I po faceliftu může mít Mercedes-Benz SL stále dvanáctiválec

Seznam kapitol
  1. Mercedes-Benz SL 2016, Videa
  2. Mercedes-Benz SL 2016: Fotogalerie

Mercedes oficiálně představil modernizaci pro model SL. Novinky jsou více méně klasické, upravoval se design, interiér i technika. Dobrou zprávou ale budiž fakt, že i po faceliftu navzdory různým spekulacím zůstává v nabídce stále i verze s přeplňovaným dvanáctiválcem.

Design | Mercedes-Benz | Kabriolety

Prohlédněte si upravený Mercedes-Benz SL na prvních fotkách

Omlazený Mercedes-Benz SL prodělal změnu designu, přičemž výsledek ze všeho nejvíce připomíná AMG GT. Kromě přepracované přední části se měnily také obvyklé věci typu nabídky barev karoserie nebo design litých kol. Do interiéru se nově nastěhovala přepracovaná horní část palubní desky, jiný je i volant, přístrojový štít a přibylo třeba ambientní osvětlení nabízející tři různé barvy.

Technika | Mercedes-Benz | Premiéry | Sportovní auta | Kabriolety

Mercedes-Benz SL 400: méně objemu, více výkonu

Změn se dočkala rovněž střecha, se kterou mohou zákazníci manipulovat do rychlosti 40 km/h. Protože se střecha skládá do zavazadelníku, je v něm umístěna dělící přepážka. Ta nově dostala automatické ovládání, což znamená, že v případech, kdy je střecha složená a přepážka je tedy v dolní poloze, přičemž vy střechu nasadíte na auto, se přepážka automaticky posune do horní polohy. Stejně to funguje i naopak.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Upravený design Mercedesu SL sluší. V nabídce motorizací najdete jeden šestiválec, dva osmiválce a zůstal i dvanáctiválec s výkonem 630 koní

SL pak může mít ve výbavě také systém Active Body Control, který vylepšuje chování vozu v zatáčkách a který umožňuje snížit podvozek o 13 mm při vyšších rychlostech nebo naopak zvýšit světlou výšku o 5 cm, pokud budete překonávat se svým SL nějaké nerovnosti.

Nabídka motorizací obsahuje verze SL 400, SL 500, SL 63 a SL 65. Šestiválcový základ SL 400 posílil v rámci faceliftu o 25 kW (35 k) a 20 Nm, takže teď nabízí 270 kW (367 k) a 500 Nm. Vrcholem u tohoto modelu stále zůstává provedení s přeplňovaným dvanáctiválcem, které disponuje parametry 463 kW (630 koní) a 1000 Nm. Akcelerace na 100 km/h proběhne za čtyři sekundy a maximální rychlost činí 250 km/h, což je samozřejmě dílo omezovače. Za příplatek můžete jet až 300 km/h. Standardem je devítistupňová automatická převodovka.

Testy | Mercedes-Benz | Sportovní auta | Kupé

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Na své si po faceliftu přijdou také zájemci o různé bezpečnostní asistenty. SL umí automaticky brzdit, sledovat mrtvý úhel, držet vůz v jízdních pruzích, sám zaparkovat a nechybí ani výborně pracující adaptivní diodové světlomety. K dispozici zákazníkům by měla být tato novinka začátkem příštího roku.

 

Následující kapitola
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2001
Stav: 183 158 km
Cena: 50 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků