Hyundai založí vlastní luxusní značku. Bude se jmenovat Genesis

25 komentářů

Tom
4. listopadu • 20:56

Je zajimave sledovat, jak Hjundaj, ktery se stale v designu potaci, nakupuje designery v Evrope a to konkretne u VW... Cim to je? Tim v podstate ocenuji a oslavuji VW designersou skolu.

peter
4. listopadu • 21:29

Nesouhlasím,
kdybys prolistoval deníčky a jízdní řády těch dizajnérů, věděl bys, že jezdí od značky ke značce.

Tom
4. listopadu • 22:52

Souhlas, ale zatim jsou to jen jednosmerne jizdenky ;-) Pokud je mi znamo, tak si zatim zadna evropska automobilka nekoupila asijskeho designera... A u H/K sejedna uz o druhy zasadni nakup od VW. To proste minimalne neco naznacuje :-)

J-C
4. listopadu • 21:28

Poslední větou jsi pobavil :-) A hned několikrát. Designerská škola VW - v Postupimi, má pramalý vliv na skutečný design VW (snad proto všichni dosazení šéfdesigneři odtud prchli - vesměs k asiatům, kam patří i Volvo). Není vskutku co oslavovat. Ti co odešli (ať ze školy nebo z vývoje - a nejde o dva tři lidi, je jich poněkud více), prostě dostali lepší příležitost, mnohdy nesrovnatelně lepší než by kdy měli u VW. Nemusí jít o peníze, ale o šanci tvořit - určitou a celkem velkorysou míru svobody. A ještě k tomu potácení: poměrně důsledně v designu preferovali několik posledních let dominantnost křivek (podobně jako doposud Mazda nebo MB). Nenazval bych to potácením, to bych viděl spíše u Renaultu. Ale je pravda, že tento styl opouští a podobně jako v módě hledají (nebo se snaží nalézat) nové trendy.

Tom
4. listopadu • 22:49

:-D prchli? Byli koupeni, to je cele. Je proste jasne, ze si kupuji evropske designery, protoze kdyz nahodou nejaky asiat neco designuje, tak to dopadne jako... .... Toyota :-D Design korejcu stoji za neco az od prichodu sefdesignera od Audi. Hjundaj je humus porad, ale Kia se celkem dari.

J-C
4. listopadu • 22:59

Prchli v tom smyslu, že vzali nabídku konkurence, jasně že neprchali - prchal Mazánek (zvuk: https://www.youtube.com/watch...
Avšak i Hyundai nyní pod dohledem Schreyera je už koukatelný (SantaFe, Tucson, i20). Nicméně občas se k tomu designu i nyní dostane Korejec a není to žádná sláva (Picanto).

LOL
4. listopadu • 21:26

Je to jen racionální volba, v Evropě frčí nudné krabice, tak se přizpůsobují. Navíc začala s tím KIA (Schreyer) a podle mého názoru právě KIA dokázala velmi dobře skloubit německý a francouzský designérský styl do svébytného "eurokorejského" stylu.

Tom
4. listopadu • 22:45

Od kdy je pro H/K smerodatny evropsky trh? V Evrope jsou absolutni nulou... Nemluve o budoucnosti Genesisu, ten si v Evrope ani neskrtne, takze pokud bych mel hodnotit evropsky design jako nudne krabice, tak bych timto zpusobem rozhodne nechal delat auto, ktere si koupi par asiatu.

8901278ghHFas645ras6d-/*2
4. listopadu • 17:24

Slibuji na svou cest
jako hvezda jasna:
Hyundai nekopim
ac dela auta krasna.Tot slib nejvernejsiho Cecha,
milujiciho skodovackeho plecha.

Brumla
5. listopadu • 18:15

Né každý vládne darem slova,
a také básníci jsou ledva lidé mylní.
Avšak při četbě této nevýslovné hrůzy,
co sluje dílem poetické lůzy,
chce se mi zplna hrdla zvolat:Člověče, nebuď tak v poezii pilný!
Neb nikdo nikdy nečet - tak debilní - báseň automobilní.

DaewooMaster
4. listopadu • 15:52

"za auto se znáčkem Hyundai na kapotě" - to ale není pravda, Hyndai Genesis měl a má znak Hyundai pouze na víku zavazadlového prostoru (a to ještě ne všechny modifikace a varianty). Na zmíněné kapotě, ale třeba i na volantu, displeji atd. je odjakživa logo Genesis. To samé má Daewoo/Chevrolet se značkou Alpheon, ale tam není logo Daewoo nebo Chevrolet ani na tom kufru. :-) Podobně, jako na tom je teď Genesis, na tom byl předchůdce Alpheonu - Daewoo Statesman (vepředu vlastní, na kufru tovární - ale taky ne vždy)...

dano9500
4. listopadu • 16:46

myslím si, že to bola asi metaforma :-D

DaewooMaster
4. listopadu • 19:00

Tohle není web přátel poezie, ale (myslím) technický web, tak by se měl vyjadřovat přesně. ;-)

Mitch
4. listopadu • 14:29

Super.
Jeste aby Skoda zalozila luxusni znacku, aby mohla konkurovat alespon Hyundai+Kia.
Takhle se potaci nekde mezi Renckem a Dacii.

Hloupej Honza
5. listopadu • 6:35

Jenže je součástí koncernu Škodovka nesmí nic co ji VW . A jak už bylo rčený v minulosti nedovolí ani , ani něco luxusního.

Ludek_II
4. listopadu • 17:09

Škoda má luxusní ceny a zmanipulované VW motory. To ti musí stačit. B-]

space
4. listopadu • 14:48

Rencek byl jeden z kandidátů, kdo měl Škodu spolknout pod svá křídla. Tenkrát jsem si myslel, že jsou to dobrá auta, protože nic jiného v Tuzexu nebylo.
No a pak se tu objevily Laguny a její 3 řady (veleúspěšné) a s první Oktávkou od koncernu vyšel taky Megane (takový ten kulatý bobek - nevím která to byla řada). Já měl tu oktávku, kámoš megana. Vedle sebe to v té době vypadalo jako řediteský povoz a jakýsi výchrchlík...
Jinak ať si Hyunda udělá prémiovou řadu, ale obávám se, že slova chvály už v reklamě vyplýtvali a ti, co potřebují prémiovku kvůli image, tak si Hyugen nekoupí ani, kdyby se povedlo.

Aladin
4. listopadu • 15:12

Je to alternativa ke značkám zatížených předsudky. To pro začátek stačí. Alespoň Lexusu to stačilo.

Marek
4. listopadu • 14:40

Ale notak:D :D Ano, Hundaj i Kia se za poslední pár let hodně zlepšila a děla celkem slušná auta...
Ale řict říct že jsou o 2 kategorie vejš, a že škodovka je někde mezi R. a dacii:D To musíš být hodně natvrdlej :)

joe
4. listopadu • 16:58

kde tam češ o dvě třídy výš...? Já nikde, kdo je natvrdlej?;-)

Marek
5. listopadu • 6:00

Tak si to trochu spočítáme:D Vpodstatě jsi napsal, že korejci jsou o třídu výš než škodovka... A o škodovce si napsal, ze je ve třídě někde mezi R. a dacii...
A vzhledem k tomu, že škodovka a renault je stejná kategorie... Tak mi to prostě vychází "o dvě třídy výš" :)

Mitch
5. listopadu • 7:24

Skoda a Renault stejna kategorie? Ale bez. Sedni si do noveho Espacu a do noveho Superbu. V Supu byl zvracel z tech levnej materialu a mizerne kvality. V Renaultu krasne kvalitni materialy. Nehlede na to, ze Sup ma podvozek vicemene - upraveny Golf.
Renault je o tridu vys - coz ale cesky Pepik nevidi, pac jezdi ve svem Uberwagenu a mysli si, ze ma super kocar.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek
5. listopadu • 10:37

No jako promin... Ale chceš srovnávat Espace se superbem? Jenka ESP je pro uplně jiné uživatele...
A promin ale sedel jsi ty nekdy v novem superbu? Měkčený plast kam se podivam. Všechno perfektně sedí... Víš... Já narozdíl od tebe v novem supu i jel :)
Sup má stejnou platformu jako Octavia, golf, passat... + navíc mužeš mít adaptivní tlumiče :)

Mitch
5. listopadu • 12:21

Bohuzel jsem v tom (taxiku uz po Praze jezdi dost) jel a je to nalestena bida.

Mirek
5. listopadu • 11:21

Mít stejnou platformu neznamená, že je to stejné. Od toho se používá slovo "modulární".

Doporučujeme

Články odjinud