Hyundai zveřejnil ceník modernizovaného minivozu i10

Model i 10 získal nový design přední části a nabízí lepší výbavu.

Nový nárazník a nové kruhové světlomety z LED diod pro denní svícení jsou hlavním rozpoznávacím prvkem modernizovaného provedení současné generace Hyundai i10. To se právě nyní začíná prodávat.

Hlavní technickou novinkou se od ledna stane nový systém pro upozorňování na hrozící kolizi vpředu a asistent pro udržování vozu ve zvoleném jízdním pruhu. Fungují díky nové multifunkční kameře.

Video | Autosalony | Hatchbacky | Premiéry | Hyundai

Hyundai i10 má po faceliftu. Představí se v Paříži  

V uváděném ceníku je momentálně pouze jediná motorizace. Vůz pohání litrový benzinový motor s výkonem 48,5 kW (66 koní). Ta se může pojit buď s pětistupňovou manuální nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou.

Základní výbava Family stojí 219 990 Kč a obsahuje šest airbagů, centrální zamykání a palubní počítač. Ve výbavě Family+, za kterou se připlácí 20 000 Kč, už obsahuje i manuální klimatizaci a elektrické stahování předních okének. Dále také světla pro denní svícení a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. 

Lze ji ještě obohatit paketem Club v ceně deseti tisíc. Ten zahrnuje rezervní kolo, rádio, dálkové ovládání pro centrální zamykání a alarm.

Auto před faceliftem se dalo pořídit již za 199 990 Kč.

Vůz nadále zdarma pětiletou záruku bez omezení počtu najetých kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

   

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 174 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků