Hyundai v Nošovicích sotva začal vyrábět a už výrobu snižuje

Podle dostupných údajů bude teprve před několika týdny zprovozněná nošovická továrna značky Hyundai omezovat svoji výrobu. Za tímto opatřením stojí všudypřítomná ekonomická krize, spojená se snížením poptávky po nových automobilech. Podle zjištění deníku Právo bude mít nyní pracovní týden v Nošovicích pouze čtyři dny a za nařízené volno budou zaměstnanci pobírat 70 % svého platu. O těchto opatřeních bylo rozhodnuto včera, na dnešek svolal tiskový mluvčí závodu HMMC Petr Vaněk tiskovou konferenci, kde zřejmě oficiálně uvede podrobnosti.

Závod Hyundai v Nošovicích v současnosti dává práci dvěma tisícovkám zaměstnanců, po plném náběhu výroby na 300 000 vozů ročně by jich měly být tisícovky tři. Vzhledem k omezení délky pracovního týdne se pravděpodobně plán vyrobit letos 185 000 aut splnit nepodaří, ale propouštění zatím nehrozí. 
 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků