Hyundai zveřejnil první foto luxusní limuzíny Equus

Jihokorejská automobilka Hyundai uvolnila do světa první oficiální fotografii nastávající generace luxusní limuzíny Equus. Ačkoli se tento vůz u nás neprodává, na asijském trhu jde o důležitý model, který v mnoha směrech splňuje tamní požadavky zákazníků, kteří od limuzíny očekávají vysoký komfort a výkonný motor. Sočasná generace se od svého uvedení v roce 1998 změnila jen minimálně, a tak je její nahrazení už skutečně potrebné.

Výrobce zatím nezveřejnil žádné bližší informace a kompletní představení nového modelu je prozatím avizováno na únor příštího roku. Podle neoficiálních informací pod kapotou tohoto nejvýkonnějšího Hyundaie nebude chybět ani kompresorem přeplňovaný 5,5 litrový osmiválec.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Equus: moc toho vidět není, ale aspoň něco...
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 30 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 22 968 km
Cena: 159 000 Kč
Hyundai ix20 1.591
Rok výroby: 2015
Stav: 8 964 km
Cena: 285 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků