I Toyota Auris dostala facelift a nové motory

Toyota ukáže v Ženevě také faceliftovaný model Auris, který doplní již představený omlazený model Avensis. Žádné radikální změny nečekejte. Toyota je trochu zdrženlivá se zveřejňováním informací, takže si můžeme prohlédnout jen tři oficiální fotografie. O motorech nevíme nic konkrétního.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Facelift Toyoty Auris má přinést především úspornější motory a příjemnější interiér s bohatší bezpečnostní výbavou

Automobilka sice tvrdí, že Toyota Auris dostane nové úspornější a výkonnější naftové i benzínové motory, ale na přesnější informace si ještě musíme počkat. Víme, že se do interiéru nastěhují nové hodnotnější materiály a že se rozšíří bezpečnostní a komfortní výbava, ať už základní nebo příplatková.

Testy | Kombi | Toyota

Test Toyota Auris Touring Sports 1.6 Valvematic: Na pohodu

Toyota opět vsadí na hybridní pohon, který je oblíbený především v těch evropských zemích, kde se daně odvíjí podle vypouštěných emisí CO2. Současný hybridní Auris má normovanou spotřebu od 3,8 litru na 100 km a emise 87 g/km CO2. Model po faceliftu tyto hodnoty určitě ještě vylepší.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků