Podle údajů Svazu dovozců automobilů (SDA) byla v červenci značka Hyundai v kategorii osobních vozů druhou nejprodávanější. S 1 826 registrovanými osobními vozy dosáhla 10,3 % tržního podílu a upevnila svou pozici na českém trhu.
V červenci byl v segmentu nižší střední třídy vůbec nejprodávanějším automobilem Hyundai i30 s 583 prodanými kusy. Od letošního ledna se prodalo již 3 634 í-třicítek, což z ní činí v tomto roce druhý nejprodávanější model této kategorie. „Stále se nám daří posilovat i na fleetovém trhu, což je velmi dobrá zpráva,“ uvedl Miloš Adámek, PR manažer společnosti Hyundai Motor Czech.
Hyundai navíc potvrdil prvenství ve třídě malých MPV vozů, kdy se v červenci prodalo 354 kusů modelu ix20. Automobilce patří v tomto segmentu dlouhodobě první příčka a od začátku roku prodala bezmála dva a půl tisíce vozů a nadále drží pomyslný titul „nejoblíbenější české rodinné auto“. Tento počet představuje třicetiprocentní podíl v dané kategorii.
Model Hyundai i40 si od ledna do července letošního roku koupilo 611 zákazníků, což představuje meziroční nárůst 12,1 %. Stejně jako v loňském roce se tak nadále drží v první trojce nejprodávanějších manažerských vozů střední třídy.