Hyundai začíná útočit na pozice Škodovek. Nová i30 vstupuje na trh

241 komentářů

Veronika Zvoníčková
18. února • 16:41

Dobrý den, prosím o vyplnění dotazníku k mojí bakalářské práci, která se týká postojů českých spotřebitelů k TV reklamám, zejména pak reklamě Hyundai ve které se "téměř vždy" nezapomene srovnat se Škodovkou. Moc mi pomůže znát Váš názor. Děkuji Veronika https://58581.vyplnto.cz/...

Stan
20. ledna • 9:01

Otevřel jsem si konfigurátor Hyundai. Nejsilnější motor je 1.0 88 kW, to jako vážně??? Cena s tímto motůrkem je 460.000 Kč. S naftou je cena 560.000 Kč. (vybavený)88 kW je výsměch, mé první auto (Peugeot 406 1.8i měl 85 kW) a to bylo v roce 2002...
V téhle třídě je naštěstí celá řada aut, kde si mohu vybrat a dostanu se výkonově za podobnou cenu podstatně výš...Mám rád možnost volby, to Hjundé nenabízí...

*
20. ledna • 20:49

Dočkej času.
Kompletní nabídka motorizací a verzí nové i30 včetně vysokovýkonných verzí 1,4 T-GDI 140 k a 1,6 CRDi 100 kW bude zveřejněna později.
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ... Cena současné základní motorizace 1,0 T-GDI 88kW s bohatou standardní výbavou je 399.990 Kč.

Mara
23. ledna • 22:29

Napsalo obchodní oddělení hundaj motors. 400 000 ta korekce v základní výbavě? To raději budu jezdit v nové octavce co šilhá

*
1. února • 21:28

Jenže tohle není úplně základní nabídka - výbava. Jo budeš jezdit s dražší Oktávkou s daleko menší výbavou a horšími vlastnostmi zastaralého (nemoderního) auta. Jinak tahle i30 je současná nabídka, zanedlouho přijdou další karosářské verze liftback aj., motorizace a výbavy. Úplný základ by měl být s atmosferickým motorem 100 k 1.4 CVVT, který bude levnější. Nemluvě o smluvních cenách u prodejců, věřím že tam bude určitě prostor k ještě lepší ceně v řádech několika desítek tisíc, stejně jako dosud.

Marek
14. ledna • 19:29

Co to tady čtu...Docela mě mrzí jak vidím, že Hundaj-korejský šmejd, který se tady neskutečně sere a s drzostí nám to předhazují jako nejlepší české auto. V Jižní Koreji jezdí jen samé Hundaje, protože tam podporují svůj trh. Sere mě,že lidé, kteří tady žijí davají přednost těmhle přivandrovalcům a podporují uplně jiný stát. jasně Škoda je německá... ale co, alespoň je je evropská. Za mě ne ne a ještě jednou ne. Už jen k vůli principu bych si tyto vozy nikdy nekoupil, ani jako nové, ani jako ojeté. Proberte te se lidi...

Mirek
14. ledna • 20:06

Ty musíš být opravdu jednoduchý člověk. Jaký je rozdíl mezi automobilkou, ktrá tady vyrábí, ať je odkudkoliv? Vcelku žádný. Rozdíl je jen vnormálních a primitivních lidech, kteří si myslí, že sežrali všechnu moudrost světa, tedy například ty. Doufám, že máš dost finančních prostředků, abys lidem, kteří pracují v Hyundai a dodavatelských továrnách pro Hyundai dal každý měsíc výpaltu, jakou nyní berou, včetně odvodů pro stát a jejich zdravotního a důchodového zabezpečení, když si nepřeješ, aby tady prodávali, tedy i vyráběli.
A jaké značky máš mobil, televizi.... a víš, že korejské firmy dodávají komponenty i do výrobků, které vyrábějí konkurenční firmy a víš, že ve škodovkách a i VW máš díly z firem pracujících pro Hyundai v této republice?
Probrat by ses měl ty, ale vzhledem k tvé omezenosti o tom pochybuji, že se ti to povede.

Marek
14. ledna • 21:01

Mirku, moula jsi ty. Mimochodem pracoval jsem v Nošovicích 5 let jako operátor . Je sice fajn, že lide v Moravsko-slezském kraji mají práci atd... Ale kdo to zavinil, že aby zde měli obyčejní lidé, třeba jako já práci a že tu musí postavit korejci fabriku, kde na ně robí 6000 lidí... Ale to už jsme trochu v politice že....? Ok, beru když už český stát není schopen zajistit lidem místa, tak aspoň že ti korejci...ikdyž to upřímně nechápu-ale i chápu. Bavíme se tady ale o autě. Prostě jsem český občan a nepotřebuji jezdit v nějaký korejský plečce. Já to nikomu neberu, at si jezdí kdo chce v čem chce, ale jsou zde i evropské automobilky, tak proč si nekoupit naše??... O nějaké omezenosti a jednoduchosti se s tebou bavit nebudu. Kup si ten hundej a doufám, že ti narostou šikmé oči. Zdar Mirku

Mirek
14. ledna • 22:19

A táák, už vím, ty chceš více nákladních auta na cestách a všichni máme jezdit v tatrovkách. Tak to klobouček, tolik peněz nemám a ty předpokládám už vůbec ne, na takové auto.

Mirek
14. ledna • 22:10

A které auto je tady české? Evidentně si nevidíš na špičku nosu. Jen tak mimochodem, přímo Hyundai je asi 3400 lidí a firmy petřící k Hyundaji je asi dalších minimálně 7000 lidí a přibudou další (některé zdroje uvádí, že již je dokonce 15 000 lidí v dodavatelských firmách).
Nikdo to nezavinil, zkrátka ty továrny, které zanikly, nebyly konkurenceschopné. A pokud chceš pátrat hlouběji, tak se zeptej soudruhů, kteří to tady vedli před rokem 1989. A jak si myslíš, že stát má zajistit práci, že vytvoří umělé místa? A co jako budou vyrábět, kdo to bude kupovat? Nebo si myslíš, že to je jen tak vymyslet nějaký produkt o který bude zájem? Stát se stará způsobem, že tady zajistí výrobu příchodem nějaké firmy, a protože my vlastní firmy takové nemáme, tak z ciziny.
To jsem tedy zvědavý, v čem budeš jezdit, když žádnou automobilku nemáme. Ty víš o nějaké české? Povídej, rád se seznámím s ryze českým produktem v automobilovém průmyslu.

qwertz
15. ledna • 9:01

Dohadování o tom, zda škoda je česká značka je téma pro děcka. Když už se chcete hádat nad významem "česká automobilka" znáte nějakou ryze národní automobilku? Z velkých značek neexistuje žádná, která by neskládala díly z různých států.
Mimochodem v česku existují automobilky s ryze českým majitelem a drtivou většinou dílů vyrobených v česku, což jste zřejmě vůbec nepostřehl, zatím co jste se ze sebe snažil dělat chytrého.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
15. ledna • 11:22

Jak uvedl Josef, o Kaipanu samozřejmě vím, ale pokud mě paměť neklame auta jsou skládanka a používají i díly automobilky VW a určítě nejsou určena pro celoročníá provoz. Zrovna tuhle firmu, pro její kusovou výrobu, bych neoznačoval jako automobilka. Zbytek si domyslí sám.
Já tady nezačal blbě brnkat na národnostní strunu a nasazovat komukoliv psí hlavu, moc dobře vím že žádná automobilka není, podle dodaných dílů, výtvorem jednoho národa. Mám takový pocit, že buď nechceš chápat, o co tady šlo, nebo si záměrně vybíráš jen to, co se ti hodí.

Josef
15. ledna • 9:23

...Pane vachmaister, vy jste ale hlava..."
Myslíš si, že třeba zrovna Mirek něco neví o Kaipanu? http://www.kaipan.cz/kontakt/...
Stačí se podívat na web stránky, aby člověk viděl, co je to "automobilky",....
To, že qwertz nechápe často podstatu/jádro diskuse, to je vidět z jeho "obsažných" příspěvků.
Problematiku globalizace a všechno, co s tím souvisí, to nechápou nejen "Markové", ale i takoví "qwertzové", kteří mají zkušenosti často jen s jediným výrobkem(značkou) a přitom šíří rozumy, jako by "sežrali" moudrost lidstva...

Josef
14. ledna • 20:58

Mirku, je vidět argumentaci totálního trotla. Přemýšlím, je-li správné, že v rámci volebního práva má takový "exot" platný jeden hlas stejně, jako vzdělaný kultivovaný člověk. Marek nepředvádí jiný názor, on prokazuje naprosté krajnosti "myšlenkových" pochodů a nacinoalismu, šovinismus a kdo ví co ještě z kategorie morálního bahna... :-/

Mirek
14. ledna • 22:14

Neboj, je jich tady víc, sleduj rostoucí plusy.

Josef
15. ledna • 9:26

Kdo by do Mirku, řekl, že dokonalou odpověď na moji reakci poskytne Marek | 14. 01. 2017 21:01 | [90.176.46.xxx] doslova "obratem" jen za pár minut.:-)

Tom
14. ledna • 9:21

německá kvalita není konkurence : http://www.t-online.de/auto/news/id_79833246/aut... ...

Rudolf Jungman
13. ledna • 11:47

Kde udělali soudruzi z Nošovic chybu??
Mám Hyundai I30 již 8 rok...najeto 68000km. Zatím spokojenost, nemohu říci jediné špatné slovo....ALE????
Když jsem kupoval I 30 zaujalo mě svojí cenou...285000kč...Fábia proti tomu byla holátko a předražená....
Dnes...cena 400 000kč??? ..A tady asi udělali soudruzi z Nošovic chybu......za to jsou už jiná auta.....
Za tuto cenu už bude moje další auto...buď Mazda CX 3, nebo suzuki Vitara nebo suzuki S-Cross.
Je to můj soukromý názor...nicméně přeji firmě i nové I 30 vše dobré a dobrou prodejnost.

renda4
14. ledna • 4:10

Soudruzi z Nošovic žádnou chybu neudělali , oni ty auta jen vyrábí , ale cenu netvoří na to jsou jiní manažeři.

Čechystán
13. ledna • 17:46

Rudolfe, Rudolfe... CX-3 je bezesporu krásné auto s motorem, který má duši (narozdíl od těch všech foukaných tříhrnků dnešní doby)ALE... je výrazně menší a s výbavou toho Hjundaje bys byl na výrazně vyšší částce než 400tkč.Každopádně ale... MAZDA = volba pro srdcaře. Palec nahoru.

Rudolf Jungman
13. ledna • 22:59

Taky jsem napsal, že je to pouze můj názor, který nikomu necpu...ale znova.Hyundai I 30 mě tenkrát oslovila svojí cenou.Za 400tisíc se mě zdá již drahá,ale budiž je to její boj....A výbava??? jak mě tady někdo na ní odkazuje??? K čemu senzory na stěrače,k čemu senzor přepínání světel?? K čemu hlídač jízdního pruhu??? To si snad jako řidič ohlídám sám. Beru couvací kameru.....sem už starší ročník a blbě se mě otáčí hlava a z dnešních aut vesměs je dost blbě vidět do zadu.Jak má auto moc elektroniky tak to vždy zavání pozdějším průserem.Ale chápu ,že mladší řidiči, jsou na to zvyklí a už se bez toho neobejdou...Sou lidi kteří mají rádi nabušená auta elektronikou a nejslabší článek je mezi volantem a pedálama.Ale jo každému co se mu líbí, nikoho neodsuzuji.
Tedy schnuto...za 300 000kč beru za 400 000kč už půjdu jinam.
A nezlobte se na mě, ale nikdo mě nepřesvědčí ,že tří válec je lepší než čtyř válec A objem ničím nenahradíš..Proto se Mě Mazda líbí, že je to atmosféra a čtyř válec....
Přesto přeji novému Hyundai dobrou prodejnost . Věřím ,že si nové zákazníky najde.
Omlouvám se ,že jsem se tak rozkecal.....:-):-):-)

Mirek
14. ledna • 12:02

Abych se alespoň trochu rozměrově přiblížil, tak jsem pro představu nakonfiguroval na přibližně stejnou výbavu Fabii Comci 1.2 Tsi, 81 kW. Některá výbava u Fabie není (např. kamera, bederní opěrka) a dostal jsem se na cenu 411 200 Kč, ale stále je to menší auto.

Mirek
14. ledna • 10:08

Nevím, kde na tu cenu chodíš. Za 300 000 Kč nekoupíš pomalu ani auto v nižší třídě, jedině když narazíš na nějakou akci. Nechápu logiku, že tady panuje představa, že některé automobilky musí být ve výrazně nižší cenové hladině, přestože jsou prakticky srovnatelné s konkurencí.

Čechystán
14. ledna • 7:03

Atmosféra a obsah dvou litrů mne láká také. Navíc v době kdy už mají "dvoulitry" pomalu odzvoněno i ve střední třídě, je 2.0 v M3 a CX-3 jako malý zázrak... no i ta 1.5 v M2 je vlastně zázrak. Příští rok budu měnit taky, jen nevím jak manželce vysvětlím, že by nám namísto kombíku mohl stačit sedan ;-)

mpolan
13. ledna • 12:07

Ty ses taky nedíval, co ta výbava obsahuje, že? Nehledě na to, že by mne zajímalo, co v té dané době obsahovala tvá i30 za necelých třista...
Achjo, lidi jsou fakt extra hloupí.

alien.cz
13. ledna • 17:43

Ty se z toho srovnávání výbavy jednou possereš.Dneska jsem si byl s kolegou jen tak z plezíru na pozvánku místo práce zajezdit s novým X-trailem ve full výbavě, čtyřkolky, včetně panoramy na stropě, kamerového sytému 360°, Bose, automatu, kůže, full ledky, prostě tam bylo úplně všechno, co se tam dá narvat .... a za skutečně neuvěřitelnou cenu.Ale k čemu to tomu autu bylo, když jsem si po deseti kilometrech musel "zacpávat uši", jak je to auto neskutečně hlučné. Jet v tom někam dvě hodiny, tak mě odvezou rovnou do Bohnic s rakovinou mozku.Takže si to můžou strčit za klobouk a já si dál rád lebedím ve svém téměř neslyšitelném limuzínoidním obyváku.

Čechystán
13. ledna • 17:48

To je nemoc dnešní doby napříč automobilkami... nebo Ti nový Superb přijde stejně tichý jako dvojka? B-]

alien.cz
13. ledna • 18:41

Co je nemoc ...?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Čechystán
14. ledna • 6:41

To že se skoro všichni, v nižší střední a střední, rozhodli ojebávat odhlučnění interiéru a kol... to je nemoc.

alien.cz
18. ledna • 12:57

Jezdím s kombíkem ve třídě "C" a je tichounká jako večerní obyvák. Tedy o paušálním ojebávání napříč celou třídou nelze vůbec uvažovat.

jo
13. ledna • 7:38

Líbí se mi že ho nabízí českým zákazníkům jako prvním, to je nevídané a jsem za to rád.
Design je jiný než byl dříve a popravdě se mi ten dřívější líbil..obzvlášť v záplavě nudných škodovek se na i30 a i40 bylo radost dívat. Tato nová generace nevypadá tak nápaditě, ale chce to vidět naživo a trochu to okoukat - je to lehce nadčasové.Interiéry v dřívější generaci nic extra a protože patřím k těm co jim na interiéru záleží nejvíc tak ho taky nevlastním. Jízdní vlastnosti, výbava, zpracování a především podvozek paráda. Horší bylo řízení a hodně přehnaně zasahující ESP.Předpokládám v nové generaci ale opět velké zlepšení a krok vpřed jak je u H zvykem. Do celkové kvality škodovky už jim totiž v minulé generaci moc nechybělo a takový rapid si i30 strčila do kapsy.
Nyní už bude mít octavia asi opravdu problém, což dává naznačit už ta výbava i30, kterou octavia nemůže mít i kdyby stála milion.Dle dostupných fotek interiéru to skutečně působí jak hi-fi od firmy panasonic. Na německých stránkách už to vypadá trochu líp.
Motor pro mě by připadal v úvahu jen 1.4turbo, škoda že pohřbili 1.6ky ty měli fakt povedený.
No uvidíme naživo, těším se až se svezu.

DDT
13. ledna • 3:42

tolik napsaných slov okolo asijské sračky...

owner
13. ledna • 2:11

Ten interiér je fakt děsnej. Ala Vietnamská tržnice. To Korejští soudruzi moc nezvládli.

alien.cz
13. ledna • 13:11

Když vezmu v úvahu, že se na tom designu interieru podepsali kdysi "věhlasní němečtí designeři", tak se ani moc nedivím, že už pro německé automobilky minimálně 15 let oba dva nic nenakreslili :-)

dpcstb
14. ledna • 10:03

ale stale to predpokladam stale musia schvalit aziati. predosla i30 mala hnusny interier, ale toto je ultrahnus.

owner
13. ledna • 2:07

Tak tímhle teda Škodovku totálně odpravili. :-D

Maston
12. ledna • 20:53

A teď nám všem ujede!!!!! A doufám že se nevrátí...

Marek
12. ledna • 18:29

TuhLe jsem viděl reklamu no tohoto nového hundaje... A opravdu mě pobavila věta "nejlepší český liftback" to, že oněm tvrdí že je český ikdyz není je jedna věc... Ale liftback? Jako vážně? A úplně nejvíc mě pobavila cena... 400000 za základ? Za korekce? :D

JC
13. ledna • 11:01

i30 jako liftback brzy bude, tedy koncem roku 2017.

Marek
13. ledna • 11:53

Teď nemají nic. A krátkou i30 prezentují jako liftback.
To je jako kdyby začala škodovka v reklamě prezentovat kodiaq jako kodiaq rs... Protože by se měl v roce 2018 začít prodávat.

Mirek
13. ledna • 13:32

To je asi tak, když se občas bavím se škodovákami, tak oni řeknou Octavia sedan, já na to, že to je přece liftback a oni, pro nás je to sedan. Je to jen slovičkaření, tohle bych vůbec nijak nehrotil.

Marek
13. ledna • 15:47

Karoserie sedanu a liftbacku je vpodstate stejná. S tím rozdílem, že u liftu se otvírá i zadní okno. Ale nerozeznavat od sebe liftback a vpodstate hatchback... Je už docela zásadní.
Navíc jedna věc je tvrzení člověka v diskuzi... A druhá oficiální prohlášení automobilky

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
13. ledna • 22:03

Pokud máš na mysli tu reklamu, liftback, tak se tady nedávno řešila reklama Peugeotu, kde rozhodli, že se v reklamách do jisté míry vymýšlet smí. Tak když u Peugeotu nevadí, že neumí ovládat živly, tak tem liftback je již naprostá prkotina v reklamě.

qwertz
14. ledna • 18:14

Tak v hujdaji jsou mistři v tom, udělat ze sebe v reklamě maximální idioty a nasrat všechny potenciální zákazníky stupidními proklamacemi, takže "liftback" skutečně nikoho nepřekvapuje a zapadá do konceptu.

Marek
14. ledna • 18:00

Ono vymýšlení si je jedna věc.
Neznalost a hloupost je věc druhá.

Mirek
14. ledna • 18:54

Nechci se nikoho zastávat, ale jak to víš, jak se věci mají a jestli to je, či není úmysl a jestli právě tímto nechtěli zaujmout lidi? Mi přijde daleko větší blbost to s ovládáním živlů. Ve svém důsledku je kravina obojí, a jak je vidět, tak obě automobilky docílily svého, lidi to řeší a tím i automobil.

Marek
13. ledna • 15:45

Tak karoserie sedanu

mpolan
12. ledna • 20:22

A všiml sis, co v tom "základu" je za výbavu? Obdobně vybavená Octavia stojí o sto tisíc více, ale není rozhodně o sto tisíc lepším autem. Pokud vůbec je lepší...

Čechystán
13. ledna • 17:40

Ochcáfka je nejlepčí, má totiž kufr a štyry svjetla, aby to líp svítilo :-D

alien.cz
13. ledna • 19:14

No! Konecne! Uroven slov, ktere jsou na urovni tebou prezentovaneho vlastniho intelektu!

Čechystán
14. ledna • 6:38

Blá, blá, blá... :-D

alien.cz
13. ledna • 13:08

Aaaaa už je to tady zase. Přesně tohle "porovnávání" borci používají při dohadování o "nejlepším českém smartphone" :-)Nejen že už tedy víme, co máš za telefon, teď už i víme, čím jezdíš :-)

Mirek
13. ledna • 22:05

A my také víme čím jezdíš ty. :-D:-D:-D

alien.cz
18. ledna • 12:55

Tak schválně :-)

Marek
13. ledna • 8:43

Já ti nevím, ale o výbavě fl Octavie se nic moc neví. Navíc nehledě na to, že hundaj ke oproti Octavii daleko menší auto. Dat 400k korejske automobilce za auto. Která ani nepozná liftback... Je hodně ujeté.

Ales Beseda
12. ledna • 18:09

Můj názor je ten, že když si budu chtít pořídit něco, co vypadá jako volkswagen golf, tak půjdu a pořídím si volkswagen golf. Ne jeho obskurní kopii. Když si budu chtít pořídit Wrangler jeans, tak půjdu a pořídím si Wrangler jeans, ne jejich kopii z obskurní vietnamské tržnice.
Tahle nádhera, co vypadá jako opel astra z devadesátých let, prý útočí na pozice škodovky. Dovolte, abych se zasmál! Tahle pouliční směsice? Tenhle podvraťák že se chce měřit s čistokrevou kolií?
Někdo vzal kastli z posledního pežota, čumák z audiny, zadek ze starého golfa, zkouřil se pod vobraz výpary z perníku a přesvědčil vedení Hyundaie, že objevil zaručený recept na dobytí Evropy. Tak určitě... To by ale Evropa musela ležet v Severní Koreji.

Čechystán
13. ledna • 8:45

Besedo, Besedo... ty máš vážně dost B-]

alien.cz
13. ledna • 13:06

Napsal to vlastně dokonale. Včetně vaší adresace.

Mirek
12. ledna • 21:09

Promiňte pane velkomožný, že se někomu líbí nějaký Hyundai. Pro Vaší modrou krev by byla jistě potupa se jen klacikem dotknout takového šrotu. Nepotřebujete vyleštit lakýrky?
:-D:-D

alien.cz
13. ledna • 13:06

Tak si ji kup a nevotravuj éter, že bychom se do toho měli zamilovat všichni.

Mirek
13. ledna • 13:28

Jediný, kdo tady otravuje, jseš ty. Už jsi se oklepal z nevědomosti a tak jsi začal opět vyskakovat na každého, kdo tady něco napíše? Jen by mě zajímalo, čím jezdíš, ale stejně nepředpokládám, že se dozvím skutečnost, bez smyšlenek, když nejsi schopen žádné sebereflexe.
Osobně bych s tímto autem neměl asi žádné problémy, nejsem ochotný dávat za auto přes 600 000 Kč. Pro mne je to jen dopravní prostředek a moje preference na utrácení peněz leží trochu jinde.

alien.cz
13. ledna • 17:34

Jak tě otravuju?Tebe se nějak citově dotklo, že jsem si dovolil napsat, že vidím na prezentované HUN i30 prvky z mnoha jiných vozů? A že interiér mi nepřijde hoden podpisu kdysi známých německých návrhářů? A tím tebe a údajně i ostatní otravuji? A v čem na tomto konstatování spatřuješ jakousi mou údajnou nevědomost?Nejsi nějak moc chabrus na nervy, že jsem si dovolil ti nepochválit tvého miláška?A co s tím vším mají tvé preference? Ptal se na ně někdo? Třeba já? A co je ti po tom, v čem jezdím?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
13. ledna • 21:49

Vidím, že s tebou je opravdu plodná diskuze. Jak dlouho ti zůstávají informace ve tvé paměti? Přečetl jsie článek kdo navrhoval design i 30?
Celkem nic a myslím, že to ani nemusíš dále rozvíjet, v odpovědi jsi vlastně napsal všechno. :-D:-D:-D:-D

Rosik
12. ledna • 18:33

A co hulíš za matroš, asi síla co?

Tomas
12. ledna • 18:00

Dizajn je věc názoru každého ,pro mě je důležitá spolehlivost a tady koncern už dávno není co bylo.A to myslím vážně že to byla skvělá auta!!Ale už dávno nejsou!!!
Jak tady někteří plkají kraviny o kvalitě. Mimochodem, proč asi dal německý Autobild ve Zprávě o kvalitě za rok 2016 Hyundai na 1. místo v Evropě? http://www.t-online.de/auto/news/id_79833246/aut... ... A ještě než to otevřete: Škoda a VW skončily na děleném 19. - 20. místě (z 20 hodnocených)...

Čechystán
12. ledna • 22:03

Co si to dovoluješ, ten článek je jistě podvrh :-P

Tomas
13. ledna • 13:17

Pro spoustu zaslepenců určitě :-)):-))

Čechystán
13. ledna • 17:37

Bezpochyby... :-D

Rosik
12. ledna • 13:39

Se divím, že si automobilky nehledají motoráře a návrháře na diskusích. Konečně by byla auta a motory dokonalé. A jakou tvář má ta ŠKODA, když už jsme u toho. Čemu se podobá Fábie a Octávie.

majkom
12. ledna • 14:24

ale tak to je zbytocne reagovat... aku tvar ma seat? fiat? ono i to alienovo slavne audi, daj si vedla seba 20 rokov stare audi a nove audi, podobnost jak hov.do :D :D jediny jeho argument je bmw, ktore si z jedneho designového prvku viac menej urobilo druhy znak a to je asi tak vsetko:)

Mirek
12. ledna • 13:47

Musíš dát přímý dotaz na alien.cz, to je místní odborník na design a kopírování. :-D

Rosik
12. ledna • 13:56

Víš jak to je, jmenuješ a jsi potrefená husa.:-)) Ale já s tím problém nemám. Jo jsem majitel Kia Sorento 2,2, a rozhodně se za to nestydím. Ale hlavně nemám problém s tím jestli je to H/K, M, BMW, Jag, atd. S čím asi nesouhlasím jsou 1.0 třiválce. To je mi nějak proti srsti.

Mirek
12. ledna • 14:04

Asi špatně čteš, nebo špatně chápeš, já právě poukazuji na to, že je to blbost. Trochu si přečti, co píšu a potom reaguj. Proto ten odkaz na místního specialistu na kopírování.

Rosik
12. ledna • 14:12

Já vím, nechtěl jsem tě nějak rozčílit. Já vím, že je tady přes návrhy a všechno ostatní. Asi jsem to blbě napsal sorry.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
12. ledna • 14:21

Nic se neděje. :-)

Dan
12. ledna • 13:17

A to jsem zvědav jaké novinky přinese až faceliftovana verze nové i30 na které se začne pracovat v půlce léta, stačilo mi vidět nový Mégane a Opla Astru na parkovišti. Co se s nimi stane ??? To mnozí zaměstnanci ví dobře. Auta se rozeberou snad do posledního šroubku a to co dělá tyto dva vozy hezké dají i do faceliftu i30.

Toper
12. ledna • 13:00

Včera jsem v TV zahlédl reklamu na tuhle novou i30 a tam ji nazývali jako "nejlepší český liftback" !?
To jsem špatně slyšel, nebo už absolutně ztratili soudnost?

alien.cz
12. ledna • 13:21

Ty jsi taky blesk :-)
Už minimálně rok všichni posloucháme slogan "nejlepší český kombík" a "sen každého českého řidiče" ...... každý večer v televizi :-)Už jen tohle je pro mě osobně naprostý dostatek k rozhodnutí si od HUN nic nepořídit.

Jura
12. ledna • 14:25

Já bych zase Škoda - simply NEVER
Je to na zvracení.....

tom
12. ledna • 15:21

Jenze, ty blesku, on narazi na to, ze to neni liftback

Toper
12. ledna • 13:24

JIstě, ale i30 se v kombíku dělá.
Ale auto, které je předmětem této diskuze, je typický představitel hatchbacku!

alien.cz
12. ledna • 13:28

Aha :-) No to asi jo, já měl na mysli předeším to přirovnání "český", výraz liftbek už nehrál žádnou roli :-)

tom
12. ledna • 15:19

No vidis, ja jsem si take vsiml hlavne toho liftbacku. Vse ostatni to treba muze i byt, ale ten liftback, to je jako kombi IX 20:-)

šofér
12. ledna • 14:50

Máš pravdu- nošovice v Čechách nejsou, tam je Škoda. Ale to víš, když politici Moravu a Slezsko z názvu vymazali, tak se zratkuje...:-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
alien.cz
12. ledna • 17:28

Nošovice v Čechách samozřejmě jsou, ale montuje se tam ta korejská "plečka" :-)

qwertz
12. ledna • 17:37

Nošovice jsou ve Slezku.;-)

alien.cz
12. ledna • 18:26

Ano, jsou. Myslel jsem tim Česko.

Rosik
12. ledna • 14:54

No a ta Škoda v Čechách taky není česká.

Mirek
12. ledna • 13:19

Dokud bude sedět ve vedení českého zastoupení Vladimír Vošický, tak musíme čekat v reklamách stále podobné hlouposti. Jen se divím, že na to nedošel sám, že tímto nasírá řadu možných zákazníků Hyundaje.

qwertz
12. ledna • 17:35

ještě k tomu "H-faktor" :-D
při míře znechucení, které tato automobilka svými reklamními kampaněmi vzbuzuje, to H musí v průměrném zákazníky evokovat leda tak Hovno.

Liši
12. ledna • 12:43

Vůbec jsem se v článku nedočetl, v čem spočívá avizovaný útok na pozice Škody. Tím spíš na našem trhu, kde je Škoda nekriticky uctívanou modlou. Ve zmenšení základního objemu motoru na úroveň koncernu? Nebo z toho auta udělali liftback? Prostě další nudné auto v řadě, které asi neurazí, ale stoprocentně nenadchne a maximálně bude v případě příznivé ceny volbou z rozumu.

jirka
12. ledna • 12:00

hlavne ty fotky tady jsou dost spatne, obzvlaste interieru, ty by neudelaly sluzbu zadnemu autu....toto jiz vypada daleko lepe
http://www.carmagazine.co.uk/car-news/motor-shows-even... ...

alien.cz
12. ledna • 12:50

http://images.car.bauercdn.com/pagefiles/32458/1040x0/0_... ... Ten iPhone bych tedy u korejské kopírky nečekal :-)

Mirek
12. ledna • 13:13

Promiň, ale tohle je již u tebe snad diagnoza.

alien.cz
12. ledna • 13:18

Jistěže je to v tvých očích "diagnoza".
Slušně se tomu ale říká POSTOJ. Máš svůj postoj?

Harry.24
13. ledna • 13:55

Tvůj postoj je být za brouka Pytlíka vždy a všude, jen se ho drž, aspoň je komu se smát

Mirek
12. ledna • 13:27

Přečti si diskuzi, nejen v mých očích.;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
alien.cz
12. ledna • 13:29

Tvůj postoj je: "když to říkají i další, tak je to pravda" ...?

Mirek
12. ledna • 13:44

Tak já se podíval, jestli je to jen můj postoj, když říkáš, a kupodivu není. Potřebuješ překlad do jiného jazyka, abys to pochopil?
A abych to neřešil na více místech, když trpíš výpadky paměti a píšeš, že jen hodnotíš to, jak to vypadá. Co potom má znamenat ten chytrý příspěvek končící větou "No a od roku 2006 udělal všechny modely KIA a teď kreslí Hundaje Proto jsou si taky tak podobné."
Podle mne to znamená, že rozdáváš rozumy, a nic o tom nevíš, viz Thomas Bürkle.
Dále je naprosto zbytečné s tebou ncokoliv řešit, jsi úplně mimo.

alien.cz
12. ledna • 13:53

Tak paráda. Už jsi přišel na to, že i více lidí může mít shodný postoj, jako ty.
(kolik mu asi je?)Add co má znamenat ona fráze:No že od roku 2006 je zodpovědným designerem KIA, avšak je také členem designerského týmu Hunday.Ale jak říkáš, nic o tom nevím :-)

Rosik
12. ledna • 14:24

No a protože ty víš všechno, tak by jsi měl pomoci.

alien.cz
12. ledna • 14:33

No a jelikoz "vim vsechno", tak take vim, ze pomoci nelze.

Čechystán
12. ledna • 21:57

Jsi zjevně nemocný člověk, vyhledej odbornou pomoc... a nebo spáchej sebevraždu B-]

Rosik
12. ledna • 14:49

Tobě nebo komu?

Mirek
12. ledna • 14:17

Komu není rady, tomu není pomoci. Hlavně si přečti, kdo navrhuje, navrhoval design, a kdo o tom rozhodne, tedy Schreyer.
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/po... ...

Mirek
12. ledna • 12:33

To jsou také "překupníci". Když už, tak tyhle https://www.netcarshow.com/hyundai/2017-i30/...

jirka
12. ledna • 12:52

to ano, ale ja jen hledal odpovidajici fotky, od koho, to uz je celkem jedno:-) jen jsem chtel ilustrovat, ze fotit mobilem/lkompaktem a prilis se nesnazit, prinese pouze tristni vysledky. u palubovek obzvlast.

jirka
12. ledna • 12:52

to ano, ale ja jen hledal odpovidajici fotky, od koho, to uz je celkem jedno:-) jen jsem chtel ilustrovat, ze fotit mobilem/lkompaktem a prilis se nesnazit, prinese pouze tristni vysledky. u palubovek obzvlast.

Milan milanmid
12. ledna • 10:48

Kdyby stal 250 tisíc tak ho koupím !!!Ale jinak ani náhodou buď Německé auto nebo Japonce nic jiného už nechci mít !!!!

Mirek
12. ledna • 12:45

A kolik stojí srovnatelné auta tebou vzpomínané? Ještě jsi to neviděl, a již víš co chceš a co nechceš.

Čechystán
12. ledna • 16:33

No, zřejmě čeká, až bude stát prémie těch 250tkč :-)

Čechystán
12. ledna • 11:20

Tak si zajdi do bazáče jako valná většina koncernových jezdců a máš po starostech :-P

JGBc7356+ *63
12. ledna • 10:48

Vetsinou interiery prilis neresim. Ovsem v tomto musim rict, ze se mi skutecne nelibi. Naramne pripomina herni konzoli z vietnamske trznice pre 15 lety.

alien.cz
12. ledna • 11:01

Zajímavý postoj, který je hoden reakce.Jelikož každý řidič při používání svého vozu sedi uvnitř, to znamená je v podstatě výhradě v kontaktu s interiérem, je pro mě překvapující, že někdo interiér neřeší?Mám to totiž přesně opačně, interiér je pro mě naprosto nejdůležitěší, to zase klidně odpustím kdejakou "nevolnost" vnějšího vzhledu, protože na ten se obvykle majitel dívá tak maximálně z okna domu, nebo při příchodu na parkoviště a při užívání vozidla s ním není vůbec v kontaktu.

UGHdc7c86
12. ledna • 11:14

Resit vzhled exterieru je jeste vetsi blahovost, nez ten vzhled interieru. B-]

Ales Beseda
12. ledna • 10:00

Souhlasím s názorem, že tohle auto je sbírka okopírovaných designových prvků, takže prostě z různých úhlů pohledu připomíná jinou značku. Třeba Peugeot, Audi, VW... Korejci stvořili designový hybrid s přeplácaným interiérem, z něhož opravdu člověka natahuje k vyprázdnění žaludku plnícím otvorem... Můj bože, tohle si opravdu někdo koupí? Tohle má být opravdu nové? Vždyť to vypadá jako 20 let stará plechule. Cítím to jako Jeremy, který prohlásil, že když potká na silnici tuhle značku, zastaví a prchá z auta schovat se za nejbližší strom. Protože Hyundai si rozhodně kupují lidé, kteří auta nenávidí a neumí řídit. Největší potupou je nechat se trefit někým, kdo řídí Hyundai.

JC
12. ledna • 22:40

Jeremy je hovado.

k22
12. ledna • 12:53

Design navrhoval Schreyer (dřív pracoval u nějaké směšné firmičky, audi nebo tak nějak..no koho to dneska zajímá), takže néé Korejci. Tak Jeremy jo, no tak až budeš mí řidičák a nějakou tu vojetinu, tak potom pochopíš, že co je kvalita co je plechovka o piva...
jo jinak zkus si bouchnout dvirkama u Rapida za 360k (tedy jestli tě nechají ;-)) a pak u nějakého libovolného Háčka.
A pak mi řekni, co zní jako kopnutí do plechovky od piva..
:-D

Čechystán
12. ledna • 11:17

Další debílek co má za boha J.C. ... gratuluji B-]

tom
12. ledna • 17:20

Jeste chvilku pis a bude mit za boha tebe:-)

alien.cz
12. ledna • 10:58

Palec nahoru :-)

šofér
12. ledna • 9:54

To je zase nadpis!! Bulvár hadr!

Ludek_II
12. ledna • 9:23

Bliju ze dvou věcí: Z toho litrového splašeného vysavače a z toho gejíka na fotce číslo 6. Bleee :-D

qwertz
12. ledna • 9:52

LOL. Tady je vidět, co vás zajímá. Já si všiml akorát hostesek :-D

Ludek_II
12. ledna • 10:43

Běž onanovat nad škodověnkou, ju ? B-]

Rata
12. ledna • 10:18

Hostesky? Jestli myslíš tu chcíplou kozu vedle toho bukvice, tak není vůbec jistý, že to není transka.

alien.cz
12. ledna • 9:14

Značka bez tváře.
Sundejte logo a nevíte, co to je. Ale co čekat od "nejlepšího českýho kombíka" :-)

alien.cz
12. ledna • 15:51

Že ta značka nemá žádnou tvář, ukazuje i tato modelová řada Hyundai:
http://www.autorevue.cz/rodina-hyundai-ioniq-je-k... ... Loniq je v porovnání s novým i30 jako auto od úplně jiné automobilky.

JC
12. ledna • 22:35

Popleto, Ioniq není Loniq. Právě že je zde zcela viditelná tvář - šestiúhelník a u Ioniqu odlišení výplně masky podle pohonu.

k22
12. ledna • 12:47

Dejte tam logo Škoda a bude to instantní JEDNIČKA na trhu a fleetoví manažeři se o to porvou. Takhle to bude jen obyčejné kvalitní auto pro obyčejné lidi za solidní cenu...

asd
12. ledna • 9:58

Značka bez tváře. No nevim ale totéž by se dalo říct o dnešním BMW, tam stačí odstranit ledvinky a všechny jejich auta vypadají právě jako Hyundai.

alien.cz
12. ledna • 12:16

Jenze tu tvar auta delaji prave ty ledvinky.Uz 50 let.Logo BMW muzes klidne oddelat a stejne budes vzdycky vedet, Ze je to BMW.A to stejne i v inerieru BMW, nezamenitelna filozofie.

mpolan
12. ledna • 20:09

Když sundám z BMW ledvinky, může to být stejně dobře Hyundai jako cokoli jiného... bez nich jsou prostě taky jen tuctovka. Mercedes totéž, vlnobití á la Korea, křížená s Čínou.
Ty o autech skutečně nic nevíš.

alien.cz
13. ledna • 13:02

Možnost sundat ledvinky z BMW nějak definuje vědění či nevědění něčeho o autech? No ty jsi ale hlava pomazaná, když vyblinkneš takovou zhovadilost :-)Když z auta sundám to, co jej identifikuje jako jeho typickou tvář a filozofii, tak pochopitelně pak nikdo nepozná, co je to za auto. Kubo.Jenže o tom to právě je, jsou automobilky, která svoji identifikační grafiku a filozofii mají a celý život se jí drží a pak ty, co nic takového nemají.
-----
Takže proč bych měl sundávat z BMW ledvinky? To bys nám vysvětlit uměl?

qwertz
12. ledna • 9:37

Celni i zadni partie jsou jasny hujdaj. V podstate vzali svoji predchozi produkci a vsechny ty sisate tvary jen vyzehlili do rovna. A hned se na to da koukat!;-)

Robo
14. ledna • 8:00

Neumíš ani napsat Hyundai a meleš tu nesmysly ...

šofér
12. ledna • 10:00

No právě, taky jsem chtěl napsat, že nevěřím, že by Peter Scheyer nevěděl, co dělá...

alien.cz
12. ledna • 10:50

Tak to je maso!Chladič (čelo) v podstatě kopírka AUDI.
Zadní svítilny v podstatě kopírka BMW.
Boční silueta je klasický GOLF "hečbek", nejprodávanější auto v EU, jen tradičně po korejsku zaoblený.Jediné, co je identické k Hjundaji, je interiér. A ten je opět děsivý, byť i zde jsou vidět jasné náznaky kopírování koncernu VW.Jak psal někdo výše, tohle auto má jedinou devizu, onen prázdný poměr "cena/výkon", takže osloví především zákazníky, kterým je jedno, čím jezdí, hlavně, že jezdí za pro ně akceptovatelnou cenu.

Peter
12. ledna • 14:44

Že by i tady platilo "Když 2 dělají totéž není to totéž?" Jedni kopírují a druzí ne? Před chvílí jsem na benzínce viděl SEAT 5D a vedle MAZDA 3. Laik by je z profilu od sebe nepoznal. Tak jak je to s tou vlastní tváří a kopírováním?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
alien.cz
13. ledna • 19:09

Tak Seat je jednim z hlavnich predstavitelu automobilky bez tvare.Takze jsi ted ze sebe udelal pekneho kone :-)

Čechystán
12. ledna • 11:32

To je diagnoza... ty už jsi tak mimo, že ten koncern vidíš i tam kde není
:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jirka
12. ledna • 12:39

Tak tady ale jasně trochu vidět je... A není to něco, proč by se měl H/K stydět, prostě se inspirují u nejprodávanějších a pro které předtím Schreyer pracoval, že. Proč to záměrně tajit?

alien.cz
12. ledna • 10:56

Ještě mám dovětek ke jménu Peter Scheyer:Ono to totiž zapadá. Jeho jediný úspěšný Evropský návrh, GOLF z roku 1997, je v podstatě oním typickým zdrojem inspirace pro novou i30. Identický koncept siluety.Ulítnutej New Beatle bych přeskočil, nicméně to byla dokonalá reinkarnace absolutní klasiky.A pak ono AUDI, kde jen těžko lze zapřít téměř identickou siluetu předního chladiče u nové i30. Takže zase kopírka.No a od roku 2006 udělal všechny modely KIA a teď kreslí Hundaje :-) Proto jsou si taky tak podobné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rosik
12. ledna • 14:21

Pane návrháři nechcete jim rovnou poradit. Aby už tedy měli i svou tvář. Jako Fábie nebo Octávie?

alien.cz
12. ledna • 14:31

To jde poradit?Vy jste vesela parta ;-)

Mirek
12. ledna • 11:46

Myslím, že by ses měl seznámit s tím, kdo dělá design ve firmě Hyundai, abys přestal psát nesmysly. Schreyer je šéfdesigner pro značky KIA a Hyundai, to neznamená, že všechno dělá on. Thomas Bürkle https://www.hyundaipressoffice.co.uk/page/7/...
Ty ostatní blbosti, cos napsal, jsme tady řešili cca 2 roky nazpět a LOL tady krásně proložil siluety několika aut a bylo vidět, že jsou všechny velice podobné, takže si tu pitomost s Golfem strč někam.
Opravdu začínám být háklivý na pitomé příspěvky stylu, jak někteří jedinci vidí ve své zaslepenosti podobnost vždy s VW, BMW, případně Mercedesem. Před časem tady tobě podobný ukazoval, jak tvar volantu, hlavně středové části, KIA obšlohla podle Audi. Jenže chlapec přitroublej nějak pozapomněl, že nějaký rok před Audi měl tento volant již Mini Cooper.
Měli byste se hledači podobností spíše zamyslet, jestli se to líbí a je to ku prospěchu věci, než stále dokola omílat tu svou omezenost jak to někdo zkopíroval. Ony totiž kopírují všechny automobilky. Nikde jsem například nečetl, že by někdo nadával na Škodu Kodiaq, že okopírovala chrániče hran dveří od Fordu. Mi to je jedno, když to neporušuje autorská práva a je to pro zákazníky přínos.

alien.cz
12. ledna • 12:48

Add Thomas Bürkle:
..... no ano. Proto ty zadní lampy jako okopírované od BMW :-)
Jsem opravdu jediný, komu to tak dokonale zapadá?
P.S.: Šéf je vždycky jenom jeden a ten podepisuje všechno.
-------
O autorských právěch tu skutečně diskusi nevedeme. A co se týče jakéhosi hledání (add "vy hledači"), já tedy nevím, co kdo kde hledal, ale já se na to auto (i30) podívám a hned mi vyskakují ty okopírované části i s původními modely a značkami. Co bych na tom asi tak měl hledat?

Tomas
12. ledna • 13:59

alien.cz .................ty jsi fakt omezenec,tvé kecy jsou trapný

Mirek
12. ledna • 13:10

Tak se běž léčit, když vidíš i co není pravda, viz Schreyer. Jinak to je jen taková drobná úchylka. :-D
Ty toho moc o tom, jak to v automobilových firmách chodí zjevně nevíš. To, že někdo něco schválí, neznamená, že je toho autorem. Blbější výmluvu sis nemohl vymyslet.

alien.cz
12. ledna • 13:16

Ale já neřeším jak co kde chodí, ale jak co vypadá. :-)

Mirek
12. ledna • 13:23

Tak se běž podívat do zracadla, ať víš jak vypadá trdlo, které neví co píše, opět musím připomenout část o Schreyerovi. Na ostatní si uděla úsudek každý sám.

alien.cz
12. ledna • 13:26

Promiň, ale plácáš tady ideje, jako bys toho HUNa s nimi kreslil. Ty zrcadlo.

Harry.24
13. ledna • 13:51

O je, opet došly argumenty, došlo na osobní napadání, celou diskuzi opět mimo, svoje pomatené dojmy vydáváš za fakta, tobě ten Amway leze na mozek

Mirek
12. ledna • 13:33

Co to má spolešného s tvými projevy k Schreyerovi? Nebo si myslíš, že když je někdo šefdesigner pro Hyundai, a není to Schreyer, tak tam bude přenášet jen složku papírů pod paži?

alien.cz
12. ledna • 13:48

Třeba to, že oba pánové jsou lidé, kteří jsou za design nového vozu HUN i30 kompetentní a zodpovědní.

Ludek_II
12. ledna • 9:24

skoro jako u iPhonu, co šrámku ? :-D

alien.cz
12. ledna • 9:28

Copak?
Jdeš do "nejlepšího českého kombíka"?

majkom
12. ledna • 9:17

u automobilky, ktora sa rapidne zlepsuje a před 15 rokmi bola uplna zufalost sa snad neda cakat, z ebude drzat konzervativne design... predpokladam, ze ten sa teraz zacne stabilizovat, H uz dosahuje na kvalitu europskych aut, jak technicky, tak designovo

vqekih*&123
12. ledna • 11:06

Domnivam se, ze korejske automobilky svuj vlastni designovy jazyk nemaji a ani nehledaji. Jde jim v prve rade o zisk, v te druhe o trzni podil a temto cilum zrejme podridi vse.
Myslim, ze si velice dobre uvedomuji, ze jejich pozice na trhu neni zdaleka tak jista jako tradicnich znacek, ktere se mohou do jiste miry spolehat na vernost stavajicich zakazniku.
Modelovy design tudiz budou Korejci menit podle aktualnich trendu a podle chuti zakazniku, jen aby prodali.
Nejak mi neni jasne, proc by toto melo byt na skodu. Proste tu mame jednu skupinu znacek, ktere maji charakteristicky designovy projev a pak druhou skupinu, ktera toto nema. Snad je fajn, ze si clovek muze vybrat i v tomto ohledu, ne?

JC
12. ledna • 22:18

Mícháš hrušky s jablky. Zisk a tržní podíl je ekonomický zájem a je u všech značek a koncernů napříč stejný. To bychom měli ty hrušky.
Než budou jablka, tak ještě k výrazu "tradiční značka". To je co? Značka, která má historii 80-100 let? Krásnou a dlouhou tradici má třeba Tatra - a co to v roce 2017 znamená? K čemu je její tradice? (Tatra je pro mě ikonou a velmi držím palce, ale... )
Jablka (=design Hyundai/Kia): Pro Kiu vytvořil design Peter Schreyer počínajíc rokem 2006 a to tak, aby v něm byly prvky jednotící a současně dost variací pro odlišení. Postupně - a to stále i po 10 letech - lze vidět, jak dobře měl tento styl promyšlený. Jedná se hlavně o masku, která staví na mnoha přímkách a úhlech, které tyto přímky svírají. S tím, že lze pracovat s ostrým zalomením nebo hladkým průběhem křivky. Představuje to velikou tvarovou variabilitu. Je zajímavé, že ostatní důležité prvky, např. světla, nárazníky - nepodléhají takřka žádným designovým zásadám. Jsou tedy prvkem, který umožňuje osobitě dotvořit design u každého modelu jinak. No, tak trochu "jednota a boj protikladů".
U Hyundai je situace zcela jiná. Zde je potřeba na něco navázat. Schreyer, dle mého pozorování, má v tomto případě "vystřílený prach". Jde (v rámci úvah o masce) o geometrii. Momentálně se snaží modelovat šestiúhelník, který je však používán i u jiných značek a není tedy originální.
Závěr tedy zní: Ano, Kia má - jednoznačně - jako jedna z mála značek charakteristický designový styl. Hyundai je možná na dobré cestě, ale jde stále spíš o hledání.

Jgfd623 HId76yy7
13. ledna • 10:45

Hele, a veril bys, ze to mam uplne, ale uplne u zadele? Diskuse s nekym, kdo masturbuje nad slovicky je pro mne neplodna.

jirka
12. ledna • 12:35

Ono to na škodu samozřejmě není, jak jste na to přišel? Prostě je to značka bez tváře, hledající vždy takový vzhled, aby prodala co nejvíce aut. Jakmile dojde k rapidnímu růstu, zůstanou u daného designového jazyka tak, jak to dělají ostatní.

Mirek
12. ledna • 11:17

Malá otázka, kdo nemění aktuální design podle trendů? To, že si ponechávají charakteristické znaky je jasné, jinak by je také nikdo nepoznal. Jednou frčí hranaté krabice, jednou oblé tvary, jednou malá světla, jindy světla dlouhá až nevím kam... V poslední době frčí například nějaké divné lízátko uprostřed palubní desky.

alien.cz
12. ledna • 9:27

Jenže ta automobilka nikdy žádný "konzervativní" design neměla. Notabene jakýkoliv vlastní styl, tvář, konzervativnost se dá modernizovat v čase. Podívej na Mercedesy, Báwa, Audiny, Volva ..... nikdy si ty auta s ničím nespleteš, odnepaměti mají svoji jasnou tvář a přesto mají vžy moderní design ve své době.Tyhle automobilky bez vlastní tváře a invencí to prostě dělají tak, že koukají na ty nejlepší a kopírují je v real-time, včetně designu. Prostě čekají na těmi nejlepšími udávaný směr, styl a tón a ten pak kopírují.

Karel
12. ledna • 11:13

TO jsou zase kecy, podívejte se na BMW? proč změnilo příchodem Chrise Bangela totálně design? to je stále stejný tvar? Myslím že ne, stejně tak Mercedes, minulá generace a nynější jsou zcela jinde, totálně jiný design, hranatost vystřídaly zcela jiné fluidní tvary. Hyundai navrhují nejlepší designéři, kteří přešli od VW? Takže podle tvrzení tady na fóru je to tak, že když dělali u Audi, Bentley apod., tak uměli a když dělají u Hyundai, tak neumí ti samí designéři? Zajímavé, někdo kdo nikdy nejel s Hyundai, tak neví, jak to jezdí, když vyšla nová i30, tak O2 byla katastrofální, měl jsem obě auta doma a mohu srovnávat, O2 hlučná, pětikvalt, nad 130 se nedalo mluvit v kabině, po 80 tisíc závada na ložiskách, s i30 najeto 330 tisíc a ložiska stále neměněny a ani jedna závada, takže asi to nebude zas tak špatné, jak tu někteří tvrdí, co?

jirka
12. ledna • 12:26

Nemáte pravdu, design Chrise Bangla navazoval na klasické tvary BMW. Ano, ulétl s nimi dál, než bývá obvyklé, ale jsou to stejně typické BMW rysy. To samé aktuální Mercedesy - design se sice na první pohled změnil, na ten druhý v nich poznáte Mercedes už z pěkné dálky a to je právě to krásné, že i když vzhled na první pohled změní, tak je v tom Mercedes jasně vidět a v té poslední generaci víc než kdy předtím.Pokud si chcete namlouvat, že jste si korejce koupil proto, že Vám přišel lepší, než evropská auta, tak prosím. Ale všichni vědí, že jste si ho koupil proto, že byl prostě levný. A teď se evidentně snažíte okolí i sám sebe přesvědčovat, jak jste dobře koupil. Prosím, každý máme svůj film...

Čechystán
12. ledna • 11:30

Největší problémy s korejci mají zejména Ti, kteří je nikdy nevlastnili :-DDalším společným znakem diskutující FauVé úderky mají to, že vesměs jezdí v olítaných Škodovkách, či jiných řádně zajetých koncernových vozech B-]Prostě... nějak si musí na diskusích obhájit to, že nejsou schopni koupit nové auto. Já vím, koncernový jezdec nové auto nepotřebuje, koncern je totiž tak kvalitní, že se ho jako nový ani nevyplatí kupovat :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ivan
13. ledna • 16:17

No nadruhou stranu když brání i ty olítaný mrchy, asi na tý kvalitě něco bude. Třeba o 20% víc bodových svarů oproti korejcům.

Čechystán
13. ledna • 17:35

Jo o tom se mluvilo v dobách prvního ceedu... dnes už jsme o dvě generace dál. Měli by Vám ta školení ve Škodovce aktualizovat B-]

jirka
12. ledna • 12:32

Nemám dojem, že by tady měl s korejci někdo problém. Prostě jen konstatuje a vy jste ta typická potrefená husa, koupil jste si nejlevnější auto a kopete kolem sebe, když se z něj všichni neposadí na zem. Neposadí, je nám to u zadnice a klidně si namlouvejte, že evropská auta se kupují jen ojetá, protože na ně nikdo nemá. Chápu, že na to pravděpodobně nemáte Vy, ale to neznamená, že na to nemají jiní.P.S.: Nikdy jsem neměl VW-koncernové auto a ani mít nejspíš nebudu.

Čechystán
12. ledna • 16:30

Zřejmě máš - jiříku - problém porozumět psanému slovu a to nejen u příspěvku na který jsem reagoval.Já na to mám - tak si poskočím, tak si vyskočím
Já na to mám - jsem v balíku a tak mám všude známý
Já na to mám – všechno zaplatím, všechno utratím
Já na to mám - přede mnou hned každej hačačáPředpokládám, že ty na to máš... B-] A já, nebohý chudák, který si vybral to nejlevnější (za necelých 400 tyček) jsem před tvojí velikostí táááákhle malinkatý. A sakra, ty nemáš koncernovou plečku a už vůbec ne z bazáče, ale máš potřebu ty plečky hájit a zároveň deklasovat plnohodnotnou konkurenci na úroveň Dacie... PS: na víkendy mám Bentley, ale pssst B-]

Mirek
12. ledna • 16:40

A v jakém měřítku? :-D
Jen žertuji, byla to první blbost, co mne napadla.

Čechystán
12. ledna • 21:53

1:1 ale pssst... jistě tu nejsem mezi virtuálními vaťáky sám, ne? :-P

Khcáýěš
13. ledna • 10:42

Nejsi. Tady kazdej jezdi pro cigara do trafiky nejmin RR. ;-)

Mirek
13. ledna • 22:09

To teda nemáš pravdu, já nekouřím, proto nikam nejezdím, a leštím ho jen v garáži, aby ho sousedi nezahlédli a nezáviděli. ;-)

Kiqcdy732
12. ledna • 11:17

Treba H loziska z uspornych duvodu nema. :-D

Čechystán
12. ledna • 11:11

To jsou zase plky, kde na to furt chodíte :-P

verny
12. ledna • 9:35

Je to konzervativní a především nehezké. Připomíná mi to pokus Fiatu se Stilem který jak víme dopadl špatně. Taky se snažili na italské auto naroubovat německou konzervativnost a strohost a designově vznikl paskvil. I když technicky na tom Stilo vůbec nebylo špatně. Jen zákazníci zvyklí na jiný styl to prostě nepřijali. Ale třeba se mýlím a nový koncept i30 bude úspěch.

Homer
12. ledna • 11:00

U Stila byla tragická hlavně spolehlivost. To, že to auto nechytilo ani za srdce, byl už jen poslední hřebík do rakve. Pro neustále větší skupinu zákazníků je důležitá zejména aktuální cenová nabídka a dodací lhůty. Dneska se spousta lidí nespokojí s víc jak půlroční dodací lhůtou. V tom Hyundai konkurenci poráží, protože má kratší dodací lhůty dokonce než Škodovka. Dále je důležitá spolehlivost a jízdní vlastnosti. Hyundai sice není ani v jednom premiant, ale z celkového pohledu je to prostě klasický zástupce mainstreamu. Kvalitou zpracování i spolehlivostí bych ho viděl nad lehce Frantíkama, s cenou na podobné úrovni. Takže asi tak. Když člověk pomine ty otřesné reklamy, kdy za rodinné vozy Hyundai nabízí i10 a i20 a z ostatních dělá nejlepší auta ve vesmíru, tak to jsou normální auta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Čechystán
12. ledna • 11:16

Co by za to VW dal, aby měl tak spolehlivé motory jako H/K... VW za poslední dvě dekády nedokázal vyrobit pořádný motor. Samé průserové, ojebané zmetky. Ale co, hlavně že koncernový zákazník spokojen :-D

Robo
14. ledna • 7:58

Asi tak ... samé klumprdy na max 150 tis. Kmo

Ivan
13. ledna • 11:07

Za poslední dvě dekády jsem s koncernovými auty najezdil přes milion kilometrů a nikdy jsem neměl žádný problém s motorem. Třeba v bývalé Octavii2 (ve firmě stále je) je motor při 520.000km tak jak ho ve fabrice sešroubovali.
Hyundai nedávno svolával přes půl milionu aut do servisu, kvuli kritickému problému s motorem.

jirka
12. ledna • 12:18

Já zatím na nespolehlivý motor od VW nenarazil. A ani neznám nikoho, kdo by měl problém, všichni prostě jezdí a bez problému, jen kolegovi kdysi preventivně měnili napínák řetězu - v záruce. Na nic ojebaného jsem nenarazil, co Vy?

JC
12. ledna • 21:04

V záruce? To jest nájezd nebo roky. Ať tak nebo tak, pak je jasné, že se ví o nekvalitním řetězu - nebo samotném napínáku. Proto "preventivně".

qwertz
12. ledna • 13:47

O nespolehlivých motorech VW nejvíce žvaní ti, co nikdy žádný neměli.

Čechystán
12. ledna • 16:22

Kdo chce, informace si dohledá, kdo nechce patří s jistotou k Fauvé úderce :-D

tom
12. ledna • 17:17

Ano, prvni downsizingova rada ea111. Ale to bylo v dobe, kdy ostatni jen prihlizeli a poucili se z chyb konkurence

Čechystán
12. ledna • 22:06

Stačilo jen neojebávat zásadní komponenty B-]Z nedávné doby... zeptejte se někoho ze Škodovky, proč bylo loni na podzim Milovické letiště a Nymburské nádraží plné Fábií B-] Stačilo jen neojebávat zásadní komponenty ;-)

qwertz
13. ledna • 8:35

jinými slovy to motory jsou úplně OK, stačilo vyměnit řetěz a napínák.

Čechystán
13. ledna • 8:42

To teda nestačilo, proto vznikl nový motor... B-]

qwertz
13. ledna • 9:02

bla bla bla. poslední revize EA111 žádné problémy nemají, jenom fabií s touto motorizací jezdí odnes desetitisíce. :-PNový motor vznikl proto, že dostal řadu vylepšení:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_G... ...

Mirek
13. ledna • 22:19

Někde jsi se pozastavoval nad motory, hned první příspěvek, a uvádíš, že pokud nepříjde 1.4 - 1.8 T, tak to bude bída, že jsi se nikdy nepodíval na stránkách Hyundaje na i30?
Doroluj na konec https://www.hyundai.cz/modely/nova-i30...

qwertz
14. ledna • 10:22

Pri uvedeni tam bylo info jen o tom 1litrovem trojhrnku s tim, ze dalsi motory prijdou pozdeji.

Mirek
14. ledna • 12:05

Samozřejmě, že máš pravdu, ale bude tam. Je i v technických datech vozu.
https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...

Čechystán
13. ledna • 17:31

Aby Ti nerupla žilka :-D I když... možná by to nebylo na škodu B-]

qwertz
12. ledna • 17:32

tak ono hlavně totožné problémy s řetezy mělo BMW i PSA, ale to už místní děcka tolik nezajímá, není to dost VW hate.
I ta řada EA111 se vyráběla v několika revizích a problémy byly hlavně s první, zatím co ta třetí je úplně v pohodě (což můžu potvrdit). Pak přijde nějaký franta, co to někde četl na brávíčku, probral to s pepou v hospodě, a už ví nejlíp, jak to s těmi motory je.:-D

Čechystán
12. ledna • 21:51

Pokud vím, tak se tu řeší korea vs. VW, tak sem netahej PSA úderníku :-P

qwertz
12. ledna • 9:39

Jestli nebude rozdil v tom, ze zakaznikum fiatu slo o design (u italskych aut tomu tak byva), kdezto zakaznikum Hujdaje jde o pomer cena / uzitna hodnota, takze zmena designu jim moc zakazniku nepoztraci, a naopak prilaka evropsky mainstream, ktery dnes kupuje nemecka auta.

majkom
12. ledna • 9:31

prosim te, rozumíš psanemu textu? Hyundai před 15 rokmi bola uplna tragedia, takz epodla teba by mali drzat design language z prd 15 rokov, keby bol uplne tragicky, len aby boli identifikovatelny?:) To same Kia? Kia uz aktualne ma rozpoznatelny design, dopracovala sa k nemu a verim, ze sa ho bude drzat, to iste Hyundai... po priklad nemusim chodit daleko, japonske automobilky, o tych sa tiez hovořilo to same, co tu vypisujes ty, a kto si trufne dnes povedat, ze mazda alebo honda nemá vlastny design?
takze asi tak

MOJE JMÉNO
12. ledna • 15:06

Svatá pravda. Toho odporného Civica si nikdy v životě s ničím jiným nespletu :-D

alien.cz
12. ledna • 10:36

Každá firma někdy nějak začínala a na začátku byla tragická. Nechápu, proč to pořád dokolečka bagatelizuješ, nebo rovnou nějak omlouváš?Navíc HUN svoji filozofii nijak nezměnila. Kopírovala tehdy, dělá to i dnes.KIA že má rozpoznatelný design? Oddělej logo KIA a HUN a zjistíš, že pokud jsi ty modely před tím nikdy neviděl, nebudeš vědět, co je co. Kopírují samy sebe i mezi sebou. Korejská filozofe.Děkuji, nechci.P.S: O japonských autech to ale platí pořád. Auta bez tváře (vyjma skutečně prémiových značek Lexus, nebo Infi). Kde jsi přišel na to, že mají "svoji tvář"? Výjimkou je snad jen konzervativní Subaru se skutečně vlastní a originální cestou. Bravo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
majkom
12. ledna • 11:19

ok, tymto si len ukazal, ze nemá zmysel debata, o mazde povedat ze nemá svoju tvar je lol:D o hodne tiez.. este skus o toyote :D

jirka
12. ledna • 12:12

Ale vždyť má pravdu. Ano, teď mají jistý designový jazyk a jsou rozpoznatelné, ale porovnej to se staršími modely - odkaz žádný, tradice nulová.

alien.cz
12. ledna • 12:34

Presne o tom mluvim.Ano, i ja bez problemu podepisu skutecne mimoradne povedeny design posledni kolekce Mazdy. Jak zvenku, tak zevnitr + vyjimecne motory.Je-li toto konecne vznik vlastni tvare Mazda, tak gratuluji.Jenze to nikdo nevi a mozna ty dalsi budou vypadat zase jako uplne neco jineho.

qwertz
12. ledna • 17:29

Jo. Motory Skyactive-D jsou výjimečně nespolehlivé;-)

tom
12. ledna • 17:15

No ty motory s ohledem na spotrebu a spolehlivost zase tak vyjimecne nejsou. Vyjimecna je.jen ta komprese

d erz
13. ledna • 10:40

A odkud cerpas informace o spolehlivosti motoru? TÜV report a podobne statistiky totiz uvadeji jen poruchovost modelu jako celku bez rozdeleni do trid susbsystemu.

Pavel
12. ledna • 15:51

No, pokud si důkladně prohlédneš předchozí mazdu 6 a nenajdeš s aktuální verzí stejné designové prvky, tak jsi slepý, nebo pro to nemáš cit.
druhá věc je, že ne vždy je přece nutné, aby nová verze 100% navazovala na předchozí
a že vypadají jednotlivé třídy každé značky skoro stejně? a nemá to tak být? vždyť je to stejná značka, ta má mít shodné designové prvky. s tím já osobně bych u dnešních aut měl nejmenší problém

alien.cz
12. ledna • 12:11

Ale jisteze nema. Copak se predchozi modely Mazdy necim podobaly soucasne designove kolekci? Designem, stylem, nebo nejakou filozofii?Mazda je v posledni verzi svych vozu zajimava a unikatni jedinou veci = motory.Zrejme stale nechapete, o cem hovorim.

mpolan
12. ledna • 20:02

Ono.. tvému plácání ani nelze rozumět, jak ho tedy máme chápat? Další obor, kterému naprosto nerozumíš, ale máš potřebu se k němu vyjadřovat...

alien.cz
13. ledna • 17:25

Jaký obor? On je tu v diskusi definován nějaký obor? A který proboha? Kdo tě zná, tak už dávno pochopil, že ses sem přišel jenom vylejvat, nic víc.

Krabat
12. ledna • 10:59

Tak zrovna Mazda má svůj nezaměnitelný design. Ty vystupující blatníky, maska nebo LED světla jsou originální a výrazné poznávací prvky. Jediné, kde podle mě kopírují, je interiér. Tam se inspirují až příliš u BMW. A nelíbí se mi, že zepředu téměř nepoznám rozdíl mezi Mazdou 6 a Mazdou 3, ale podobně se pletou i Audiny.

Krabat
12. ledna • 11:00

Ještě bych připomenul Mazdu CX3, ta je nádherná, originální a nezaměnitelná.

tom
12. ledna • 17:14

To je taky vec nazoru, zrovna cx3 mi prijde jako nakopnutej kus plechu svarenej ze dvou aut. A nepraktickej. Ale je to jen muj nazor a urcite ho nebudu nikomu vnucovat

qwertz
12. ledna • 9:07

Soudruzi uz konecne pochytili od kolegů z KIA, ze ten hnusny asijsky design, co dosud predvadeli, uspech v evrope neprinese. Tohle je prvni hujdaj pripominajici evropske auta zvenku i v interieru a mohlo by to zaujmout i zajemce o konzervativni vzhled auta (typu Skoda, VW). Uvidime na zivo, ale rozhodne palec nahoru za posun vpred.Ted si jeste pockejme na motory a karoserii kombi, kdyz neprijde stred nabidky nekde 1.4-1.8 T benzin, bude to bída.

fiehgiwgwe
14. ledna • 21:00

No vidíš, a já si první řekl pravý opak - že ten interiér je hnusný.

Rasto
13. ledna • 13:19

To fakt? Hnusnejsi interier ako toto uz ma snad len Toyota.

qwertz
13. ledna • 13:59

Asi jste neviděl interier pred tim :-DSamozrejme asijske interiery jsou legendarni....

iFender
13. ledna • 7:59

Jaci soudruzi?Hyundai je ze South Korea a KIA je sestrina spolecnost.

iFender
13. ledna • 7:56

Jaci soudruzi?Hyundai je ze South Korea a KIA je sestrina spolecnost.

Dan
12. ledna • 13:18

U benzínu očekávej 1,4 turbo vyšší pak už bude jen sportovně laděná verze N z dvoulitrem.

qwertz
12. ledna • 13:46

Ekvivalent 1.4TSI (110kW, 250Nm, 6.2L/100) se k tomu autu hodí nejlépe. Pokud se jim to povede, pak žádné námitky. Ale třeba tolik vychvalovaný Ecoboost 1.5 110kW. 240Nm žere skoro o litr více (dle spritmonitor) a to už není žádná hitparáda..

JohnST
12. ledna • 15:15

Orientovat sa podla Spritmonitoru je scestne!!!!B-]

qwertz
12. ledna • 16:02

proč? protože má širokou základnu uživatel měřících spotřebu dle dolití nádrže?Podle čeho se orientujete vy?

dpcstb
12. ledna • 11:49

zvonku super, ale ten stredovy panel a gycove prevedenie displeja... riadny hnus, horsie ako predosla verzia. skodovka ma zastaralu palubovku, ale stale lepsie ako toto

MOJE JMÉNO
12. ledna • 14:46

Naprostý souhlas s první větou. Jelikož co člověk, to názor, tak s druhou větou krutě nesouhlasím. Palubky ve Škodovkách se mi vysloveně líbí pro svou jednoduchost a výborné uspořádání.

skodafil
13. ledna • 20:26

Jezdíš v nich? Já ano. Mám z nich jediný dojem - vše co nejlevnější. A co mne přímo sere a nejsem sám jsou neustálé eko kecy zrovna ve chvíli, kdy se potřebuji věnovat řízení a ne čumět na blikající palubku. Tohle jiné značky řeší neskonale příjemněji.Ergo kladívko, palubka je jedna z věcí, která se na současných škodovkách ultra nepovedla. A není sama. Proboha kdo navrhl ta superidiotská zpětná zrcátka??????

qwertz
14. ledna • 10:21

To je vec vkusu. Me stroha a skvele organizovana palubka dnesnich skodovek maximalne vyhovuje (btw vic nez predchozi bmw 5).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
dpcstb
14. ledna • 12:38

strohe sa paci aj mne, ale v oktavke uz posobi zastarale.

qwertz
14. ledna • 14:50

A co od palubovky ocekavate? Ja predevsim tmavy matny!!! povrch, HW tlačítka, měkčené plasty, a dostatek mista na nohy. Coz je naprosto priserne ve Focusu, a pokud mohu soudit tak dokonce i v BMW 5 co jsem jezdil.

Josef
14. ledna • 20:33

Hele qwertz, to ti není blbé dělat ze sebe pitomce a hrát si na „znalce“? Podle toho, co a jak píšeš, a jak formuluješ obsah tvých „sdělení“, to vypadá, že „znáš“ akorát Octavii 1,4 TSI 110 kW v podobě „holobytu“, ve které se svezeš s tatínkem, a proto opakovaně zdůvodňuješ „nepotřebnou“ výbavu a pěješ chválu na „výkon“ 1,4 TSI. A ostatní auta haníš, jakmile nemají „silný“ motor… a zdůrazňuješ potřebu zavazadlového prostoru, malou spotřebu, potřebu dostupnosti levných náhradních dílů a dostupnost servisu atd. To opravdu vypadá na to, že opakuješ slova, či názory tvého tatínka, který se hodně nadřel aby „našetřil“ na vysněnou Octavii.
K tomu prostoru pro nohy - víš, on není Focus jako Focus a stejně tak i BMW5 jako BMW5. Mám pocit, že tvoje sdělení, že v BMW5 je málo místa pro nohy, vychází akorát z fotek, které sis prohlédl někde na webu. V posledním modelu BMW5 jsem rozhodně při své výšce 173 cm problémy s nedostatkem místa pro nohy neměl a stejně tak je nemá ani jeho majitel, který měří něco málo přes 180 cm. Stejně tak jsem neměl problémy ani s BMW5 předposlední generace, která byla asi uvnitř trošku menší než současná. Obdobné to je i se současnou BMW3. Dřívější byla menší ale pro mne opět v pohodě. S posledním Focusem jsem nejezdil, proto nevím, ale kdysi jsem jel 2. generací a „naprosto příšerné“, jak píšeš, to nebylo (co by potom podle tebe byly malá auta nebo mini CitiGo apod.?).
Jak už jsem se zmínil jinde – jsi prostě qwertz a je potřebné brát tě se shovívavým úsměvem a tvá sdělení chápat jako bezobsažné pindy puberťáka – jak si jinak vysvětlit obsah tvého sdělení, že místo pro nohy je naprosto příšerné bez udání tvé velikosti? (to píši jen pro ostatní, kteří sem náhodou zabloudí…)

Martin Motyčka
12. ledna • 10:46

z venku dobrý, ale ten interiér je hrůza.. To už radši ten nudnej koncern, než tohle...

legnaw
12. ledna • 9:13

...naopak klienti kteri nudny koncernovy dizajn nemusi jim utecou...B-]

qwertz
12. ledna • 9:21

Coz bude vzhledem k poctum jednotlivych zakazniku jednoznacne vyhra.Z pohledu hujdaje je vyhodnejsi zaujmout dnesnia zakazniky VW, net tech par exotu, milujici ten asijsky humus. Ti navic beztak netvori vetsinu jejich zakazniku, protoze spousta z nich si H koupila kvuli ceny a design jim vubec nejde.

Čechystán
12. ledna • 11:23

A bude se, znalče, tenhle kousek kupovat taky jen kvůli ceně?

qwertz
12. ledna • 13:43

jak to mám vědět, ale tipl bych, že prodeje půjdou nahoru.
Pokud to parametrově plní mé potřeby, klidně to půjdou okouknout taky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
13. ledna • 10:53

Na jedné straně tvrdíš, že si korejská auta kupují lidé podle ceny, ale ve srovnání s koncernem zde už výraznější rozdíl cen není. Rozhodně ne takový, aby si "socky" nemohly nějaký hůř vybavený VW koupit. Existuje ale pár blbečků, kteří než by jezdili korejcem, raději půjdou pěšky. Po čase si našetří na rozstřeleného a slepeného bavoráka, a budou IN :-)

Josef
13. ledna • 16:12

Posílám k zamyšlení, jak to je s prodejem aut v Česku a jak kupovali (rozhodovali se) zákazníci
Nejprodávanější nová auta fyzickým osobám:
název auta počet registrovaných vozů za rok 2016
Škoda Fabia 6078
Hyundai i30 3496
Škoda Rapid 3046
Hyundai ix20 2542
Škoda Octavia 1838
Dacia Sandero 1703
Dacia Duster 1608
Dacia Logan 1359
Mitsubishi ASX 1346
Hyundai i20 1337
Zdroj: Médea Research, data z centrálního registru vozidel
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/nejprodavanejsi-auta-cesk... ... Ještě přidávám odkaz na http://auto.idnes.cz/toyota-corolla-velky-vuz-... ... , jak to vidí někdo jiný než qwertz s cenou a vlastnostmi vozu z pohledu zákazníka. Expert qwertz vůbec nereagoval na tvé otázky Mirku a stejně tak ani na cenový argument a protinávrh vozu Škoda k této nabídce Toyoty Corolly.
Výsledky prodeje aut v Česku fyzickým osobám ukazují na stav a kupní sílu obyvatel Česka. Potvrzuje to i tu "dobu kamennou" v oblasti automobilismu, jak jsem už i jinde uvedl, a vysvětluje to též i to, proč více jako polovina celkového prodeje aut v Česku (včetně fleetu) je řešena dovozem ojetin, z nichž naprostá většína jsou ojetiny starší 10 (15) let.
Kecy "znalce" pubetáka qwertz je potřebné brát s úsměvem a s rezervou. Na to určitě každý, kdo má alespoň průměrnou inteligenci, už dávno přišel.;-)

qwertz
13. ledna • 16:27

Lépe vydělávající část obyvatelstva jezdí ve služebních autech pro osobní potřebu, za cenu hnujdaje mají od zaměstnavatele lépe vybavené auto vyšší třídy (odpočet dph, množstevní sleva) takže tohle je možná tak statistika oblíbenosti mezi nemajetnými.Když má někdo Golfa nebo passata od zaměstnavatele, těžko si půjde koupit další auto, které nepotřebuje.;-)A Corolla? Design nebudu komentovat, nekomu se ten asijsku hnus jiste libi. Nicmene s tou zdechlou atmosferou se spotřebou o 2L/100 vyšší než koncernový 1.4TSI 110kW chcete oslnit koho? Úžasně "praktickou" karoserii sedan, kterou v evropě nabízí už jen ignorant, který si nevšiml totálního nezájmu, pak považuji za třešničku na dortu vašeho důvtipu.:-D

Josef
13. ledna • 16:41

Ne každý je qwertz a ne každý kupuje jen Škodu. Třeba proto, aby neměl stejně úchylné názory jako qwertz, který potřebuje "osobní" auto používat nutně jako užitkové...;-)
Nebo jednoduše proto, že má více jak jedno auto, a proto si koupí jedno jen na převocs osob a osobních zavazadel. Na to ale vachmajster qwertz nidky nepříjde...:-)

qwertz
13. ledna • 12:23

No co to je výraznější rozdíl není. Výbavu jsem nesrovnával, ale podle autora článku i diskutujících vychází korejec proti koncernu levněji. (ponechmestranou, design, prostor, servis, životnost, nebo zustatkovou hodnotu při případném prodeji)

Doporučujeme

Články odjinud