Hyundai ukončil na českém trhu prodej modelu i20 Coupe

Hyundai z českého trhu v tichosti stáhl model i20 s třídveřovou karoserií označovanou jako Coupe. Pokud tedy aktuálně zatoužíte po tomto automobilu, na výběr máte klasický pětidveřový hatchback, případně novou oplastovanou verzi Active. 

Hatchbacky | Byznys | Hyundai

Hyundai i20 Coupe dorazil na český trh. Startuje částkou 364 990 Kč

Důvody této skutečnosti není potřeba dlouho hledat. Hyundai i20 obecně trochu zaostává za očekáváními. Podle statistik SDA se loni prodalo na českém trhu 2167 kusů, což v kategorii malých automobilů znamená šesté místo. Například Ford prodal v minulém roce 5491 exemplářů modelu Fiesta, Škoda Fabia se pak dostala na 20 434 exemplářů. 

Testy | Hatchbacky | Hyundai | Design

Fototest Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: Plasty na korejský způsob

Hyundai i20 Coupe se na českém trhu moc dlouho neohřál. Automobilka tento model začala prodávat v únoru 2015 ve výbavách Sport Plus a Sport Style. Zájemci mohli volit mezi motory 1.2i o výkonu 62 kW (84 k) nebo silnějším agregátem 1.4i (74 kW/100 k).

Hyundai původně plánoval postavit na základě i20 Coupe také nový soutěžní speciál pro WRC, ale z tohoto záměru nakonec sešlo. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků