I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

Už jsme tu měli několik čínských kopií. Tentokrát to odnesl malý hatchback Kia Picanto, který byl okopírován značkou Yogomo. Pod kapotou je elektromotor o výkonu 7,5 nebo 13 kW podle přání zákazníka. Maximální rychlost je pouze 60 km/h a dojezd na jedno nabití činí až 160 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ne, to není Kia Picanto. To je opravdu čínská kopie od automobilky Yogomo. Na rozdíl od evropského Picanta je ale čínské auto výhradně elektromobil

Na stránkách výrobce Yogomo se toho o novém modelu 330 moc nedočteme. Slabší verze je poháněna olověnými akumulátory s kyselinou, silnější pak má modernější lithium-iontové akumulátory.

Zajímavosti | Elektromobily | Kombi | Palivo | Premiéry | Audi | Design | Ostatní značky | Audi A4

Yema F16 Mustang E-Taxi: kopie Audi A4 s elektromotorem

Zatímco originální Kia Picanto je dlouhá 3595 mm, čínská kopie je o 14,5 cm kratší. Má ale stejný 2385mm rozvor.

Yogomo 330, jak se tahle čínská kopie jmenuje, dostane v základu parkovací senzory, dálkově ovládané centrální zamykání, posilovač brzd, posilovač řízení, klimatizaci a zábavní systém s dotykovým displejem. Zákazníci také určitě využijí daňovou pobídku na nákup elektromobilu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků