I v pojišťovně bývá legrace

Mohlo by se snad zdát, že práce v pojišťovně je věc veskrze vážná, pro některé možná dokonce poněkud nudná. Jak to však často bývá, zdání klame a o legraci někdy není nouze ani při vyřizování pojistné události. Nakonec – když se nic horšího nestane a jde jen o plechy, není trocha humoru a nadhledu na škodu…

KLIENT: "To auto mám poškozený a tu prohlídku bych potřeboval udělat hlavně rychle."
OPERÁTOR: "Dobře, tak jestli si můžete poznamenat kontaktní osoby: pan Rychlý..."
KLIENT: "Tak to zní slibně."
OPERÁTOR: "…a pan Pospíšil."
KLIENT: "Tak to zní taky zajímavě."

Klientovi nabourala manželka auto. Klient registruje škodu a domlouvá si návštěvu likvidátora ve svém místě bydliště.
KONZULTANT: „Můžete mi říct jméno řidiče?“
KLIENT: „Paní Marie XXX. Můžete mi poslat kromě likvidátora ještě někoho, kdo by ji uškrtil rovnou?“
KONZULTANT: „No můžu to sem napsat, ale...“
KLIENT: „Mám si ji uškrtit sám.“
KONZULTANT: „Možná by to bylo lepší, jistější. Takže paní Marie...“

Klient se omlouvá, protože zatím nedodal podklady ke škodě.
KLIENT: „Já jsem to někam asi zahrabal - teď jsem to našel, takže to určitě tenhle týden pošlu. To víte, už jsem starej: je mi 32 let, tak už trochu zapomínám...“
OPERÁTOR: „Já myslím, že 32 je ještě pěkný věk...“
KLIENT: „No to si nemyslete, třeba manželce je 38 a už jí hrabe.“
OPERÁTOR: „Aha.“
KLIENT JEŠTĚ NA KONCI HOVORU: „To s tou manželkou bylo jen mezi námi, jasné?“
OPERÁTOR: „Jistě.“

Registrace škody na skle:
OPERÁTOR: "A jak se ta škoda stala?"
KLIENT: "No jak? Sednu do auta a vidím dvě tečky..."

OPERÁTOR: "Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?"
KLIENT: "Ježíš, takže… F jako fčela - máte to?"

OPERÁTOR: "Mohl byste mi prosím hláskovat své jméno?"
KLIENT: "E jako erbeg."

KONZULTANT: „Já se omlouvám, mně se to tu trochu pomaleji otevírá...“
KLIENT: „Váš systém má vrátka...?“

KLIENTKA: "A to tam mám fakt jako do toho záznamu jako i kreslit, jo?“
OPERÁTOR: "Tak jenom tak přibližně, dva obdélníčky jako auta a jak došlo ke střetu..."
KLIENTKA: "A mám tam kreslit i sebe...?“
Záznam z dalšího hovoru: "Klientka volala, aby oznámila, že neumí kreslit."

OPERÁTOR: "Naše klientské centrum se nachází V Jankovcově ulici, to je Praha 7, kde Vy se momentálně nacházíte?"
KLIENT: "Mezi hřbitovy."

Pokus o registraci škody s klientkou:
OPERÁTOR: "Mohla byste mi tedy prosím popsat, jak k té nehodě došlo?"
KLIENTKA: "Jo… Ježíš!! Tramvaj!!"
OPERÁTOR: "Nemám Vám radši zavolat později?"
KLIENTKA: "Tak radši jo…"

Dcera klientky chtěla hlásit škodu:
OPERÁTOR: „Poprosil bych Vás o rodné číslo nebo číslo pojistky.“
KLIENTKA (DCERA): „90... 60... 90... XXX.“
Operátorovi je to divné, ale přesto zkusí vyhledat toto RČ – neúspěšně.
OPERÁTOR: „Mně to ale pod tímhle rodným číslem nikoho nevyhledalo, říkala jste opravdu 90 60 90?“
KLIENTKA (DCERA): „Ježiš, nééé, 90 60 10 XXX.“

Operátor hovoří s klientem o záznamu dopravní nehody:
KLIENT: "Tak mně to vysvětlete, jak se to dělá, ne? I orangutan může postoupit na vyšší level."

A někdy nemá svůj den ani operátor.
OPERÁTOR: „Takže krytí všech skel máte na živelnou událost, vandalismus, střet (havárii)... V praxi to znamená, že Vám zaplatíme pojistné plnění, když od protijedoucího nákladního vozidla odlétne kamínek nebo srnka...“
 

Zdroj: Pojišťovna Direct

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků