Hyundai Veloster Turbo nabídne 201 koní a 264 Nm

Jak Hyundai slíbil, tak také v Detroitu učinil. Návštěvníci si mohou kromě jiného na stánku korejské automobilky prohlédnout Veloster osazený motorem, po kterém všichni volali. Řeč je samozřejmě o benzinové přeplňované jedna-šestce GDI. Ta poskytne maximální výkon 201 k při 6000 ot./min a točivý moment 264 Nm dostupný v rozmezí od 1750 do 4500 ot./min.

Testy | Hyundai

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou lze na přání vyměnit za šestistupňový automat s pádly pro řazení pod volantem. Veloster Turbo dostal nové nárazníky, což zapříčinilo délku větší o 30 milimetrů. Na šířku pak vůz přibral patnáct milimetrů.

Turbo má taktéž upravené řízení, dvojitou koncovku výfuku, osmnáctipalcová kola a případně matný šedý lak karoserie. Prodej na americkém trhu bude zahájen v létě.  

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků