na přistávací ližiny namontoval kolečka a vrtulník ručně dotlačil ke stojanu, kde natankoval 130 litrů Naturalu. Klasické palivo ale pro vrtulník není příliš vhodné, je potřeba jej v dostatečném poměru namíchat s leteckým benzínem a přidat aditiva.

Zajímavostí je, že pilot je Čech, který s vrtulníkem na této čerpací stanici nebyl poprvé. Tak snad si nezapomněl založit věrnostní kartičku...

Zdroj: brezno.dnes24.sk

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků