Hyundai Veloster: útok na Scirocco? (spy photos)

Vraťme se téměř přesně tři roky zpátky na autosalon do Soulu. Automobilka Hyundai tam tehdy představila koncept se jménem Veloster, no nikdo netušil, o co vlastně jde. Konkrétné se rozběhly diskuze o tom, zda vůbec někdy spatří světlo světa sériová podoba nebo zůstane jen u konceptu. Závěry byly více nakloněné k druhé možnosti.

Zhruba před rokem se ale diskuze rozběhly znova a se smrtí Velosteru to již tak jisté nebylo. Nakonec i automobilka samotná oznámila, že sériová podoba vozu se představí v roce 2011 (jako modelový rok 2012). Kromě toho přišla před několika měsíci se správou, že během následujících dvou roků představí spolu sedm nových modelů. Zajímavé.

A co říkají dostupné informace? Sériový Veloster má ze 70-80 % vypadat tak jako koncept. Vůz bude postaven pro čtveřici cestujících a má se vyznačovat zajímavým poměrem výkonu k hmotnosti. Že by útok na Volkswagen Scirocco?

Pod kapotou se zřejmě bude ukrývat atmosférický zážehový dvoulitr s výkonem kolem 150-160 koní. Později by se ale měla ukázat i jeho přeplňovaná verze, a to už by mohlo být velice zajímavé svezení. Více informací bude k dispozici v krátkém čase.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Hyundai Veloster se nakonec sériové podoby dočká

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept vozu představen v Soulu, 2007

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků