Hyundai v Nošovicích sotva začal vyrábět a už výrobu snižuje

Podle dostupných údajů bude teprve před několika týdny zprovozněná nošovická továrna značky Hyundai omezovat svoji výrobu. Za tímto opatřením stojí všudypřítomná ekonomická krize, spojená se snížením poptávky po nových automobilech. Podle zjištění deníku Právo bude mít nyní pracovní týden v Nošovicích pouze čtyři dny a za nařízené volno budou zaměstnanci pobírat 70 % svého platu. O těchto opatřeních bylo rozhodnuto včera, na dnešek svolal tiskový mluvčí závodu HMMC Petr Vaněk tiskovou konferenci, kde zřejmě oficiálně uvede podrobnosti.

Závod Hyundai v Nošovicích v současnosti dává práci dvěma tisícovkám zaměstnanců, po plném náběhu výroby na 300 000 vozů ročně by jich měly být tisícovky tři. Vzhledem k omezení délky pracovního týdne se pravděpodobně plán vyrobit letos 185 000 aut splnit nepodaří, ale propouštění zatím nehrozí. 
 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 125 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 5 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek