Je zajimave sledovat, jak Hjundaj, ktery se stale v designu potaci, nakupuje designery v Evrope a to konkretne u VW... Cim to je? Tim v podstate ocenuji a oslavuji VW designersou skolu.
Nesouhlasím,kdybys prolistoval deníčky a jízdní řády těch dizajnérů, věděl bys, že jezdí od značky ke značce.
Souhlas, ale zatim jsou to jen jednosmerne jizdenky ;-) Pokud je mi znamo, tak si zatim zadna evropska automobilka nekoupila asijskeho designera... A u H/K sejedna uz o druhy zasadni nakup od VW. To proste minimalne neco naznacuje :-)
Poslední větou jsi pobavil :-) A hned několikrát. Designerská škola VW - v Postupimi, má pramalý vliv na skutečný design VW (snad proto všichni dosazení šéfdesigneři odtud prchli - vesměs k asiatům, kam patří i Volvo). Není vskutku co oslavovat. Ti co odešli (ať ze školy nebo z vývoje - a nejde o dva tři lidi, je jich poněkud více), prostě dostali lepší příležitost, mnohdy nesrovnatelně lepší než by kdy měli u VW. Nemusí jít o peníze, ale o šanci tvořit - určitou a celkem velkorysou míru svobody. A ještě k tomu potácení: poměrně důsledně v designu preferovali několik posledních let dominantnost křivek (podobně jako doposud Mazda nebo MB). Nenazval bych to potácením, to bych viděl spíše u Renaultu. Ale je pravda, že tento styl opouští a podobně jako v módě hledají (nebo se snaží nalézat) nové trendy.
:-D prchli? Byli koupeni, to je cele. Je proste jasne, ze si kupuji evropske designery, protoze kdyz nahodou nejaky asiat neco designuje, tak to dopadne jako... .... Toyota :-D Design korejcu stoji za neco az od prichodu sefdesignera od Audi. Hjundaj je humus porad, ale Kia se celkem dari.
Prchli v tom smyslu, že vzali nabídku konkurence, jasně že neprchali - prchal Mazánek (zvuk: https://www.youtube.com/watch... Avšak i Hyundai nyní pod dohledem Schreyera je už koukatelný (SantaFe, Tucson, i20). Nicméně občas se k tomu designu i nyní dostane Korejec a není to žádná sláva (Picanto).
Je to jen racionální volba, v Evropě frčí nudné krabice, tak se přizpůsobují. Navíc začala s tím KIA (Schreyer) a podle mého názoru právě KIA dokázala velmi dobře skloubit německý a francouzský designérský styl do svébytného "eurokorejského" stylu.
Od kdy je pro H/K smerodatny evropsky trh? V Evrope jsou absolutni nulou... Nemluve o budoucnosti Genesisu, ten si v Evrope ani neskrtne, takze pokud bych mel hodnotit evropsky design jako nudne krabice, tak bych timto zpusobem rozhodne nechal delat auto, ktere si koupi par asiatu.
Slibuji na svou cestjako hvezda jasna:Hyundai nekopimac dela auta krasna.Tot slib nejvernejsiho Cecha,milujiciho skodovackeho plecha.
Né každý vládne darem slova,a také básníci jsou ledva lidé mylní.Avšak při četbě této nevýslovné hrůzy,co sluje dílem poetické lůzy,chce se mi zplna hrdla zvolat:Člověče, nebuď tak v poezii pilný!Neb nikdo nikdy nečet - tak debilní - báseň automobilní.
"za auto se znáčkem Hyundai na kapotě" - to ale není pravda, Hyndai Genesis měl a má znak Hyundai pouze na víku zavazadlového prostoru (a to ještě ne všechny modifikace a varianty). Na zmíněné kapotě, ale třeba i na volantu, displeji atd. je odjakživa logo Genesis. To samé má Daewoo/Chevrolet se značkou Alpheon, ale tam není logo Daewoo nebo Chevrolet ani na tom kufru. :-) Podobně, jako na tom je teď Genesis, na tom byl předchůdce Alpheonu - Daewoo Statesman (vepředu vlastní, na kufru tovární - ale taky ne vždy)...
myslím si, že to bola asi metaforma :-D
Tohle není web přátel poezie, ale (myslím) technický web, tak by se měl vyjadřovat přesně. ;-)
Super.Jeste aby Skoda zalozila luxusni znacku, aby mohla konkurovat alespon Hyundai+Kia.Takhle se potaci nekde mezi Renckem a Dacii.
Jenže je součástí koncernu Škodovka nesmí nic co ji VW . A jak už bylo rčený v minulosti nedovolí ani , ani něco luxusního.
Škoda má luxusní ceny a zmanipulované VW motory. To ti musí stačit. B-]
Rencek byl jeden z kandidátů, kdo měl Škodu spolknout pod svá křídla. Tenkrát jsem si myslel, že jsou to dobrá auta, protože nic jiného v Tuzexu nebylo.No a pak se tu objevily Laguny a její 3 řady (veleúspěšné) a s první Oktávkou od koncernu vyšel taky Megane (takový ten kulatý bobek - nevím která to byla řada). Já měl tu oktávku, kámoš megana. Vedle sebe to v té době vypadalo jako řediteský povoz a jakýsi výchrchlík...Jinak ať si Hyunda udělá prémiovou řadu, ale obávám se, že slova chvály už v reklamě vyplýtvali a ti, co potřebují prémiovku kvůli image, tak si Hyugen nekoupí ani, kdyby se povedlo.
Je to alternativa ke značkám zatížených předsudky. To pro začátek stačí. Alespoň Lexusu to stačilo.
Ale notak:D :D Ano, Hundaj i Kia se za poslední pár let hodně zlepšila a děla celkem slušná auta... Ale řict říct že jsou o 2 kategorie vejš, a že škodovka je někde mezi R. a dacii:D To musíš být hodně natvrdlej :)
kde tam češ o dvě třídy výš...? Já nikde, kdo je natvrdlej?;-)
Tak si to trochu spočítáme:D Vpodstatě jsi napsal, že korejci jsou o třídu výš než škodovka... A o škodovce si napsal, ze je ve třídě někde mezi R. a dacii... A vzhledem k tomu, že škodovka a renault je stejná kategorie... Tak mi to prostě vychází "o dvě třídy výš" :)
Skoda a Renault stejna kategorie? Ale bez. Sedni si do noveho Espacu a do noveho Superbu. V Supu byl zvracel z tech levnej materialu a mizerne kvality. V Renaultu krasne kvalitni materialy. Nehlede na to, ze Sup ma podvozek vicemene - upraveny Golf. Renault je o tridu vys - coz ale cesky Pepik nevidi, pac jezdi ve svem Uberwagenu a mysli si, ze ma super kocar.
No jako promin... Ale chceš srovnávat Espace se superbem? Jenka ESP je pro uplně jiné uživatele... A promin ale sedel jsi ty nekdy v novem superbu? Měkčený plast kam se podivam. Všechno perfektně sedí... Víš... Já narozdíl od tebe v novem supu i jel :)Sup má stejnou platformu jako Octavia, golf, passat... + navíc mužeš mít adaptivní tlumiče :)
Bohuzel jsem v tom (taxiku uz po Praze jezdi dost) jel a je to nalestena bida.
Mít stejnou platformu neznamená, že je to stejné. Od toho se používá slovo "modulární".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.