Hyundai Veloster Turbo zkouší asfalt (spy photos)

Automobilka Hyundai pokračuje ve své modelové ofenzívě a my vám přinášíme první snímky nového a zatím ještě vydatně maskovaného „hot hatche“. Vychází ze zdařilého a odvážně pojatého kompaktu Hyundai Veloster a pod jménem Veloster Turbo se v prodejích objeví v modelovém roce 2013. Vypadá to, že příď dostane nová nárazník a přepracovanou masku chladiče, těšit se můžeme také na spoilery pod nárazníky a na prazích, za zmínku stojí také pár kulatých koncovek výfuků uprostřed zadního difuzoru. O pohon se postará přímovstřikový zážehový čtyřválec s objemem 1,6 l pocházející z nové série motorů Hyundai Gamma. Díky přeplňování dmychadlem má podle dostupných informací dosahovat výkonu zhruba 210 koní (154 kW) a světu se představí nejspíš na samém začátku příštího roku opět v Detroitu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 174 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků