I vrtulník je potřeba natankovat. A proč ne na klasické pumpě?

Na čerpací stanici můžete spatřit různorodé dopravní prostředky, které se pohybují po zemském povrchu. Nedávná příhoda ze Slovenska ukazuje, že lze jít ještě dál. Bez problémů tak na klasické čerpací stanici můžete potkat třeba ... vrtulník.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na čerpací stanici můžete potkat různé dopravní prostředky,
ale vrtulník, to se vážně nevidí příliš často

Pochopitelně nepřiletěl až ke stojanu, ale přistál o opodál. Majitel pak už jen na přistávací ližiny namontoval kolečka a vrtulník ručně dotlačil ke stojanu, kde natankoval 130 litrů Naturalu. Klasické palivo ale pro vrtulník není příliš vhodné, je potřeba jej v dostatečném poměru namíchat s leteckým benzínem a přidat aditiva.

Zajímavostí je, že pilot je Čech, který s vrtulníkem na této čerpací stanici nebyl poprvé. Tak snad si nezapomněl založit věrnostní kartičku...

Zdroj: brezno.dnes24.sk

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků