Hyundai Veloster: odhalování pokračuje, máme první lepší fotografii

Již za necelý týden se na autosalonu v Detroitu představí sériové provedení nového modelu Hyundai Veloster, nicméně o něm stále mnoho nevíme. V listopadu jsme vám nabídli několik špionážních snímků maskovaného prototypu a v prosinci pak alespoň jedno krátké a v podstatě nicneříkající video. Teprve nyní se můžeme podívat alespoň na jeden oficiální snímek, který nabízí pohled do interiéru sportovně střiženého hatchbacku.

Vaší pozornosti by neměly ujít již dříve spekulované asymetrické uspořádání karoserie s dvojící konvenčních dveří na pravé straně, ale pouze jedinými u řidiče, ani rozměrná výklopná záď, jež ponese dělené okno a bude zasahovat hluboko do střechy. Pod kapotou by se měl objevit přeplňovaný čtyřválec s objemem 1,6 l, přímým vstřikováním benzínu a výkonem okolo 140 koní (103 kW). V kombinaci s dvouspojkovou převodovkou má vykazovat průměrnou spotřebu zhruba 5,8 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Veloster oficiálně zatím takto
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků