I v pojišťovně bývá legrace

Mohlo by se snad zdát, že práce v pojišťovně je věc veskrze vážná, pro některé možná dokonce poněkud nudná. Jak to však často bývá, zdání klame a o legraci někdy není nouze ani při vyřizování pojistné události. Nakonec – když se nic horšího nestane a jde jen o plechy, není trocha humoru a nadhledu na škodu…

KLIENT: "To auto mám poškozený a tu prohlídku bych potřeboval udělat hlavně rychle."
OPERÁTOR: "Dobře, tak jestli si můžete poznamenat kontaktní osoby: pan Rychlý..."
KLIENT: "Tak to zní slibně."
OPERÁTOR: "…a pan Pospíšil."
KLIENT: "Tak to zní taky zajímavě."

Klientovi nabourala manželka auto. Klient registruje škodu a domlouvá si návštěvu likvidátora ve svém místě bydliště.
KONZULTANT: „Můžete mi říct jméno řidiče?“
KLIENT: „Paní Marie XXX. Můžete mi poslat kromě likvidátora ještě někoho, kdo by ji uškrtil rovnou?“
KONZULTANT: „No můžu to sem napsat, ale...“
KLIENT: „Mám si ji uškrtit sám.“
KONZULTANT: „Možná by to bylo lepší, jistější. Takže paní Marie...“

Klient se omlouvá, protože zatím nedodal podklady ke škodě.
KLIENT: „Já jsem to někam asi zahrabal - teď jsem to našel, takže to určitě tenhle týden pošlu. To víte, už jsem starej: je mi 32 let, tak už trochu zapomínám...“
OPERÁTOR: „Já myslím, že 32 je ještě pěkný věk...“
KLIENT: „No to si nemyslete, třeba manželce je 38 a už jí hrabe.“
OPERÁTOR: „Aha.“
KLIENT JEŠTĚ NA KONCI HOVORU: „To s tou manželkou bylo jen mezi námi, jasné?“
OPERÁTOR: „Jistě.“

Registrace škody na skle:
OPERÁTOR: "A jak se ta škoda stala?"
KLIENT: "No jak? Sednu do auta a vidím dvě tečky..."

OPERÁTOR: "Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?"
KLIENT: "Ježíš, takže… F jako fčela - máte to?"

OPERÁTOR: "Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?"
KLIENT: "E jako erbeg."

KONZULTANT: „Já se omlouvám, mně se to tu trochu pomaleji otevírá...“
KLIENT: „Váš systém má vrátka...?“

KLIENTKA: "A to tam mám fakt jako do toho záznamu jako i kreslit, jo?“
OPERÁTOR: "Tak jenom tak přibližně, dva obdélníčky jako auta a jak došlo ke střetu..."
KLIENTKA: "A mám tam kreslit i sebe...?“
Záznam z dalšího hovoru: "Klientka volala, aby oznámila, že neumí kreslit."

OPERÁTOR: "Naše klientské centrum se nachází V Jankovcově ulici, to je Praha 7, kde Vy se momentálně nacházíte?"
KLIENT: "Mezi hřbitovy."

Pokus o registraci škody s klientkou:
OPERÁTOR: "Mohla byste mi tedy prosím popsat, jak k té nehodě došlo?"
KLIENTKA: "Jo… Ježíš!! Tramvaj!!"
OPERÁTOR: "Nemám Vám radši zavolat později?"
KLIENTKA: "Tak radši jo…"

Dcera klientky chtěla hlásit škodu:
OPERÁTOR: „Poprosil bych Vás o rodné číslo nebo číslo pojistky.“
KLIENTKA (DCERA): „90... 60... 90... XXX.“
Operátorovi je to divné, ale přesto zkusí vyhledat toto RČ – neúspěšně.
OPERÁTOR: „Mně to ale pod tímhle rodným číslem nikoho nevyhledalo, říkala jste opravdu 90 60 90?“
KLIENTKA (DCERA): „Ježiš, nééé, 90 60 10 XXX.“

Operátor hovoří s klientem o záznamu dopravní nehody:
KLIENT: "Tak mně to vysvětlete, jak se to dělá, ne? I orangutan může postoupit na vyšší level."

A někdy nemá svůj den ani operátor.
OPERÁTOR: „Takže krytí všech skel máte na živelnou událost, vandalismus, střet (havárii)... V praxi to znamená, že Vám zaplatíme pojistné plnění, když od protijedoucího nákladního vozidla odlétne kamínek nebo srnka...“
 

Zdroj: Pojišťovna Direct

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků