Hyundai Tucson se už prodává, začíná na 529 990 Kč

48 komentářů

pcwifi
7. října • 23:38

a co se stane po 5 letech ? Octavia 1 / TDI po 17 letech a 270 tisicich spapala jiste nejake kacky na opravach, ale nic hrozneho / extreme nakladneho se nevysypalo. Tomu rikam auto co vydrzi. Za 17 let bude kazdej Hjundaý ve starym zeleze, protoze nekde se to voyebat za ty prachy proste MUSI :o)

+/- stejně
26. prosince • 12:42

Jo a někoho škodivka voyebala už při koupi, na ceně. Z osobních zkušeností, ve firmě se nám škodovky začínají už od nějakých 100k km rozpadat.

jose111
20. července • 23:27

Dobrý den pánové.
jsem v této diskusi nováček.
Asi jste odborníci,a mohl by mi někdo seriozně napsat ,
zda li je lepší nový Hyundai Tucson nebo Kia Spotage,teba jste již jeli zkušební jízdy ,tak bych chtěl slyšet Váš názor na tyto dvě auta,jízdní vlastnosti,velikost interieru(a Vámi hodnoceného kufru),kvalitou zpracování např plastů panoramatická střecha,hlučnost uvnitř vozidla,spotřeba,pohodlí,rychlost atd.
Děkuji všem co zareagují a napíší svoje názory.

racek
9. září • 22:46

Kia má zatím starší model na úrovni IX35, prý za rok bude nová. Jinak mám 5 let IX35 135 KW diesel, spokojen, mouchy takové které nijak nevadí. 5 let záruka dobrá, to víte, poruchy se projevují za 2 až 3 roky, že. Pozor na rádio, stojí 50 tisíc a jsou na něj jen roky. Tucson jsem porovnával, je dražší cca o 50 tisíc, no s bohatší výbavou. Proti konkurenci ve srovnatelbé výbavě cca 100 až 150 tisíc nižší, ovšem diesel 135 kw nemá nikdo. no, těch 35 koníků je docela rozdíl, nemyslíte? Takže, doma už jsme rozhodli, Tucson co nejdříve, není o čem diskutovat.

Hadjime
9. srpna • 14:05

Vidím, že spor je dost osobní. Padají osobní urážky a je to škoda. Ti co si vozí zadky v Mazdě ať sito užijí, co padají na zadek před Škodovkou, dobře jim tak. Já jezdil a vlasnil jak v Oktávku, Roomstera, ix35 vlastním a na Tuscoma se těším. Někdo vzal do úst Superba, což bych sem vůbec nemotal, limuzína přeplněná funkcemi v luxusních cenách...bavíme se přeci Hyundai a rádoby jako SUV.Jen trošku do historie. Oktávka byla stále v servise. Čidlo řízení vzduchu, prasklé táhlo zadního okna, prasklý přední brzdový kotouč, ukradeny 4 kola.... ukradené rádio, vypáčené 5dveře. Měl jsem smůlu. Jinak jezdila dobře. Švagrová v ničem jiným jak v Oktávce nejezdí. Tahá to na firmu. Je to jak s lidmi. Někdo je spolehlivej a jiný stojí za prd. Zatímco jedno auto stále v servise, převodovka, přední ložiska (nafta), jezdí nyní ve Scautu a jiný by ani nechtěla).Za výbavu se ale Škodovce platí nemalý peníz a vsází na loajalitu českých lidí, jaký patriotismus. To nemluvím o protečených tisícech při každé servisní prohlídce. Zažil jsem přístup v servise, když jsem měl seklé 5 dveře, byl objednán, zaměstnanec servisu, mě dveře zevnitř vypáčil, přitom rozbil okno, pořezal plasty, tlumiče mi prohly dveře a pomačkali kastlu, odmítli uznat zavinění, opravit jen pokud to zaplatím ze svých, nebo své pojistky. Manažer zmíněného značkového servisu v Brně se nepřišel ani omluvit. Byla volaná policie, neboť odmítli se mnou sepsat i zápis. Stávil jsem v servise celý den a musel poslouchat útrpné poznámky personálu, že někdo se špatně vyspal. Škoda nakonec byla 14tis. a po příchodu majitele se vše uravnalo. Já musel zaplatit nové tlumiče. Jo měsíc před tím jsem nechal v servise 13tis jako příprava na technickou. Auto staré tři roky, najeto 25tis. servisované a ,,zmíněný manažer řekl že auto je vděsném stavu" Jak asi proběhla příprava na technickou si můžu jen domyslet, nehledě, že výměnu součástek provádí zaměstnanci autorizovaných firem. Nechci házet slušné servisy do jednoho pytle, ale byla to poslední kapka,Škoda Yetti mi připomíná hranatou kastlí bratrance NIVY. Jel jsem i nivou, klobouk dolů co dokáže a co vyjede (ale 20let do pravěku), to by ani ix 35 či Yetti nedokázal. Jsou to spíš frajírci na silnici. Pokud bych hodnotil Kiu Sportage a Ix 35 se známým jsme spolu stáli vedle sebe a líbili se auta obě. Oba máme v černé, stejný čas koupě. Jsme starší páni kolem 50let. Sportáž se mi víc líbí maska, i35 zadek. Vnitřek nastejno, volant se mi víc líbí u i35. Ceny nastejno, motoricky vsadil byl na naftu 2,0. Na 4x4 bych se vykašlal, větší spotřeba a při nákupu Vás od toho spíš odradí. Jinak vzpomínám u Škody Roomstera jak se krásně skládali zadní sedadla. To zde bohužel nenajdete. Jak mě varovali nad servisem, ve škodovce jsem dával, ale víc než v Hyundai. Při výběru aut jsem si postavil auta vedle sebe Mazdu, Ford Kuga, Tyguan, Sportage, Ix35, také se šel posadit do Dacie, šel jsem i do Opla. Většina zmíněných aut se pohybuje cenově výš oproti ix 35, možná nabízí větší komfort, tyguan 850tis a byl ochoten sám zaparkovat. Z 535tis. jsem dostal 80tis. slevu. Slušné jednání. Výbava je vyšší než u Oktávky se kterou jsem jezdil. Co dodat každý jezdí v tom co mu vyhovuje. Odpůrci různých táborů se nedomluví. Připadalo mi v Ix 35, že jsou míň tuhý plechy než u Oktávky. Taky 5 dveře mají slabinu v zavírání. Na parkovišti mi nekdo naboural přední a zadní dveře. Urval pravé ele. zrdcáko s ledkou za 13 tis. Škoda na dveřích a laku 50tis. Vyplatí se mít dobrou pojistku. Jinak jsem spokojen, někdo řekne , že řazení nejde hladce, je to o zvyku. Cítím se v něm dobře. Při jízdě do Chorvatska byla standardní rychlost 150km a auto sedí jak ulitý. Vis se dupe na plyn otáčky kolen 25tis. Tak a teď mě můžete roztrhat vi Snoumeni Šoumeni. Jo Snowmen bude postaven na stejný patformě jako výše uvedené, jeden kopíruje druhýho, ale zadarmo nebude.A kde je psaný, že Hyundai přestřelil a hodí cenu dolů, jak už to Škodovka udělala několikrát. Možná si ho třeba taky koupím, ale zatím ať žije ix 35 (750tis. za Tuscoma nedám , pokud bych dostal 80tis slevu tak si pro něj pojedu, ale nafta , 2 litr a v automatu ten stojí za to.

arnošt
7. července • 21:03

S takovou cenou ať si ho strčí do pr....3-[

Volker Andronetti
5. července • 8:43

Ucházející zvenku... uvnitř bohužel plasťák jak se na Bžundaj patří, seděl jsem v tom v Ženevě a je to prostě "cheaper". Ale co by jste od Bžundaje také chtěli, člověk co autům nerozumí, nemá k nim vztah, ale bude asi spokojený, taková mikrovlnka na kolech co funguje asi dobře. :-)

laadis
2. července • 16:33

Nový X-Trail s 1,6 DIG-T 120kW za 533 900,- ...

kaa
2. července • 18:22

Mazda CX-5 2.0 121kW 525 000,kč

Kenny
2. července • 20:30

Na Mazdu nebo chystaného Yetiho/Snowmana to naleštěné neštěstí od Hojovnojdé stejně nemá ;-)

Mirek
3. července • 18:45

Chválit něco, co ještě nevyjelo a ještě jsi to ani neviděl, je opravdu odvaha. A to platí i obráceně, také jsi to kritizované auto neviděl. ;-)

xfaktor
1. července • 21:34

Tada ty ceny jsou brutus! Někde se holt pětiletá záruka musí projevit.

Tom
2. července • 8:15

To teda jo. Za ty peníze se prodává třeba mazda CX-5 a to je to větší a bezpochyby kvalitnější auto.:-/ Neumím si představit že by někdo upřednostnil hjondé před zavedenou japonskou automobilkou o které se všeobecně ví že dělá spolehlivá a kvalitní auta.

Mirek
2. července • 22:24

Nebudu se přít, co je kvalitnější, jen ti doporučím, zajdi se na něj nejdříve alespoň podívat a potom hodnoť, ale jistě má své kvality.
Pokud však chceš přece jen hodnotit kvalitu Mazdy, tak se podívej tady a speciálně čas 10:40. Mohu tě ubezpečit, že to není náhoda. Mazdu 3, kterou jsem měl zapůjčenou, měla tuto specialitu také. Tím netvrdím, že CX 5 to má také, je to jen upozornění na tvé "...ví že dělá spolehlivá a kvalitní auta."http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-nagrania/wide... ... Pokud ti jde o velikost, tak to až tak jasné není, ale ano, Mazda je vysoká, to je poznat a je delší, ale tu délku v kabině nepoznáš. Objem kufru je prakticky stejný.
Tuscon 4475 x 1850 x 1645 mm
Mazda CX5 4555 x 1840 x 1710 mmSrovnatelná Mazda CX5 v nejvyšší výbavě nemá úplně srovnatelnou výbavu a v základu je dražší o cca 70 000 Kč.

Tom
2. července • 23:36

Kdybych neměl dobrou osobní zkušenost tak bych to netvrdil.;-)

Mirek
3. července • 5:47

Ať mám reálnou představu, jakou osobní zkušenost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
3. července • 9:26

Mám předchozí generaci mazdy 6, současnou 6, 3 i CX-5 jsem měl zapůjčenou a nemůžu si na nic stěžovat, ten benzínový dvoulitr je skvělý a má super spotřebu, auto s ním bylo dostatečně svižne a působilo velice lehce, diesel jakbysmet, žádné problémy jsem nezaznamenal a musím také pochválit manuální převodovku která je opravdu výborná.;-) Co se týče jízdních vlastností je mazda na vrcholu žebříčku neprémiových značek i nad slavným VW. Netvrdím že je hyundai nekvalitní, to jak se posunuli dopředu je až neuvěřitelné, ale prodávat to za tuto cenu je dost sebevědomé, podívejte se kolik stojí jeho předchůdce ix35, to bylo celkem dostupné auto, čekal jsem střední výbavu ve slabší naftě s manuálem tak kolem 660 000 jako třeba Kadjar, ale 750 000?? Za to jsou prostě lepší auta s lepší image.

Mirek
3. července • 11:33

Mimo Mazdy 2 a CX3 jsem jezdil se všemi a to jak v benzínu, tak dieselu. Jízdně výborné, zpracování má své mouchy, mohly by být krapet tišší, ale není to žádná tragédie. Motory výborné, cenově jsou nadstandard. Pokud bych srovnával tento nový Hyundai, tak má lepší zpracování než Mazda a tím u něj končím, neboť jízdu a vše s tím spojené jsem neměl možnost zatím vyzkoušet. Pokrok ve zpracování je opravdu vidět. Jezdil jsem i s předchozí Mazdou 6.
Když máš tedy současnou Mazdu 3, jak to máš se zadními sedadly?

Tom
3. července • 11:55

Mám předchozí mazdu 6, ne současnou 3. Zadní sedačky jsem u trojky nezkoumal tam jsem seděl jen párkrát abych zjistil kolik mám za sebou místa, jinak jsem na sedadlo řidiče nechtěl nikoho pouštět jak mě to auto bavilo.;-)

Mirek
3. července • 18:38

Promiň, trochu jsem se přehlédl. Já viděl nejprve test, na který jsem tady dal odkaz a potom měl zapůjčenou Mazdu 3 a samozřejmě mi to nedalo a ... byla to skutečnost a ne výjimka.
Vidím, že mínusáci opět řádí, aniž se seznámili objektivně se skutečností. Jejich chyba, že nejsou schopni přijímat realitu.

Mitch
2. července • 8:41

No pozor na to. Ten jejich naftovej pocin, co ted montuji - to je jeden z nejvic poruchovejch motoru vubec a srazi Mazdu mezi sedy prumer automobilismu. Benziny maji ok, ale naftu radej od Hyundai.

Shr3k
2. července • 9:26

Řekněme, že se ten naftový počin dostal na úroveň 2.0, 2.5, 3.8 TDI, které trpěly úplně stejnými závadami (jen teda neměly takové hi-tech věci jako variabilní časování).

Lacomme
2. července • 9:03

Byl problem ze zacatku vyroby (MY2013) - pote odstraneno, nestastnikum tusim menili motor na zarukuNebo mas info o necem jinem?

Shr3k
2. července • 9:24

Žádný (polo)motor se IMO neměnil, alespoň o nikom nevím. Odstraněno není nic, je to konstrukční záležitost (špatně mazající kyselý olej s karbonem a výfuková vahadla s variabilním zdvihem pracující většinu času s třecí plochou namísto rolny). Dávají se nové vačky i vahadla s jinou povrchovou úpravou (cementování místo nitridování). Podle stupně opotřebení a likvidace se mění vakuová pumpa posilovače brzd a biturbo, motor se proplachuje od pilin. Co se týče četnosti, tak se ve všech servisech dělají auta jak na běžícím pásu a servisy z toho mají pěkné rito.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shr3k
3. července • 11:30

No zajímalo by mně, co je na těchto faktech k nesouhlasení... :-D

Mirek
1. července • 23:04

Tak já v tom dnes seděl, nejvyšší výbava.
U výbavy Prémium zapomněli ve výbavě napsat elektrické panoramatické střešní okno, to také není za babku.
Jsem moc zvědavý kolik bude stát srovnatelná Škoda a co potom napíšeš teprve na tyto ceny a to nebudeš mít 5 let záruky v ceně. Stačí si nakonfigurovat podobně Octavii a začne člověka humor rychle přecházet.Osobně se mi to docela líbilo.Abych nezapomněl, jednu zásadní chybu to má, neodveze se v tom chladnička, s další potřebnou výbavou, na pravidelný dvoudenní pobyt na chatě v zahradkářské kolonii.

JB
2. července • 12:34

jen taková malá humorná vložka - zmiňuješ pětiletou záruku - a tušíš mirečku, kolik stojej pravidelný prohlídky, kterými je ta záruka podmíněná?
Ta záruka je totiž past na vidláky, co nejsou zvyklý číst smouvy.
Taky jsme o tom v rámci fleetu uvažovali a tohle byla fakt dobrá past. A rozšíření korejců v rámci fleetu naznačuje, že nejsme jediní, kdo si toho všiml :-)

Miko
8. července • 9:28

posledna prehliadka pri 60.000,- (2.0 crdi 13kw 6MT Premium):
vsetky filtre (palivovy, olejovy, klima, ...), olej 9L Shell, + klasicka kontrola, kompletna vymena brzdovej a chladiacej kvaliny, geometria (na vyziadanie), dezinfekcia klimy (na vyziadanie) ... - cena 280,- Eur s DPH. To sa mi nezda moc. Napr. RAV4, tiez firemna bola za 460,- Eur a prace aj naplne zhruba podobne. Vsetko v original autorizovanych servisoch znaciek.

Miko
8. července • 9:29

sorry 135kW :-D

DC3
3. července • 9:25

Naprosto stejna zkusenost. Staci si hodit cisla na papir a ta 5leta zaruka se hned jevi v jinem svetle. Neexistuje nic zadarmo. Vzdycky to nekdo musi zaplatit.

Mirek
3. července • 18:31

Nepleteš si servisní prohlídky se zárukou? Asi zjevně ano. Pro vysvětlení, za záruku se nic neplatí, za servisní prohlídky ano. Servisní prohlídky si můžeš udělat kde chceš, záruku uplatňuješ u prodejce v případě, že se vyskytne závada, na kterou se vztahuje záruka a to je tím pádem oprava zdarma.

Mirek
2. července • 22:12

A jak si mám dle tebe vysvětlit tuto záruku:5 let záruka bez omezení ujetých km v ceně
5 let asistenční služby v ceně
5 let kondiční prohlídky v ceněVysvětluj, rád se pobavím. Ještě jsem neviděl v současnosti smlouvu, ve které je záruka podmíněna tomu, co píšeš. S rozšířením fleetu to nemá nic společného. Zkus např. jezdit do "koncernu" s korejským autem a chtít s nimi obchodovat, uvidíš, jak dopadneš. To se týká i jiných, třeba i francouzských a japonských... aut.

Shimi
2. července • 13:41

JB: Humorná vložka, jasně, tak si ještě zkus pročíst blokovou výjimku, respektive Nařízení komise EU č. 461/2010. A až to uděláš, tak si stoupni před zrcadlo a dej si pár facek za tu "past na vidláky".Malý výňatek:"Porušením hospodářské soutěže rovněž je, pokud výrobce vozidel podmíní zákonnou či prodlouženou záruku tím, že konečný uživatel nechá provést veškeré opravárenské a údržbářské práce, na něž se nevztahuje záruka, pouze v rámci své autorizované sítě. Spotřebitel má právo používat jakoukoliv opravnu pro nezáruční opravy, a to také v průběhu zákonné záruční doby nebo prodloužené záruční doby. Spotřebitelé mají také svobodnou volbu si vybrat autodíly, které budou použity pro opravu či servis jejich vozidla."

Tom
2. července • 18:48

Zaruka je tak brutalne ohebna vec, ze vubec nema smysl tady argumentovat timto nesmyslem. Ty jsi se jeste nesetkal s tvrzenim prodejce: "jo Vy jste ty boty nosil...?" pripadne: "tohle ale neni vyrobni vada, to je opotrebeni" - lozisko v pravem prednim kole ve ctvrtem roce u H i30 a najetych 40tis km. No a k cemu pak takova zaruka je? Na rovinu? K ho.nu... Prodlouzenou zarukou oblbuji vzdy jen a pouze Ti, kteri potrebuji nahodit udici na pitomecky...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JoKo
3. července • 8:42

viem ako funguju reklamacie pri hyu... :) cca 45 000km, vyteceny tlmic, cca mesiac do skoncenia trojrocnej zaruky a bez problemov vymena... {vtedy sa davali iba trojrocne zaruky na auto}. a to sa dalo vyhovorit na hocico, na zle cesty, tri roky a bla bla bla ako kolegovi na superbe, ze pane, to nie je tecenie, to je len slzenie tlmica...

ElcoX
2. července • 8:00

Vždycky mě pobaví, jak tlustoprdi zesměšňují nutnost velkého kufru. Ano, pokud víkendy trávíte v kaflandu a pod pojmem sport znáte jen kanál na nově, pak skutečně můžete jezdit v autě co má kufr pár litrů.
Já bych třeba ten svůj u w203 zvětšil tak o půlku a pak bych byl možná spokojenej :-)
Narvat tři wakeboardy ke stanu je někdy úkol pro kouzelníka :-P
OT: češi jsou druhý na světě v počtu chat/chalup a pátý co se týče sportovních (volnočasových) aktivit.

Mirek
2. července • 11:28

Vidím, že zjevně podle sebe posuzuješ druhé, aniž je znáš. Pokud ti to pomůže, dlouhá léta jsem byl aktivní sportovec, tlustoprde.
Kufr je dostatečný, pokud potřebuješ stěhovák, zjevně nemáš dost peněz zaplatit si tuto službu, jednou za uherský rok, a proto musíš mít auto s pořádným batohem, ať ti zůstane něco peněz na bagetu u stánku.
Doporučuji ti koupit si Superb, ten tady je neustále omílán snad jen kvůli této přednosti.

ElcoX
2. července • 12:21

lol, tak blbeček začne plácat něco o zahrádkářské kolonii a když se mu to vrátí jako bumerang, cejtí se uraženej. Kufr je dostatečněj tak možná pro mouly jako ty, co aktivně sportovali v piškvorkách. Kdybys dělal nějakej chlapskej sport, rozhodně ti ten plácek jak z kindrvejce nestačí. A to už nemluvím o tom, když jedeš někam s partou. to se výbava násobí x4 - a stačí jen nádobíčko na trail a kufr je plnej i u medvěda.
Takže, kdysi aktivní tlustoprde, jdi si svý moudra pouštět někam, kde to má pro tebe smysl. Třeba na zijupastikou.cz nebo na furtnakupujuvkauflandu.eu. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
3. července • 18:26

Já jsem aktivní sportovec dlouhá léta byl, poté rekreační sportovec, ale ty na mne nemáš ani dnes. Vlastně máš, ale jen silně vyvinutými svaly pro ovládání klávesnice a tím to končí. Ostatní nestojí za nic, včetně mozku s jedním závitem, neboť k věci neumíš napsat vůbec nic a když, tak jen hlouposti.
Napíšeš něco o kufru, ale evidentně nevíš ani jaký má objem a jak je na tom s objemem kufrů konkurence, jinak bys tuhle pitomost vůbec nenapsal.

JB
2. července • 12:29

ElcoX: naprostý souhlas. Zrovna jsme se vrátili z trailu v dolomitech a ve 4 byl plnej galaxy :-)
Je mi jasný že těmhle metrosexuálům v růžovejch košilkách, co kdysi aktivně hráli šipky stačí i kufírek v mini, pořádnej chlap ale potřebuje pořádnej kufr. U mě když přišla rodina přestalo stačit i mondeo. Ale přihřátejm paštikářům může stačit i podstatně míň, tak je tolerujme ;-)

řidič
3. července • 8:42

Idiotstý komentář....:-/

Mirek
2. července • 13:28

Podejte si oba ruce. Předně jsem nikoho neurážel, tak jako někdo pode mnou, jen jsem si zažertoval na nutnost mít obrovský kufr. Zrovna pro tento segment je to obzvláště potřeba a skoro každé auto tohoto typu má kufr objemu dva kubíky. Založte si nový segment SUV kombi. Vidím, že opět je tady skupina, kterou zajímá každodenní stěhování. :-D

GeM
1. července • 23:49

Seděl jsem teď v poslední ix35, sedadla v kůži atd. a madla zadních dveří měla tam kde se strká ruka krásný šroub. Oni tam nedali ani plastovou záslepku nebo něco takového. Neřeknu kdyby ten šroub byl pod madlem, ale takto na očích. Pokud si neumí ošéfovat tak triviální věc, co ten zbytek? Poslední modely H už začínají cenově atakovat zavedenou konkurenci, tak uvidíme jak se jim povede.

Mirek
2. července • 6:01

Mezitím vývoj a kvalita hodně pokročily.

Lacomme
2. července • 6:54

Dobry pokus Miro, i Octavii jsi zminil :-D1. Michas jine tridy aut, navic zname tu 5 letou zaruku (7 Kia)
2. Octavie si tu cenu muze dovolit z mnoha duvodu (konzervativni design, aura znacky, pouzita technika, ...)
3. To ze Hyundai cpe astronomicke castky do marketingu, chova se jako znacka nechutne, nebo v neposledni rade ani neumi trollit na diskuzich, vime take? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pjotr
2. července • 19:58

Bohužel, u škodovky už je u té značky opravdu jen aura. Kvalita to není.
Když sám technik v autorizáku přizná při servisu, že u motoru se počítá s životností 250 tisíc km a pak už je Škodovce jedno, co s tím bude, protože to bude po leasingu a zároce, tak to o něčem svědčí. Že to sekají jak baťa cvičky, vlastně už je to jen spotřební zboží, jako blbej telefon (akorát teda o něco dražší) a když to v pořádku přežije záruku, tak je výrobce maximálně spokojenej.

Mirek
2. července • 11:15

Já, než vést hloupé řeči, tak se na to jdu podívat osobně. Až to uděláš, potom tady rozdávej rozumy.
Pokud ti to nedošlo, tak pro tohle auto nemá zatím Škoda konkurenta, proto to přirovnání k Octavii. Až ten konkurent přijede, možná ti dojde, že jsem byl s cenou ještě milosrdný. Přečti si v ceníku, co je obsahem záruky.
Druhý bod mne tedy hodně pobavil a ten třetí, to ví snad každý, že jsou to hloupé kecy, ale to snad nemění nic na tom, jaký to je výrobek. Nebo chceš tvrdit, že technika přestane fungovat z důvodu, že v marketingu firmy sedí jelita?
Konec nehodnotím, to je pod mou úroveň. Když nemáš co napsat, tak se použije něco z této oblasti jako podpora svých argumentů.

John
1. července • 20:41

Tie infantilne hesla. A ted tu vladnu ja. Boze jak primitivniii!!!!B-]B-]

Doporučujeme

Články odjinud