Hyundai vytáhne do boje s BMW M Performance. Chystá svou divizi N

Hyundai přichází s velmi zajímavou novinkou. Pro zákazníky chystá ostré verze svých modelů, přičemž prvního takového bychom se měli dočkat už velmi brzy. O stavbu nových sportovních verzí se postará divize N Performance se sídlem v blízkosti Frankfurtu nedaleko korejské „základny“ továrního týmu WRC.

Design | Premiéry | Hyundai | Frankfurt 2013

Nový Hyundai i10: soupeř pro Citigo na prvních fotkách

Ať chceme nebo ne, pozornost zaručeně vzbudí samotný název sportovní sekce Hyundai. Není to zas tak dlouho, co BMW představilo svou divizi M Performance, která dělá v podstatě to samé. Podobnost čistě náhodná? Hyundai oficiálně zdůvodňuje název tím, že byl odvozen od města Namyan, kde společnost sídlí. Nicméně jak už bylo řečeno, sídlo sportovních Hyundaiů bude v Německu.

Další podrobnosti budou v brzké době následovat.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 115 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 24 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků