Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a převodovku DCT

Hyundai se v Ženevě pochlubil hlavně novým modelem Ioniq ve třech různých provedeních, ale to nebylo vše, s čím se tato automobilka vytasila. Tak trochu zapadla i menší novinka týkající se nové generace modelu Tucson, který dostal do své nabídky novou motorizaci - diesel 1.7 CRDi kombinovaný se sedmistupňovým automatem.

Elektromobily | Ženeva 2016 | Autosalony | Hyundai | Hybridy

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Naftová sedmnáctistovka nabídne parametry 104 kW (141 k) a 340 Nm, převodovka je dvouspojková sedmistupňová a poháněna je pouze přední náprava. Maximálně se tato verze rozjede na 185 km/h, akceleraci 0-100 km/h zvládne za 11,5 s a v kombinovaném cyklu si řekne o 4,9 l/100 km.

Testy | SUV | Srovnávací testy | Hyundai | Nissan

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Hyundai Tucson 1.7 CRDi s dvouspojkovou automatickou převodovkou už najdeme také v českém ceníku. Dostupný je ve výbavě Trikolor nebo v nejvyšší výbavě Style. Pokud máte zájem, připravte si minimálně 699 990 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2011
Stav: 84 761 km
Cena: 129 000 Kč
Hyundai i30 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 121 058 km
Cena: 165 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2012
Stav: 74 208 km
Cena: 117 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků